eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa, i uruchomienie wyposażenia chromatografu cieczowego sprzężonego ze spektrometrem mas (LC-MS) współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej o parametrach ilościowych i jakościowych zgodnych z odpowiednimi opisami przedmiotu zamówienia umieszczonymi w załącznikach nr 2.1 do 2-11 do SIWZ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-02

Rzeszów: Dostawa, i uruchomienie wyposażenia chromatografu cieczowego sprzężonego ze spektrometrem mas (LC-MS) współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej o parametrach ilościowych i jakościowych zgodnych z odpowiednimi opisami przedmiotu zamówienia umieszczonymi w załącznikach nr 2.1 do 2-11 do SIWZ.
Numer ogłoszenia: 316685 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski , ul. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8721018, faks 017 8721262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, i uruchomienie wyposażenia chromatografu cieczowego sprzężonego ze spektrometrem mas (LC-MS) współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej o parametrach ilościowych i jakościowych zgodnych z odpowiednimi opisami przedmiotu zamówienia umieszczonymi w załącznikach nr 2.1 do 2-11 do SIWZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, i uruchomienie wyposażenia chromatografu cieczowego sprzężonego ze spektrometrem mas (LC-MS) współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej o parametrach ilościowych i jakościowych zgodnych z odpowiednimi opisami przedmiotu zamówienia umieszczonymi w załącznikach nr 2.1 do 2-11 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 11 zadań: Zadanie nr 1: Dostawa- Wirówka uniwersalna stołowa z chłodzeniem - 1 szt., Rotor wychylny 12x50 ml (Falcon) - 1 szt, Adapter 9x15 ml (Falcon) - 1 szt., Rotor kątowy 24x1,5-2,2 ml (Eppendorf) - 1 szt. Zadanie nr 2: Dostawa- Termoblok - 1 szt., Wytrząsarka do probówek typu VORTEX - 1 szt. Zadanie nr 3: Dostawa- Młynek analityczny - 1 szt., Mieszadło magnetyczne z grzaniem - 1 szt., Zestaw do odparowywania prób pod nawiewem N2 - kompletny z windą, Myjka ultradźwiękowa z podgrzewaniem - 1 szt., zestaw pipet automatycznych, Zestaw do ekstrakcji SPE - 1 szt., kolumna HPLC do analizy cukrów prostych i złożonych 250 x 4,6 mm; 5um - 1 szt. Zadanie nr 4: Dostawa - Membranowa (PTFE) pompa próżniowa - 1 szt. Zadanie nr 5: Dostawa - Zestaw odczynników do chromatografii Zadanie nr 6: Dostawa - Zestaw wzorców mykotoksyn Zadanie nr 7: Dostawa - Zestaw do ekstrakcji pestycydów QuEChERs, Kolumienki do ekstrakcji mykotoksyn - 100 szt. Zadanie nr 8: Dostawa - Probówki polipropylenowe - 500 szt., Probówki polipropylenowe - 500 szt., Probówki polipropylenowe o poj. 13ml, Tubes with round base, push cap - 1000 szt., Probówki HD-PE o poj. 50ml - 200 szt.. Zadanie nr 9: Dostawa- kolumna HPLC 3u C18 110A, 50 x 2.0 mm - 1 szt. Zadanie nr 10: Dostawa - Zamrażarka - 1 szt. Zadanie nr 11: Dostawa - Wytrząsarka o ruchu okrężnym, platforma uniwersalna - 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: 1.Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia 2.Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed terminem składnia ofert, a jeżeli okres działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 1 dostawę wraz z instalacją sprzętu podobnego do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej: Zadanie nr 1: 20 000,00 zł brutto Zadanie nr 3: 20 000,00 zł brutto 3.Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru bez zastrzeżeń)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: 1.Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: 1.Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: 1.Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Wypełniony i podpisany formularz oferty. 2 Podpisany opis oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzony w oparciu o parametry i wymogi zawarte w załącznikach od 2.1 do 2.11 do SIWZ (dla danego zadania) 3 Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 4 Dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy: a) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: opóźnienia producenta sprzętu będącego przedmiotem zamówienia w ich dostarczeniu Wykonawcy, działającego jako osoba trzecia, wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia przy zachowaniu należytej staranności tj. wystąpienia siły wyższej. - o czas niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia. b) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, należnego za wykonanie przedmiotu zamówienia : w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rzeszowski Dział Zamówień Publicznych, pok. 20 al. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów tel. (17) 872 1018 faks - (17) 872 1262 e-mail - org@univ.rzeszow.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Rzeszowski Dział Zamówień Publicznych, pok. 20 al. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów tel. (17) 872 1018 faks - (17) 872 1262 e-mail - org@univ.rzeszow.pl.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowane ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa- Wirówka uniwersalna stołowa z chłodzeniem - 1 szt., Rotor wychylny 12x50 ml (Falcon) - 1 szt, Adapter 9x15 ml (Falcon) - 1 szt., Rotor kątowy 24x1,5-2,2 ml (Eppendorf) - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawa- Wirówka uniwersalna stołowa z chłodzeniem - 1 szt., Rotor wychylny 12x50 ml (Falcon) - 1 szt, Adapter 9x15 ml (Falcon) - 1 szt., Rotor kątowy 24x1,5-2,2 ml (Eppendorf) - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawa- Termoblok - 1 szt., Wytrząsarka do probówek typu VORTEX - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Dostawa- Termoblok - 1 szt., Wytrząsarka do probówek typu VORTEX - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Dostawa- Młynek analityczny - 1 szt., Mieszadło magnetyczne z grzaniem - 1 szt., Zestaw do odparowywania prób pod nawiewem N2 - kompletny z windą, Myjka ultradźwiękowa z podgrzewaniem - 1 szt., zestaw pipet automatycznych, Zestaw do ekstrakcji SPE - 1 szt., kolumna HPLC do analizy cukrów prostych i złożonych 250 x 4,6 mm; 5um - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Dostawa- Młynek analityczny - 1 szt., Mieszadło magnetyczne z grzaniem - 1 szt., Zestaw do odparowywania prób pod nawiewem N2 - kompletny z windą, Myjka ultradźwiękowa z podgrzewaniem - 1 szt., zestaw pipet automatycznych, Zestaw do ekstrakcji SPE - 1 szt., kolumna HPLC do analizy cukrów prostych i złożonych 250 x 4,6 mm; 5um - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Dostawa - Membranowa (PTFE) pompa próżniowa - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Dostawa - Membranowa (PTFE) pompa próżniowa - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: Dostawa - Zestaw odczynników do chromatografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5: Dostawa - Zestaw odczynników do chromatografii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: Dostawa - Zestaw wzorców mykotoksyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6: Dostawa - Zestaw wzorców mykotoksyn.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7: Dostawa - Zestaw do ekstrakcji pestycydów QuEChERs, Kolumienki do ekstrakcji mykotoksyn - 100 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7: Dostawa - Zestaw do ekstrakcji pestycydów QuEChERs, Kolumienki do ekstrakcji mykotoksyn - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8: Dostawa - Probówki polipropylenowe - 500 szt., Probówki polipropylenowe - 500 szt., Probówki polipropylenowe o poj. 13ml, Tubes with round base, push cap - 1000 szt., Probówki HD-PE o poj. 50ml - 200 szt...

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8: Dostawa - Probówki polipropylenowe - 500 szt., Probówki polipropylenowe - 500 szt., Probówki polipropylenowe o poj. 13ml, Tubes with round base, push cap - 1000 szt., Probówki HD-PE o poj. 50ml - 200 szt...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9: Dostawa- kolumna HPLC 3u C18 110A, 50 x 2.0 mm - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9: Dostawa- kolumna HPLC 3u C18 110A, 50 x 2.0 mm - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10: Dostawa - Zamrażarka - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10: Dostawa - Zamrażarka - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11: Dostawa - Wytrząsarka o ruchu okrężnym, platforma uniwersalna - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11: Dostawa - Wytrząsarka o ruchu okrężnym, platforma uniwersalna - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.