eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczPielęgnacja i wycinka drzew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Łowicz: Pielęgnacja i wycinka drzew
Numer ogłoszenia: 316695 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8309151, faks 046 8309160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lowicz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja i wycinka drzew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pielęgnacji 200 szt. drzew, 50 m2 zarośli i wycince 44 szt. drzew rosnących na terenie Gminy Miasta Łowicza, w niżej wymienionych lokalizacjach, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod nazwą Usługi pielęgnacji drzew i oznaczone kodem 77211500-7 oraz pod nazwą Usługi wycinania drzew i oznaczone kodem 77211400-6. L.p. Lokalizacja drzew Drzewa do pielęgnacji Drzewa do usunięcia (gatunek i obwód pierśnicy) 1. ul. Bernardyńska --------------- 5 szt. lip drobnolistnych - 152 cm i 85 cm-dwupienne, 60 cm, 46 cm, 70 cm i 82 cm 2. os. Kostka ul. Starościńska 8 szt. + 1 szt. kasztanowca przed garażami 1 szt. jarząbu posp.-66 cm 1 szt. robinii akacj. -160 cm i 155 cm - dwupienne 3. ul. Browarna, Stary Rynek -------------- 2 szt. lipy drobnolistnej - 88 cm i 90 cm 4. ul. Wiatrakowa --------------- 1 szt. świerku - 65 cm 5. ul. Gen. Grzmot - Skotnickiego ---------------- 11 szt. topoli - od 136 cm do 200 cm 6. ul. Mostowa 15 szt. jesiony wyn. (od kiosku do zakrętu, po str. O. Saskiego) 9 szt. jesiony wyn., lip (po str. sklepu z oknami) ---------------- 7. ul. Gen. Sikorskiego 6 szt. (2 jesiony, klon, dąb, 2 brzozy) na terenie przedszkola nr 4 ---------------- 8. Park Mickiewicza ---------------- 1 szt. modrzewia - 109 cm 9. ul. Baczyńskiego 2 szt. dębu ------------------- 10. ul. Stary Rynek przed muzeum 7 szt. dębów ------------------- 11. Park Sienkiewicza ----------------- 2 szt. kasztanowca - 93 cm i 125 cm 12. ul. Nowy Rynek 11 szt. lip w środku placu 1 szt. klonu srebrzystego koło ING Bank 3 szt. lip - 128 cm, 80 cm i 140 cm 13. ul. Gen. Klickiego ------------------ 4 szt. klonów jesionolistnych (80 cm, 60 cm, 60 cm i 110 cm) 14. ul. Grunwaldzka 16 szt. dębów 2 szt. brzóz 50 m2 zarośli robinii akacjowych --------------- 15. ul. Legionów 12, 14, 16 i 18 5 szt. lip 1 szt. klonu jesionolistnego --------------- 16. ul. Mickiewicza - pod linią energetyczną 28 szt. lip +1 szt. przy nr 23 --------------- 17. ul. Wojska Polskiego - pod linią energetyczną 17 szt. jesionów --------------- 18. ul. Topolowa 1 szt. klonu jesionolistnego koło przystanku MZK, 6 szt. lip, akacji na wysokości MCRiHZ ---------------- 19. ul. Włókiennicza - skwer ---------------- 6 szt. topoli sp. - 191 cm, 220 cm, 186 m, 227 cm, 171 cm i 228 cm (nie ma jeszcze zgody Starosty) 20. ul. Słowackiego 4 ------------------ 1 szt. jarząbu pospolitego - 40 cm 21. ul. Podrzeczna 32 szt. lip, klony srebrzyste i dęby ---------------- 22. ul. Długa 5 szt. lip 3 szt. klonów sreb. - 79 cm, 80 cm i 102 cm 23. ul. Pijarska 10 szt. lip ---------------- 24. ul. Działowa 12 ---------------- 1 szt. wiązu szypułkowego - 213 cm 25. ul. Kiernozka 14 szt. lip 2 szt. lip - 160 cm i 168 cm 26. ul. Łęczycka 91 2 szt. brzóz ----------- Razem: 200 szt. drzew 50 m2 zarośli 44 szt. W zakres prac wchodzić będą cięcia pielęgnacyjne i formujące oraz konserwacja i prześwietlenie koron w/w drzew, usunięcie posuszu i odrostów, odsłonięcie oznakowania ulicznego pionowego, usunięcie kolizji z lampami oświetlenia ulicznego, cięcia minimalizujące oddziaływanie drzew na mienie osób trzecich, w razie potrzeby oczyszczenie i zabezpieczenie ubytków. W ramach prac Wykonawca usunie kolizję koron drzew z napowietrznymi liniami elektroenergetycznymi (prace winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami). Korony drzew po wykonaniu cięć powinny być podniesione na wysokość 3,5 m nad chodnikiem oraz co najmniej 5 m nad jezdnią. Miejsca po cięciach Wykonawca winien zabezpieczyć poprzez ich zamalowanie odpowiednim preparatem zabezpieczającym drzewa przed chorobami, w razie potrzeby oczyszczenie i zabezpieczenie ubytków. Wykonane prace pielęgnacyjne nie mogą wpływać negatywnie na stan zdrowotny drzew oraz powinny być wykonane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy dendrologicznej. W przypadku wycinki drzew, pozostawione części pnia nie mogą wystawać ponad poziom otaczającego terenu. Wykonawca wykona odpowiednie zabezpieczenie miejsca pracy na koszt i siłami własnymi. Po wykonaniu prac Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania miejsca prac tj. sprzątnięcia gałęzi, grabienia, zamiecenia i wywózki odpadów drzewnych na składowisko odpadów na swój koszt. Pozyskaną masę drzewną Wykonawca złoży na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Niezbędne wyłączenia linii elektroenergetycznej i zabezpieczenia miejsca prac zostaną wykonane na koszt i siłami Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania Zamawiającego i Komendy Powiatowej Policji o planowanym zajęciu pasa drogowego w celu wykonania prac na kolejnych ulicach oraz o przewidywanych utrudnieniach dla ruchu drogowego. Informacja ta winna być przekazywana z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). 3. Wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) (zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy) Wykonawca może wnieść w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łowiczu nr 81 1500 1689 1216 8005 0182 0000 Kredyt Bank S.A. Oddział w Skierniewicach.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy, Wykonawca powinien: 1. posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponować pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Ponadto warunkiem udziału w postępowaniu jest: 5. złożenie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) w wymaganym terminie jednej, pisemnej, kompletnej oferty w języku polskim, 6. wniesienie wadium zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ. Uwaga: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz niniejszej SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy. 2. Sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin Komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń. 1. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia. 2. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 5. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki SIWZ, akceptuje wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ oraz zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach. Uwaga: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia oświadczeń wymienionych w pkt 6. A. ust. 1 i 4 złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. Wykaz dokumentów. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz ważniejszych usług wykonanych w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (każda z osobna) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania dostawy i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, np.: listy referencyjne, protokoły bezusterkowego odbioru. Uwagi: 1. Kopie dokumentów winny być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez Wykonawcę - zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze przedsiębiorców, kodeksie cywilnym lub w ewidencji działalności gospodarczej i opatrzone datą potwierdzenia. 2. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy, Wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa. 3. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum, wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych w pkt 6. B. ust. 1 i 2 złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. 4. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum należy złożyć dodatkowo: a) wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie wymaganych dokumentów ma zastosowanie § 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicz.eu/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99 - 400 Łowicz, Wydział Spraw Komunalnych i Reagowania Kryzysowego, budynek C, pok. 43.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99 - 400 Łowicz, budynek A, pok. 7 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.