Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-02
Stary Zamość: Usługa polegająca na codziennym przygotowaniu
i dostawie do szkół na terenie gminy Stary Zamość gorących posiłków jednodaniowych
Numer ogłoszenia: 316659 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Stary Zamość , Stary Zamość 6, 22-417 Stary Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6164231, faks 084 6163224.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Publicznej w Starym Zamościu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na codziennym przygotowaniu i dostawie do szkół na terenie gminy Stary Zamość gorących posiłków jednodaniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dożywianiu dzieci w szkołach na terenie gminy Stary Zamość w 2012 r. Planowana liczba dożywianych dzieci w poszczególnych szkołach jest następująca Szkoła Podstawowa w Wierzbie 88 Szkoła Podstawowa w Krasnem 17 Szkoła Podstawowa Wierzbie, Szkoła Filialna w Udryczach 10 Gimnazjum Publiczne w Starym Zamościu 55 Liczba dożywianych dzieci ogółem 170 W okresie dożywiania liczba posiłków może ulegać zmianie tj zwiększeniu lub zmniejszeniu o około 15%. W przypadku zmiany liczby dostarczanych posiłków liczba ta będzie weryfikowana najpóźniej z jednodniowym wyprzedzeniem. Wykonanie tego zadania obejmuje: przygotowanie gorących posiłków jednodaniowych, wraz z kompotem lub sokiem, ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego 3 razy w tygodniu drugie danie oraz 2 razy w tygodniu pożywna zupa w naczyniach jednorazowych, ze sztućcami jednorazowymi. Naczynia oraz sztućce muszą posiadać wymagane atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu ludzi. Brudne naczynia mają być uprzątnięte przez Wykonawcę po spożyciu przez dzieci posiłku i wywiezione ze szkoły. Dopuszcza się możliwość zabrania brudnych naczyń następnego dnia. Pod pojęciem pożywnej zupy należy rozumieć zupę z tzw. mięsną wkładką podaną ze świeżym pieczywem. Drugie danie ma być posiłkiem mięsnym lub rybnym z surówką lub gotowanymi jarzynami. Do mięsa zamiennie mogą być podawane ziemniaki, kasze, ryż lub makaron. Drugie danie mogą też stanowić pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem, krokiety lub inne. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki jednodaniowe o kaloryczności nie mniejszej niż 550 kcal i gramaturze nie mniejszej niż: zupa 400 g wraz z wkładką, ziemniaki, kasza, ryż lub makaron - 200 g, mięso lub ryba 100 g, surówka lub jarzyny - 100 g, pierogi, naleśniki z serem, kopytka, makaron z sosem, krokiety lub inne - 200 g, napój, sok - 200 ml. - dowóz ciepłych posiłków do szkół w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną; - transport posiłków w atestowanych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. z 2010 roku Nr 136, poz. 914) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni żywieniowych i dostarczany do dyrektorów szkół z wyprzedzeniem 2 - dniowym. Dopuszcza się możliwość weryfikacji jadłospisu przez dyrektorów szkół. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZPOcena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów złożonych do przetargu wymienionych w ogłoszeniu i w formularzu oferty. Przy dokonywaniu oceny stosowana będzie reguła spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZPOcena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów złożonych do przetargu wymienionych w ogłoszeniu i w formularzu oferty. Przy dokonywaniu oceny stosowana będzie reguła spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZPOcena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów złożonych do przetargu wymienionych w ogłoszeniu i w formularzu oferty. Przy dokonywaniu oceny stosowana będzie reguła spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZPOcena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów złożonych do przetargu wymienionych w ogłoszeniu i w formularzu oferty. Przy dokonywaniu oceny stosowana będzie reguła spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZPOcena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów złożonych do przetargu wymienionych w ogłoszeniu i w formularzu oferty. Przy dokonywaniu oceny stosowana będzie reguła spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zobowiązanie (zał. Nr 3) w przypadku, jeśli wykonawca będzie korzystał z potencjału innego podmiotu,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania /bez odszkodowań/ realizacji zamówienia w przypadku wyczerpania posiadanych środków finansowych w budżecie roku 2012 przy zachowaniu dwutygodniowego okresu wypowiedzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.staryzamosc.bip.mbnet.pl zakładka zamówienia publiczne gops
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Stary Zamość, Stary Zamość 6, 22-417 Stary Zamość.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 09:30, miejsce: GOPS Stary Zamość p. 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu z napojem do Szkoły Podstawowej w Lubawie w roku szkolnym 2024/2025
- Usługa gastronomiczna polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz uczniów szkół znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica 2024/2025
- Usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 im. gen. Tadeusza Kutrzeby w Gostyniu w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r. wraz z dzierżawą kuchni
- Świadczenie usług cateringowych dla placówek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Gostyń w okresie od dnia 02.09.2024 r. do dnia 27.06.2025 r.
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Przedszkola Samorządowego w Barszczewie
- Całodzienne wyżywienie wychowanków Internatu Zespołu Szkół Budowlanych w Braniewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.