To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-27
Warszawa: Remont budynków: Inspektorat ZUS Warszawa Praga - Północ i Inspektorat ZUS w Legionowie
Numer ogłoszenia: 316748 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233422 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 590 29 12, faks 22 590 29 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ubezpieczenia społeczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków: Inspektorat ZUS Warszawa Praga - Północ i Inspektorat ZUS w Legionowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynków: Inspektorat ZUS Warszawa Praga - Północ i Inspektorat ZUS w Legionowie. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część A - remont budynku Inspektoratu ZUS Warszawa Praga - Północ, ul. 11-go Listopada 15A, w którego zakres wchodzi: 1.1 Wymiana posadzek dywanowych na posadzki z płytek gres 1.2 Remont wykładzin z PCV 1.3 Wymiana zniszczonych posadzek z PCV i dywanowych na posadzkę z wykładziny PCV o wysokich parametrach 1.4 Wymiana kratek wentylacyjnych na kominach na dachu. 1.5 Montaż kątowników aluminiowych 1.6 Wymiana okien z PCV 1.7 Uszczelnienie istniejących okien z pcv 1.8 Naprawa tynków 1.9 Malowanie ścian i sufitów 1.10 Częściowe przemieszczenie akt 1.11 Częściowa wymiana nawierzchni z kostki betonowej 1.12 Całkowita wymiana fragmentów nawierzchni z kostki betonowej 1.13 Wymiana gresu na schodach na tarasie wewnętrznym 1.14 Wymiana gresu w pasie wzdłuż obróbki blacharskiej na tarasie wewnętrznym 1.15 Rozebranie i odtworzenie zniszczonych schodów od strony parkingu 1.16 Wymiana umywalek, misek ustępowych z kompaktem i baterii umywalkowych 1.17 Wymiana kabin prysznicowych wraz z baterią 1.18 Wymiana grzejników na sali wykładowej nr 300 1.19 Wymiana zniszczonych izolacji na rurach c.o. w archiwum w piwnicy 1.20 Uszczelnienie drabinek komunikacyjnych na dachu. 1.21 Wymiana lamp w łazienkach hotelowych 1.22 Ocieplenie stropu części hotelowej (nad przejazdem na taras wewnętrzny) 1.23 Izolacja ścian fundamentowych budynku 1.24 Remont murków wokół okien do piwnicy 1.25 Uszczelnienie przecieku w bufecie i izolacja p-wodną posadzki. Część B - remont budynku Inspektoratu ZUS w Legionowie, ul. Słowackiego 20, w którego zakres wchodzi: 1.1 Wymiana obudowy glifów okiennych wraz z wykonaniem izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej 1.2 Wymiana grzejnika w pokoju 119 1.3 Uszczelnienie przecieku nad ścianą kurtynową 1.4 Wymiana okien aluminiowych 1.5 Częściowa wymiana pionu kanalizacyjnego 1.6 Wymiana kratek wentylacyjnych na kominach na dachu 1.7 Uszczelnienie pokrycia dachowego 1.8 Wykonanie nowej czapki kominowej na dachu 1.9 Montaż kątowników aluminiowych zabezpieczających naroża 1.10 Wymiana tapety natryskowej-hall wejściowy i klatka schodowa 1.11 Wymiana płytek z gresu na schodach zewnętrznych do kancelarii 1.12 Częściowy remont tarasu z zielenią oraz wjazdu do garażu 1.13 Miejscowa naprawa wyprawy na styropianie 1.14 Wymiana kratek wentylacyjnych wentylujących stropodach 1.15 Wymiana pojedynczych płytek gres 1.16 Dwukrotne malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach archiwum poziom-1, obok windy oraz ściany gdzie wystąpiły pęknięcia-pokój 110 1.17 Naprawa pęknięć: ściany pokój 110 i strop archiwum 1.18 Wymiana cokolików z płytek gres 1.19 Miejscowa naprawa tynków gipsowych 1.20 Miejscowa naprawa tapety natryskowej 1.21 Miejscowa wymiana gresu na schodach wejściowych do budynku 1.22 Wymiana wentylatora w palarni 1.23 Wymiana zamków z klamką 1.24 Otynkowanie biegu klatki schodowej wraz z malowaniem 1.25 Wymiana odparzonych płytek z glazury w łazience na parterze.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont budynku Inspektoratu ZUS Warszawa Praga - Północ, ul. 11-go Listopada 15A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTUR DZIECHCIARSKI Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Helion
jakie przetargi wygrała firma
ARTUR DZIECHCIARSKI Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Helion
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe HELION Artur Dziechciarski, Al. Dwudziestolatków 4 lok. 18, 02-157 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 366377,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 316279,23
Oferta z najniższą ceną: 316279,23 / Oferta z najwyższą ceną: 322513,27
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Remont budynku Inspektoratu ZUS w Legionowie, ul. Słowackiego 20
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.W.U-H Edbudex Eugeniusz Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
P.W.U-H Edbudex Eugeniusz Dąbrowski
- PWU-H EDBUDEX Eugeniusz Dąbrowski, ul. Leśna 10 m. 23, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 366377,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 111764,50
Oferta z najniższą ceną: 111764,50 / Oferta z najwyższą ceną: 111764,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - Wymiana windy
- Wykonanie robót budowlanych na SOR w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie SOR oraz współpracujących pracowni diagnostycznych"
- Przebudowa pomieszczeń I oraz II piętra wraz z klatkami schodowymi budynku internatu Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.