To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-09
Opole: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń
nr 105 (na rzucie I piętra o nr 2.30), 105A (na rzucie I piętra o nr 2.31), 108 (na rzucie I piętra o nr 2.34), 111 (na rzucie I piętra o nr 2.37), 112 (na rzucie I piętra o nr 2.39), 112A (na rzucie I piętra o nr 2.38), 112B (na rzucie I piętra o nr 2.40) w pomieszczeniach Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu, zlokalizowanego na I piętrze budynku przy ulicy Ozimskiej 19 w Opolu.
Numer ogłoszenia: 316741 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284579 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu, ul. Ozimska, 45-057 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4414415, faks 077 4414416.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń nr 105 (na rzucie I piętra o nr 2.30), 105A (na rzucie I piętra o nr 2.31), 108 (na rzucie I piętra o nr 2.34), 111 (na rzucie I piętra o nr 2.37), 112 (na rzucie I piętra o nr 2.39), 112A (na rzucie I piętra o nr 2.38), 112B (na rzucie I piętra o nr 2.40) w pomieszczeniach Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu, zlokalizowanego na I piętrze budynku przy ulicy Ozimskiej 19 w Opolu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.2 Planowany zakres prac do wykonania: 1. Roboty podłogowe (pomieszczenie nr 105 i 105A) 1) Demontaż paneli, 2) Miejscowe uzupełnienie posadzki cementowej (ok. 10% powierzchni podłogi), 3) Warstwa wyrównawcza gr. 5 mm (samopoziomująca wylewka anhydrytowa) pod posadzki z wykładzin PCV, 4) Ułożenie wykładziny podłogowej PCV TARKETT OPTIMA lub równoważnej gr. 2 mm poprzez klejenie. Łączenie wykładzin poprzez spawanie, 5) Ułożenie listew przypodłogowych PVC, 2. Roboty malarskie (pomieszczenia nr 105, 105A, 108, 111, 112, 112A, 112B). 1) Jednokrotne gruntowanie ścian i sufitu, 2) Dwukrotne malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną (sufit biały, ściany w kolorze pastelowym), 3) Dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników i rur, 4) Dwukrotne malowanie farbą olejną zamontowanej ościeżnicy metalowej. 3. Wymiana osprzętu sanitarnego (pomieszczenie nr 105). 1) Demontaż baterii umywalkowej ściennej, podejścia odpływowego, umywalki. 2) Montaż baterii ściennej, umywalki porcelanowej białej na wsporniku oraz podejścia odpływowego PCV o śr 50 mm. 4. Pozostałe prace. 1) Wymiana ościeżnic o szerokości 80 cm w świetle ościeżnicy wraz z drzwiami (skrzydło pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone) szt. 1 osadzonych w ścianie pomiędzy pomieszczeniami 105 (pomieszczenie 2.30 na rzucie I piętra) i 105A (pomieszczenie 2.31 na rzucie I piętra), wraz montażem klamki z rozetą wraz z wkładką patentową - 3 klucze, 2) Wykonanie nowego fartucha ochronnego z płytek ceramicznych przy osprzęcie sanitarnym w pomieszczeniu nr 105 (o wymiarach 95cm x 76 cm). 3) Zamontowanie listew progowych (listwy drewnianej) w drzwiach wejściowych do pomieszczeń nr 105A, 105, 108, 111, 112, 112B. 5. Wywóz na składowisko odpadów z rozbiórki. Wykonawca robót jest obowiązany prowadzić prace demontażowe i montażowe z zachowaniem warunków bezpieczeństwa, ze szczególnym uwzględnieniem ruchu ulicznego w pasach terenu przyległych do budynku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "GWEM-TOP" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "GWEM-TOP" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usługowe GWEM-TOP Spółka z o.o., ul. Armii Krajowej 7, 45-071 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11465,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9271,47
Oferta z najniższą ceną: 9271,47 / Oferta z najwyższą ceną: 17021,52
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa automatycznego ekstraktora ultradźwiękowego umożliwiającego ekstrakcję mieszanek mineralno-asfaltowych zgodnego z PN-EN 12697-1 dla WTiJBD-LD w Opolu
- Wycena nieruchomości zabudowanej obręb Pomorzowice, gmina Głubczyce, pow. głubczycki, dz. nr 80/2 o pow. 0,40ha
- [D/41/2025] Zakup i dostawa mebli medycznych na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu UO
- U/12/2025 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla Wydziału Chemii i Farmacji
- PSP Nr 5 z OI - przebudowa dachu krytej pływalni.
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 420 w m. Pilszcz od km 11+100 do km 13+100
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Modernizacja dachu szedowego (projektowanie i wykonanie)
- Remont pokrycia dachowego Przedszkola nr 2 w Kuźni Raciborskiej.
- Roboty budowlane w obiektach przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Rawicz w ramach pn. : "Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz"
- Prace dostos. do zaleceń Sanepidu wraz z dalszą modernizacją w ramach zad. "Realizacja zaleceń pokontrolnych Sanepidu wraz z dalszą modern. pom. na Oddz. Reh. Ogólnoust., Neur. i Kard.- Filia nr 3"
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy Żukowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.