To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-02
Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie remontu chodnika po nieparzystej stronie ul. Podwale w Lublinie, odcinek od posesji Podwale 3 do Placu Zamkowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Numer ogłoszenia: 316651 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257647 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Wieniawska 14, 20-071 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie remontu chodnika po nieparzystej stronie ul. Podwale w Lublinie, odcinek od posesji Podwale 3 do Placu Zamkowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy. 1.1. Opracowanie projektu wykonawczego, zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, normami - branża drogowa - 4 egz. 1.2. Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikacji technicznych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA Ogólnych Specyfikacji Technicznych) na wykonanie i odbiór wszystkich realizowanych robót - 3 egz. 1.3. Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu - 3 egz. 1.4. Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 2 egz. 1.5. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formacie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. 2. Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym: 2.1. Uzgodnienie projektu wykonawczego branży drogowej 2.2. Uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu. 2.3. Przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych, dotyczących prowadzenia robót w oparciu o obowiązujące przepisy. 3. Nadzór autorski: 3.1. Wykonanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 3.2. Wyjaśnienie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. 3.3. Uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie wyjaśnienie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. 3.4. Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 3.5. Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 3.6. Wykonanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 3.7. Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizowanych robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie dwóch dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie. 4. Zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację techniczną po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. 5. Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji: 5.1. Wymiana istniejących krawężników. 5.2. Remont chodników. 5.3. Regulacja elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego. 5.4. Odtworzenie trawników. 5.5. Uporządkowanie terenu robót. 6. Wykonanie niezbędnych prób i badań: 6.1. Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 6.2. Zakupienie i prowadzenie dziennika budowy. 7. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudycyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie o uprawnionych kierowników o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 8. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SQL Sp. z o.o., Stasin 115, 21-030 Motycz, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93495,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 114882,00
Oferta z najniższą ceną: 114882,00 / Oferta z najwyższą ceną: 191203,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wyposażenia dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża
- Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie
- Postępowanie nr 123/24 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup i dostawę szafek BHP dla pracowników Szpitala."
- Dostawa prenumeraty czasopism polskich na rok 2025 dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części.
- Dzierżawa urządzeń drukujących w systemie druku podążającego
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury mostowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 10 zlokalizowanej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 247 przy ul. Wrzeciono 9
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn."Budowa Centrum Kultury na działce nr ewid. 3158/4 przy ul. Ks. J.Ożoga w Dynowie".
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4001W Korzyce -Broniów Zaława - Chlewiska w m. Zaława
- Opracowaniu dokumentacji projektowej i kosztorysów inwestorskich na budowę budynku mieszkalnego przy ul. 1 Maja 104 w Żyrardowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.