Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-03
Wrocław: Wykonanie podziałów geodezyjnych dla 214 działek w ramach realizacji zadań inwestycyjnych Śląski Rów zad. 3 - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, przepompownia gm. Góra i Oława - budowa wału gm. Strzelin
Numer ogłoszenia: 316750 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziałów geodezyjnych dla 214 działek w ramach realizacji zadań inwestycyjnych Śląski Rów zad. 3 - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, przepompownia gm. Góra i Oława - budowa wału gm. Strzelin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest na usługa polegającą na wykonaniu podziałów geodezyjnych dla 214 działek w ramach realizacji zadań inwestycyjnych Śląski Rów zad. 3 - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, przepompownia gm. Góra i Oława - budowa wału gm. Strzelin Część 1 wykonanie podziałów geodezyjnych dla 201 działek w ramach realizacji zadania pn: Śląski Rów zad. 3 - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, przepompownia gm. Góra Część 2 wykonanie podziałów geodezyjnych dla 13 działek w ramach realizacji zadania pn: Oława - budowa wału gm. Strzelin W obu częściach zamówienia faktyczna ilość działek przeznaczonych do podziału może ulec zmianie po ustaleniu granic prawnych. Zakres usługi dla każdej z ww. części obejmuje: 1. Przygotowanie wstępnego projektu podziału działki do wydania postanowienia przez Gminę łącznie z odpisem zwykłym z KW. 2. Ustalenie granic i przygotowanie projektu podziału do wydania decyzji. 3. Wyniesienie podziału w terenie po otrzymaniu decyzji. 4. Ujawnienie zmian w ewidencji gruntów wraz z dostarczeniem aktualnego wypisu i wyrysu dla ujawnienia zmian w księgach wieczystych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1 zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że sporządził, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, podziały geodezyjne dla łącznej ilości min. 150 działek w tym dla łącznej ilości działek min. 30 sztuk, przy realizacji inwestycji obiektów liniowych typu budowa wałów przeciwpowodziowych, przebudowa koryta rzek, budowa dróg, budowa linii kolejowych, budowa gazociągów. Dla części 2 zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że sporządził, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, podziały geodezyjne dla łącznej ilości min. 9 działek w tym dla łącznej ilości działek min. 3 sztuk, przy realizacji inwestycji obiektów liniowych typu budowa wałów przeciwpowodziowych, przebudowa koryta rzek, budowa dróg, budowa linii kolejowych, budowa gazociągów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że dysponuje osobą z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości gruntów oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. dotyczy wszystkich części zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków zobowiązany jest przedstawić i załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku, jeżeli Wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, to muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy, jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec.Za przyczynę uzasadniającą dokonanie zmiany postanowień umowy Strony uznają w szczególności opóźnienie spowodowane następującymi okolicznościami: 1.klęski żywiołowe, 2. warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie usługi, 3.zmiany będące wprowadzeniem zmian w projekcie podziału z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 4.wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania organów administracyjnych, 5.zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, 6.siła wyższa, uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy 7.okoliczności spowodowane tokiem związanego z przedmiotem umowy postępowania administracyjnego, sądowo - administracyjnego, sądowego lub egzekucyjnego w tym bezczynnością organów. Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 lub umowy stanowi podstawę dla dokonania w tym zakresie przez Strony stosownej zmiany postanowień umowy w tym przedłużenia terminu do wykonania przedmiotu umowy. Podjęcie uzgodnień w przedmiocie zmiany postanowień umowy wymaga pisemnego wniosku jednej ze Stron zawierającego wskazanie przyczyny uzasadniającej zmianę, jej uzasadnienie i ewentualnie opis wpływu zmiany na warunki wykonania przedmiotu umowy. Zmiana postanowień umowy wymaga pisemnej zgody Stron aneks.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. J. Matejki 5
50-333 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. J. Matejki 5 50-333 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013 Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnym.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie podziałów geodezyjnych dla 201 działek w ramach realizacji zadania pn: Śląski Rów zad. 3 - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, przepompownia gm. Góra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi dla obejmuje: 1. Przygotowanie wstępnego projektu podziału działki do wydania postanowienia przez Gminę łącznie z odpisem zwykłym z KW. 2. Ustalenie granic i przygotowanie projektu podziału do wydania decyzji. 3. Wyniesienie podziału w terenie po otrzymaniu decyzji. 4. Ujawnienie zmian w ewidencji gruntów wraz z dostarczeniem aktualnego wypisu i wyrysu dla ujawnienia zmian w księgach wieczystych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie podziałów geodezyjnych dla 13 działek w ramach realizacji zadania pn: Oława - budowa wału gm. Strzelin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi dla każdego z ww. części obejmuje: 1. Przygotowanie wstępnego projektu podziału działki do wydania postanowienia przez Gminę łącznie z odpisem zwykłym z KW. 2. Ustalenie granic i przygotowanie projektu podziału do wydania decyzji. 3. Wyniesienie podziału w terenie po otrzymaniu decyzji. 4. Ujawnienie zmian w ewidencji gruntów wraz z dostarczeniem aktualnego wypisu i wyrysu dla ujawnienia zmian w księgach wieczystych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- Wykonanie prac geodezyjnych część 11
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.