Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-14
Warszawa: Dostawa przyrządów pomiarowych dla potrzeb
Transportowego Dozoru Technicznego na 2009 r.
Numer ogłoszenia: 316630 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4902902, faks 022 8302222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przyrządów pomiarowych dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego na 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych manometrów - szt. 27.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00 - Przyrządy do pomiaru .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5)po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptują je bez zastrzeżeń. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą, zgodnie z art. 44 ustawy, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w § 5 SIWZ. 2)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnych warunków. 3)Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1, to Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy (wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowanego dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda złożenia: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Dokumenty, o których mowa w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentów, o których mowa w pkt 3, stosuje się odpowiednio. 5.Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - w załączeniu druk oświadczenia - Załącznik nr 3 i Załącznik nr 3/1 do SIWZ. 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. 7.Forma dokumentów: 1)dokumenty, o których mowa w pkt 1 do 4 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (do wyboru Wykonawcy - oryginał nie jest wymagany), 2)oświadczenie, o którym mowa w pkt 5 i 6 jest składane w formie oryginału, 3)dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, w formie określonej w pkt 1..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa - adres wysyłkowy
ul. Chałubińskiego 8, 00 -613 Warszawa, 44 piętro, pok.64 - osobiście.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa - adres wysyłkowy pocztowy ul. Chałubińskiego 8, 00 -613 Warszawa, 44 piętro, pok.64 - osobiście i pocztą kurierską.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Doposażenie pracowni zawodowych dla kierunków Technik Informatyk oraz Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej w zakresie infrastruktury sieciowej.
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli -przestrzegania przepisów ochrony środowiska -drugie postępowanie
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.