eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › WYKONANIE REMONTU KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKU PRZY UL.WOJSKA POLSKIEGO 29 W ŁOMŻY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-06

Łomża: WYKONANIE REMONTU KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKU PRZY UL.WOJSKA POLSKIEGO 29 W ŁOMŻY
Numer ogłoszenia: 316640 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135575 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy, ul. Akademicka 22, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTU KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKU PRZY UL.WOJSKA POLSKIEGO 29 W ŁOMŻY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu klatek schodowych w budynku przy ul.Wojska Polskiego 29 w Łomży. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają przedmiary robót oraz elementy, które podane są do uwzględnienia przy obliczaniu ceny oferty w pkt. 12 SIWZ. Wymagania związane z realizacją zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów posiadających certyfikat dopuszczający do stosowania w budownictwie. Użyte w przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowanie wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne w czasie wbudowania i eksploatacji nie gorsze od podanych w przedmiarze. 2. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna w terenie. 3. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Powyższą informację należało będzie wpisać w formularzu oferty oraz dołączyć informację określającą zakres rzeczowy i finansowy tych części zamówienia. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a)organizacja zaplecza, energii elektrycznej, wody, demontaż i ponowny montaż wszelkich szyldów, urządzeń itp. b)zabezpieczenie terenu budowy oraz prowadzonych robót z zachowaniem najwyższej staranności, wymogów określonych w przepisach prawa budowlanego, przepisach bhp, c) urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy oraz zorganizowanie i utrzymanie zaplecza placu budowy i późniejsza jego likwidacja, d)użycie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie, niezbędne atesty techniczne lub aprobaty świadczące o ich jakości zgodnie z wymogami Zamawiającego, dopuszczone do stosowania wg wymogów obowiązującego prawa, e)wykonywanie robót w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i w stanie zgodnym z przepisami bhp i p.poż., z uwzględnieniem zaleceń udzielanych przez Zamawiającego, f) natychmiastowe zabezpieczenie ewentualnych awarii oraz usunięcie ewentualnych wad i usterek, g) uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, czynnościach odbioru komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych, h)pozostałe czynności towarzyszące niewymienione w SIWZ, przedmiarze robót, a niezbędne do zakończenia i przekazania do eksploatacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia gwarancji i rękojmi na okres min. trzech lat.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JL Jarosław Lewiarz, ul. Forteczna 27, 18-421 Piątnica Poduchowna, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166996,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109739,89

  • Oferta z najniższą ceną: 109739,89 / Oferta z najwyższą ceną: 178366,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.