eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławnorównanie nawierzchni dróg gruntowych na długości 50 km za pomocą równiarki samojezdnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-28

Sławno: równanie nawierzchni dróg gruntowych na długości 50 km za pomocą równiarki samojezdnej
Numer ogłoszenia: 31654 - 2011; data zamieszczenia: 28.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno , ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8106229, faks 059 8107526.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: gminaslawno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: równanie nawierzchni dróg gruntowych na długości 50 km za pomocą równiarki samojezdnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Równanie i profilowanie nawierzchni dróg gruntowych za pomocą równiarki samojezdnej na drogach (gruntowych, żwirowych, żużlowych). Termin wykonania usługi do dnia 15.05.2011 r. Równanie i profilowanie dróg gminnych polega na skorygowaniu przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówności w celu lepszego odwodnienia powierzchni. W czasie równania równiarka powinna usunąć nierówności poprzeczne oraz wyrównać wyboje i koleiny. Z uwagi na zróżnicowany rodzaj gruntów oraz różny stopień zniszczenia nawierzchni należy dostosować liczbę przejazdów równiarki do uzyskania odpowiedniego profilu drogi. Łączna długość odcinków dróg podlegająca równaniu wynosi 50 km. Szczegółowe zestawienie odcinków dróg objętych zamówieniem zawiera wykaz stanowiący załącznik nr 1 do projektu umowy. Szczegółową lokalizację dróg objętych zamówieniem przedstawia mapa stanowiąca załącznik nr 2 do projektu umowy Minimalna szerokość lemiesza równiarki 3m. Minimalna szerokość profilowania 4m. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmienić lokalizację prac z zakresu profilowania dróg do 15% wartości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu usług w zadaniu nr 1 i nr 2 o max. 30 % ilości wskazanej w poszczególnych częściach . Wykonawca nie ma prawa żądać z tego tytułu odszkodowania lub innych świadczeń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających dla zadania 1 i 2 - zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 i 7, ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli nastąpi konieczność skorzystania z zamówienia uzupełniającego będzie ono udzielone do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna - umowę spółki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie zgodnie z art. 22 i 24 załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie zgodnie z art. 22 i 24 załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie zgodnie z art. 22 i 24 załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie zgodnie z art. 22 i 24 załącznik Nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.slawno.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://ug.slawno.ibip.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2011 godzina 09:30, miejsce: 14. Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.03.2010 r. w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 9 o godz. 10.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: naprawa dróg gminnych gruntowo-żużlowych polegającą na uzupełnieniu ubytków nawierzchni dróg kruszywem (i zagęszczeniu) o frakcji 0-31,5 mm, które w ilości do 1.000 ton udostępni do wykorzystania Zamawiający.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna naprawa dróg gminnych gruntowo-żużlowych polegającą na uzupełnieniu ubytków kruszywem (wraz z zagęszczeniem zagęszczarką wibracyjną, kruszywo o frakcji 0-31,5 mm w ilości 1.000 ton) które udostępni do wykorzystania Zamawiający, składowanym na placu magazynowym G.S., przy ulicy Chełmońskiego 47 w Sławnie, wraz z załadunkiem i transportem na wskazane odcinki dróg gminnych. Szczegółową lokalizację dróg na których będzie realizowane zamówienie przedstawia mapa stanowiąca załącznik nr 1 do projektu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu usług w zadaniu nr 1 i nr 2 o max. 30 % ilości wskazanej w poszczególnych częściach . Wykonawca nie ma prawa żądać z tego tytułu odszkodowania lub innych świadczeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.