To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-24
Marki: Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego -materiał wykonawcy
Numer ogłoszenia: 316562 - 2014; data zamieszczenia: 24.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 292052 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Marki, al. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 7811003 w. 118, faks 7811378.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego -materiał wykonawcy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego materiał wykonawcy na terenie miasta Marki w ulicach: Gerwazego, Rzemieślnicza, W. Jagiełły od ul. Kopernika do ul. Królowej Jadwigi, Czarnieckiego od ul. Żeromskiego do ul. Ketlinga w następujący sposób: a. mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 15 cm materiał wykonawcy, b. wykonanie koryta głębokość do 10 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wraz z wywozem urobku na odległość do 5 km, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 15 cm materiał wykonawcy, c. wykonanie koryta na głębokość do 30 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wraz z wywozem urobku na odległość do 5 km, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 15 cm materiał wykonawcy, d. powierzchniowe utrwalenie wykonanej nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 2-5 mm w ilości odpowiednio : emulsja asfaltowa 2 dm3-m2, grys 8 dm3-m2 e. regulacja wysokości studni rewizyjnych, wpustów ulicznych, skrzynek, zasuw. Szczegółowy zakres i technologię robót na poszczególnych ulicach uzgodni z wybranym Wykonawcą upoważniony pracownik Wydziału Infrastruktury, w zależności od usytuowania wysokościowego istniejącej nawierzchni gruntowej oraz stabilności podłoża gruntowego, przy czym zakres prac obejmował będzie także regulację wszystkich urządzeń uzbrojenia podziemnego. 1. Przed przystąpieniem do robót na danej ulicy Wykonawca zobowiązany będzie do powiadomienia Wodociągu Mareckiego Sp. z o.o. o zamiarze przystąpienia do robót celem wskazania przez nich urządzeń wodno-kanalizacyjnych. 2. Wybrany wykonawca będzie prowadził prace przy ich oznakowaniu we własnym zakresie i na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. W przypadku przerwania prac z winy wykonawcy tj. między innymi z powodu nieprawidłowego oznakowania robót, prowadzenia prac z nienależytą starannością lub niezgodnie z założoną technologią zastosowane zostaną przepisy § 7 pkt. 1c projektu umowy załączonym do niniejszej specyfikacji załącznik nr 6. 4. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie wykonawca robót. 5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. 6. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej oraz jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu tej polisy na każde jego wezwanie w ciągu 24 godzin. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od wykonawcy do czasu przedstawienia zamawiającemu przedmiotowej polisy . 7. Rozliczenie robót odbędzie się na podstawie dokonanych pomiarów powykonawczych wykonanych robót i zastosowaniu oferowanych w ofercie stawek jednostkowych. 8. Odbioru robót dokonuje wyznaczony przez zamawiającego Inspektor Nadzoru w obecności wyznaczonego przez wybranego wykonawcę Kierownika Robót w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia ich do odbioru. 9. Ustala się możliwość dokonywania częściowych odbiorów robót; tj. dla każdej z utwardzanych ulic osobno. 10. Zgłaszając do odbioru wykonane prace wykonawca będzie zobowiązany przedstawić zamawiającemu następujące dokumenty : - obmiar powykonawczy - kosztorys powykonawczy - mapka sytuacyjna z zaznaczonym miejscem wykonanych robót - dokumentacja fotograficzna miejsca robót (przed przystąpieniem do wykonania robót oraz po wykonaniu robót - podpisany przez uprawnionego przedstawiciela Wodociągu Mareckiego Sp. z o.o. protokół stwierdzający właściwe wyniesienie urządzeń wodno-kanalizacyjne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT OGRODNICZO-DROGOWYCH SAWICKA MICHALINA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT OGRODNICZO-DROGOWYCH SAWICKA MICHALINA
- Zakład Robót Ogrodniczo-Drogowych Michalina Sawicka, ul. Szwedzka 9, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 189327,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 227973,01
Oferta z najniższą ceną: 227973,01 / Oferta z najwyższą ceną: 307044,44
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MAREK
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki prowadzonej w Zespole Szkół nr 2 w Markach w podziale na części. Liczba części - 6.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 4 w Markach w podziale na części. Liczba części: 7
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 4 w Markach w podziale na części. Liczba części: 3
- Wykonywanie analizy spalin z kominów palenisk domowych za pomocą bezzałogowego systemu latającego - drona w latach 2024-2026
więcej: przetargi w Markach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.