Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-04
Jelenia Góra: Dostawy artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 316590 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze , ul. Grottgera 2, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7532661-664 w. 271, faks 075 7532665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sw.gov.pl/Strony/Jednostka.aspx?ItemID=156
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Jeleniej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, w ilościach zgodnych z poniższą tabelą: L.p. Artykuł Jednostka miary Ilość Kod CPV 1 Barszcz biały - ekstrakt w proszku opakowanie 0,5 ÷ 1,0 kg kg 150,00 15891000-0 2 Bułka tarta opakowanie 0,5 ÷ 1,0 kg kg 700,00 15811000-6 3 Chrzan tarty opakowanie 0,25 ÷ 0,3 kg kg 150,00 15331400-1 4 Cukier opakowanie 1,0 kg kg 5 500,00 15831200-4 5 Czosnek mielony opakowanie do 0,5 kg kg 20,00 15870000-7 6 Dżem wieloowocowy opakowanie 5 ÷ 10 kg kg 1 000,00 15332200-6 7 Fasola jaś opakowanie 5 ÷ 10 kg kg 1 000,00 15331131-4 8 Fasola szparagowa konserwowa opakowanie 1,5 ÷ 3 kg kg 1 000,00 15331400-1 9 Groch łuskany opakowanie 5 ÷ 10 kg kg 500,00 15331133-8 10 Groszek konserwowy opakowanie maks. 1 kg kg 1 000,00 15331400-1 11 Herbata granulowana opakowanie 0,1 kg kg 300,00 15863000-5 12 Jaja spożywcze klasa wagowa M szt. 43 500,00 03142500-3 13 Kapusta kiszona opakowanie 5 ÷ 10 kg kg 1 700,00 15331142-4 14 Kasza gryczana opakowanie 5 ÷ 10 kg kg 500,00 15613000-8 15 Kasza jęczmienna opakowanie 5 ÷ 10 kg kg 500,00 15613000-8 16 Kasza manna opakowanie 5 ÷ 10 kg kg 600,00 15613000-8 17 Kasza pęczak opakowanie 5 ÷ 10 kg kg 1 000,00 15613000-8 18 Kawa zbożowa opakowanie do 0,5 kg kg 200,00 15861200-3 19 Ketchup opakowanie: butelka 1 kg kg 300,00 15871230-5 20 Kompot owocowy (np. truskawkowy, wiśniowy, śliwkowy) opakowanie 0,5 ÷ 1 litr litr 1 200,00 15321000-4 21 Konserwa rybna - Paprykarz szczeciński opakowanie 300 ÷ 330 g kg 1 000,00 15240000-2 22 Konserwa rybna - Szprot w pomidorach opakowanie 300 ÷ 330 g kg 800,00 15240000-2 23 Konserwa rybna - Śledź w pomidorach opakowanie 300 ÷ 330 g kg 800,00 15241200-1 24 Koncentrat pomidorowy 30% opakowanie 0,5 ÷ 2 kg kg 1 400,00 15331427-6 25 Kukurydza konserwowa opakowanie do 1 kg kg 600,00 15331400-1 26 Kwasek cytrynowy opakowanie do 0,5 kg kg 10,00 15870000-7 27 Liść laurowy opakowanie do 0,5 kg kg 12,00 15870000-7 28 Majeranek opakowanie do 0,5 kg kg 20,00 15870000-7 29 Majonez opakowanie: słoik szklany 0,25 kg kg 200,00 15871273-8 30 Makaron łazanki opakowanie do 1 kg kg 1 000,00 15851100-9 31 Makaron nitki rosołowe opakowanie do 1 kg kg 1 000,00 15851100-9 32 Makaron świderki opakowanie do 1 kg kg 1 500,00 15851100-9 33 Margaryna zwykła opakowanie 0,25 kg kg 6 500,00 15431100-9 34 Marmolada wieloowocowa opakowanie 5 ÷ 10 kg kg 1 200,00 15332200-6 35 Mąka pszenna typ 500 opakowanie do 5 kg kg 3 000,00 15612100-2 36 Mąka ziemniaczana opakowanie do 1 kg kg 150,00 15612300-4 37 Mleko w proszku opakowanie 0,5 kg kg 1 000,00 15511700-0 38 Musztarda opakowanie: słoik szklany 0,85 ÷ 0,90 kg kg 500,00 15871250-1 39 Ocet opakowanie: butelka szklana 0,5 litra litr 200,00 15871100-5 40 Ogórek kiszony opakowanie 0,9 ÷ 3 kg kg 1 500,00 15331120-4 41 Ogórek konserwowy opakowanie 0,5 ÷ 3 kg kg 1 500,00 15331400-1 42 Olej roślinny rafinowany opakowanie 1 litr litr 1 500,00 15421000-5 43 Papryka konserwowa opakowanie do 1 kg kg 350,00 15331400-1 44 Papryka mielona łagodna opakowanie do 0,5 kg kg 12,00 15870000-7 45 Papryka mielona ostra opakowanie do 0,5 kg kg 12,00 15870000-7 46 Pieprz czarny mielony opakowanie do 0,5 kg kg 80,00 15872100-2 47 Przyprawa do zup (w płynie) opakowanie: butelka szklana 0,8 ÷ 1,0 litra litr 1 000,00 15870000-7 48 Przyprawa kucharek lub podobna opakowanie 0,2 ÷ 1,0 kg kg 500,00 15870000-7 49 Ryż opakowanie 1 ÷ 5 kg kg 3 000,00 15611000-4 50 Ser homogenizowany opakowanie 0,15 kg kg 300,00 15550000-8 51 Ser topiony opakowanie 0,1 kg kg 1 500,00 15542200-1 52 Ser twarogowy półtłusty opakowanie kostka 0,5 ÷ 1,5 kg kg 1 000,00 15542100-0 53 Ser żółty twardy opakowanie do 3 kg kg 350,00 15544000-3 54 Soja granulat opakowanie 1 kg kg 100,00 15610000-7 55 Soja kostka opakowanie 1 kg kg 100,00 15610000-7 56 Sól kuchenna spożywcza opakowanie 1,0 kg kg 1 500,00 15872400-5 57 Szczaw konserwowy siekany opakowanie do 2 kg kg 400,00 15331400-1 58 Śledź filet matjas opakowanie do 4 kg kg 700,00 15241200-1 59 Śmietana 18% opakowanie: 0,4 kg kg 800,00 15512100-1 60 Woda mineralna niegazowana opakowanie 1,5 l litr 2 500,00 15981000-8 61 Ziele angielskie opakowanie do 0,5 kg kg 10,00 15870000-7 62 Żurek - ekstrakt w proszku opakowanie 0,5 ÷ 1,0 kg kg 150,00 15891000-0 Wykonawca dostarczy i rozładuje przedmiot zamówienia na wskazane przez zamawiającego miejsce na terenie Aresztu Śledczego w Jeleniej Górze przy ul. Grottgera 2. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się sukcesywnie w dni robocze do dwóch razy w tygodniu w godzinach 7:30 - 9:30 transportem wykonawcy, przeznaczonym do przewozu artykułów spożywczych, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914, z późn. zm.). W okresach świątecznych wielkości oraz dni i godziny dostaw ustalane będą indywidualnie. Dostawy artykułów spożywczych będą się odbywać po uprzednim telefonicznym zamówieniu składanym najpóźniej w przeddzień dostawy. Artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania wszystkich odpowiednich norm oraz ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.), ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914, z późn. zm.) oraz rozporządzenia ministra rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. Nr 137, poz. 966, z późn. zm.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.90.00.00 - Napoje, tytoń i produkty podobne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie z wykorzystaniem wzoru formularza oceny ofert (załącznik nr 4 do SIWZ) na podstawie złożonych przez wykonawcę wymienionych poniżej dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców wymienionych w art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy PZP. Na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy PZP zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą; - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; - zawiera błędy w obliczeniu ceny; - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 oraz 2 ustawy PZP, wykonawca składa następujące dokumenty: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia do postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (obowiązkowo oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) np. aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców (tzw. KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/Strony/Jednostka.aspx?ItemID=156
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze, ul. Grottgera 2, 58-500 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze, ul. Grottgera 2, 58-500 Jelenia Góra, pokój nr 116 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
- Dostawa samochodów użytkowych dla potrzeb TAURON Ekoenergia sp. z o.o.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Gdańsku w 2025 r. z podziałem na 8 części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 21 im. Józefa Lompy w Bytomiu w roku 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. JADWIGI ŚLĄSKIEJ W KRYNICZNIE
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 50 im. Królowej Jadwigi w Warszawie na 2025r
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 4 im. Pluszowego Misia w Olsztynie na rok 2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.