Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-02
Rzeszów: Dostawa, i uruchomienie wyposażenia chromatografu cieczowego sprzężonego ze spektrometrem mas (LC-MS) współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej o parametrach ilościowych i jakościowych zgodnych z odpowiednimi opisami przedmiotu zamówienia umieszczonymi w załącznikach nr 2.1 do 2-11 do SIWZ.
Numer ogłoszenia: 316685 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski , ul. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8721018, faks 017 8721262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, i uruchomienie wyposażenia chromatografu cieczowego sprzężonego ze spektrometrem mas (LC-MS) współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej o parametrach ilościowych i jakościowych zgodnych z odpowiednimi opisami przedmiotu zamówienia umieszczonymi w załącznikach nr 2.1 do 2-11 do SIWZ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, i uruchomienie wyposażenia chromatografu cieczowego sprzężonego ze spektrometrem mas (LC-MS) współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej o parametrach ilościowych i jakościowych zgodnych z odpowiednimi opisami przedmiotu zamówienia umieszczonymi w załącznikach nr 2.1 do 2-11 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 11 zadań: Zadanie nr 1: Dostawa- Wirówka uniwersalna stołowa z chłodzeniem - 1 szt., Rotor wychylny 12x50 ml (Falcon) - 1 szt, Adapter 9x15 ml (Falcon) - 1 szt., Rotor kątowy 24x1,5-2,2 ml (Eppendorf) - 1 szt. Zadanie nr 2: Dostawa- Termoblok - 1 szt., Wytrząsarka do probówek typu VORTEX - 1 szt. Zadanie nr 3: Dostawa- Młynek analityczny - 1 szt., Mieszadło magnetyczne z grzaniem - 1 szt., Zestaw do odparowywania prób pod nawiewem N2 - kompletny z windą, Myjka ultradźwiękowa z podgrzewaniem - 1 szt., zestaw pipet automatycznych, Zestaw do ekstrakcji SPE - 1 szt., kolumna HPLC do analizy cukrów prostych i złożonych 250 x 4,6 mm; 5um - 1 szt. Zadanie nr 4: Dostawa - Membranowa (PTFE) pompa próżniowa - 1 szt. Zadanie nr 5: Dostawa - Zestaw odczynników do chromatografii Zadanie nr 6: Dostawa - Zestaw wzorców mykotoksyn Zadanie nr 7: Dostawa - Zestaw do ekstrakcji pestycydów QuEChERs, Kolumienki do ekstrakcji mykotoksyn - 100 szt. Zadanie nr 8: Dostawa - Probówki polipropylenowe - 500 szt., Probówki polipropylenowe - 500 szt., Probówki polipropylenowe o poj. 13ml, Tubes with round base, push cap - 1000 szt., Probówki HD-PE o poj. 50ml - 200 szt.. Zadanie nr 9: Dostawa- kolumna HPLC 3u C18 110A, 50 x 2.0 mm - 1 szt. Zadanie nr 10: Dostawa - Zamrażarka - 1 szt. Zadanie nr 11: Dostawa - Wytrząsarka o ruchu okrężnym, platforma uniwersalna - 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: 1.Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia 2.Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed terminem składnia ofert, a jeżeli okres działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 1 dostawę wraz z instalacją sprzętu podobnego do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej: Zadanie nr 1: 20 000,00 zł brutto Zadanie nr 3: 20 000,00 zł brutto 3.Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru bez zastrzeżeń)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: 1.Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: 1.Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: 1.Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Wypełniony i podpisany formularz oferty. 2 Podpisany opis oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzony w oparciu o parametry i wymogi zawarte w załącznikach od 2.1 do 2.11 do SIWZ (dla danego zadania) 3 Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 4 Dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy: a) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: opóźnienia producenta sprzętu będącego przedmiotem zamówienia w ich dostarczeniu Wykonawcy, działającego jako osoba trzecia, wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia przy zachowaniu należytej staranności tj. wystąpienia siły wyższej. - o czas niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia. b) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, należnego za wykonanie przedmiotu zamówienia : w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rzeszowski
Dział Zamówień Publicznych, pok. 20
al. Rejtana 16c,
35-959 Rzeszów
tel. (17) 872 1018
faks - (17) 872 1262
e-mail - org@univ.rzeszow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Rzeszowski Dział Zamówień Publicznych, pok. 20 al. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów tel. (17) 872 1018 faks - (17) 872 1262 e-mail - org@univ.rzeszow.pl.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowane ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa- Wirówka uniwersalna stołowa z chłodzeniem - 1 szt., Rotor wychylny 12x50 ml (Falcon) - 1 szt, Adapter 9x15 ml (Falcon) - 1 szt., Rotor kątowy 24x1,5-2,2 ml (Eppendorf) - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawa- Wirówka uniwersalna stołowa z chłodzeniem - 1 szt., Rotor wychylny 12x50 ml (Falcon) - 1 szt, Adapter 9x15 ml (Falcon) - 1 szt., Rotor kątowy 24x1,5-2,2 ml (Eppendorf) - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawa- Termoblok - 1 szt., Wytrząsarka do probówek typu VORTEX - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Dostawa- Termoblok - 1 szt., Wytrząsarka do probówek typu VORTEX - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Dostawa- Młynek analityczny - 1 szt., Mieszadło magnetyczne z grzaniem - 1 szt., Zestaw do odparowywania prób pod nawiewem N2 - kompletny z windą, Myjka ultradźwiękowa z podgrzewaniem - 1 szt., zestaw pipet automatycznych, Zestaw do ekstrakcji SPE - 1 szt., kolumna HPLC do analizy cukrów prostych i złożonych 250 x 4,6 mm; 5um - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Dostawa- Młynek analityczny - 1 szt., Mieszadło magnetyczne z grzaniem - 1 szt., Zestaw do odparowywania prób pod nawiewem N2 - kompletny z windą, Myjka ultradźwiękowa z podgrzewaniem - 1 szt., zestaw pipet automatycznych, Zestaw do ekstrakcji SPE - 1 szt., kolumna HPLC do analizy cukrów prostych i złożonych 250 x 4,6 mm; 5um - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Dostawa - Membranowa (PTFE) pompa próżniowa - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Dostawa - Membranowa (PTFE) pompa próżniowa - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: Dostawa - Zestaw odczynników do chromatografii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5: Dostawa - Zestaw odczynników do chromatografii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: Dostawa - Zestaw wzorców mykotoksyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6: Dostawa - Zestaw wzorców mykotoksyn.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7: Dostawa - Zestaw do ekstrakcji pestycydów QuEChERs, Kolumienki do ekstrakcji mykotoksyn - 100 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7: Dostawa - Zestaw do ekstrakcji pestycydów QuEChERs, Kolumienki do ekstrakcji mykotoksyn - 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8: Dostawa - Probówki polipropylenowe - 500 szt., Probówki polipropylenowe - 500 szt., Probówki polipropylenowe o poj. 13ml, Tubes with round base, push cap - 1000 szt., Probówki HD-PE o poj. 50ml - 200 szt...
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8: Dostawa - Probówki polipropylenowe - 500 szt., Probówki polipropylenowe - 500 szt., Probówki polipropylenowe o poj. 13ml, Tubes with round base, push cap - 1000 szt., Probówki HD-PE o poj. 50ml - 200 szt...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9: Dostawa- kolumna HPLC 3u C18 110A, 50 x 2.0 mm - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9: Dostawa- kolumna HPLC 3u C18 110A, 50 x 2.0 mm - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10: Dostawa - Zamrażarka - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10: Dostawa - Zamrażarka - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11: Dostawa - Wytrząsarka o ruchu okrężnym, platforma uniwersalna - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11: Dostawa - Wytrząsarka o ruchu okrężnym, platforma uniwersalna - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż hamowni podwoziowej do samochodów elektrycznych na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektromobilności
- Zakup mikrotomów.
- dostawę układu wzbudzenia w szerokim zakresie spektralnym dla WIMiC - DE-dzp.272-628/24
- KZP/17/2024 Dostawa systemu do bezprzewodowej akwizycji powierzchniowej EEG
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.