Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-14
Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Wrocławskiej - zadania.
Postępowanie nr AC/BZP/116/2009
Numer ogłoszenia: 316558 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwr.wroc.pl/, http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Wrocławskiej - zadania. Postępowanie nr AC/BZP/116/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa nowego sprzętu komputerowego - zamówienie określone w 5 Zadaniach. Zamówienie realizowane jest dla jednostek Politechniki Wrocławskiej. - szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe - z ewentualnym wskazaniem dostawy, instalacji, uruchomienia i szkolenia - znajduje się, odpowiednio dla każdego zadania, w specyfikacji technicznej - ZAŁĄCZNIK NR od 2 do 6 - do niniejszej SIWZ. - szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (dla wszystkich zadań), stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 7 do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. w szczególności wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 dostawą sprzętu komputerowego. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia, nie spełnia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa odpowiednie dokumenty, wystawione zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 Nr 87, poz. 605 z późń. zm.)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego umocowania, do oferty należy dołączyć umocowanie udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Umocowanie należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. b. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 8). c. Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom będącym przedmiotem zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. d. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (załącznik nr 9). e. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) z oficjalnej strony Zamawiającego
2) w siedzibie BZP (ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław)
3) na pisemny wniosek Wykonawcy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba BZP - ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot umowy zostanie dostarczony w terminie nie dłuższym niż: a) 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Wykonawcę zamówienia wraz z decyzją Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o zastosowaniu stawki 0% VAT dla sprzętu, na który Uczelnia ubiega się o zwolnienie z podatku VAT. b) 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy dla pozostałego sprzętu z 22% stawką podatku VAT. c) Szczegółowy termin dostawy należy uprzednio uzgodnić telefonicznie minimum 3 dni przed planowaną dostawą..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Studium Języków Obcych PWr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Studium Języków Obcych PWr. - szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe - z ewentualnym wskazaniem dostawy, instalacji, uruchomienia i szkolenia - znajduje się, odpowiednio dla każdego zadania, w specyfikacji technicznej - ZAŁĄCZNIK NR od 2a - do niniejszej SIWZ. - szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (dla wszystkich zadań), stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 7 do niniejszej SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu PWr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu PWr. - szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe - z ewentualnym wskazaniem dostawy, instalacji, uruchomienia i szkolenia - znajduje się, odpowiednio dla każdego zadania, w specyfikacji technicznej - ZAŁĄCZNIK NR od 3a - do SIWZ. - szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (dla wszystkich zadań), stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Działu Współpracy Międzynarodowej PWr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Działu Współpracy Międzynarodowej PWr. - szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe - z ewentualnym wskazaniem dostawy, instalacji, uruchomienia i szkolenia - znajduje się, odpowiednio dla każdego zadania, w specyfikacji technicznej - ZAŁĄCZNIK NR od 4a - do SIWZ. - szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (dla wszystkich zadań), stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Prorektora ds. Nauczania PWr..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Prorektora ds. Nauczania PWr. - szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe - z ewentualnym wskazaniem dostawy, instalacji, uruchomienia i szkolenia - znajduje się, odpowiednio dla każdego zadania, w specyfikacji technicznej - ZAŁĄCZNIK NR od 5a - do SIWZ. - szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (dla wszystkich zadań), stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Archiwum Uczelni PWr..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Archiwum Uczelni PWr. - szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe - z ewentualnym wskazaniem dostawy, instalacji, uruchomienia i szkolenia - znajduje się, odpowiednio dla każdego zadania, w specyfikacji technicznej - ZAŁĄCZNIK NR od 6a - do SIWZ. - szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (dla wszystkich zadań), stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów do Urzędu Gminy w Osieku Jasielskim
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.