eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoObsługa bankowa budżetu gminy Miasta Radomsko

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-03

Radomsko: Obsługa bankowa budżetu gminy Miasta Radomsko
Numer ogłoszenia: 316768 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184037 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, faks 044 6854513, 6854521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu gminy Miasta Radomsko.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Obsługa bankowa budżetu gminy Miasta Radomska oraz jej jednostek organizacyjnych działających w formie jednostek budżetowych w okresie od 1.01.2012r. do 31.12.2016r. Przedmiot zamówienia obejmuje: Obsługę bankową prowadzoną dla a/ budżetu gminy b/ Urzędu Miasta c/ Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej d/ Zespołu Ekonomiczno - Administracyjnego e/ Straży Miejskiej f/ Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji g/ Ośrodka Wspierania Rodziny 2) Udzielenie kredytu do wysokości 5 mln zł na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu ewidencjonowanego w rachunku bieżącym budżetu gminy W ramach obsługi bankowej każdej obsługiwanej jednostki organizacyjnej Wykonawca zobowiązuje się do: 1. Otwarcia i prowadzenia rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych oraz rachunków wyodrębnionych wpływów. 2. Przyjmowania wpłat gotówkowych własnych i obcych. 3. Dokonywania wypłat. 4. Sporządzania i udostępniania dziennych wyciągów bankowych w formie papierowej do prowadzonych rachunków lub zapewnienia możliwości drukowania wyciągów z systemu bankowości elektronicznej. 5. Dokonywania przelewów wewnętrznych i na inne banki. 6. Wydawania blankietów czekowych. 7. Wydawania opinii bankowych na wniosek zamawiającego i obsługiwanych jednostek budżetowych. 8. Zainstalowania i uruchomienia systemu bankowości elektronicznej / korzystanie przez zamawiającego z zainstalowanego systemu nie jest wiążące/. 9. Umożliwienia dostępu do gotówki bez konieczności wcześniejszego zamawiania do wysokości 60.000,00zł. Wykonawca zobowiązany będzie do otwarcia 3 placówek obsługi klienta ( punktów przyjmowania wpłat w szczególności podatków i opłat należnych gminie ) w różnych częściach Miasta Radomska w nieprzekraczalnym terminie do 01.03.2012 r., ( do liczby nie wlicza się okienek kasowych znajdujących się w danej placówce) - nie dotyczy sytuacji w której wykonawca posiada już w różnych częściach Miasta Radomsko co najmniej 3 placówki obsługi klienta ( punkty przyjmowania wpłat). Wykonawca, który posiada już w różnych częściach Miasta Radomsko placówki obsługi klienta (punkty przyjmowania wpłat) w ilości mniejszej niż 3 zobowiązany jest do otwarcia takiej ilości placówek obsługi klienta ( punktów przyjmowania wpłat) aby posiadał ich 3 w terminie o którym mowa powyżej. Dodatkowo Wykonawca oprócz 3 w/w placówek zobowiązany będzie do utworzenia 1 placówki obsługi klienta w budynku Urzędu Miasta w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 5 w terminie 1 m-ca od dnia udostępnienia lokalu. Przyjmowanie wpłat gotówkowych obcych obejmuje wpłaty podatków i innych należności dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nie posiadające osobowości prawnej. Wpłaty należności do których stosuje się przepisy Ordynacja Podatkowa przyjmowane będą przez Wykonawcę na drukach o wzorze określonym Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23.12.2008 r. (Dz.U. Nr 236, poz. 1636) lub na drukach obowiązujących w banku. Pozostałe wpłaty należności budżetowych, do których nie stosuje się przepisów Ordynacja Podatkowa, dokonywane będą na drukach obowiązujących w banku. W treści dowodu wpłaty winny się znaleźć zapisy określające co najmniej - tytuł wpłaty, dane osobowe zobowiązanej do uiszczenia należności w w przypadku wpłaty podatku - numer ewidencyjny podatnika wynikający z decyzji podatkowej. Wykonawca który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy o prowadzenie rachunków bankowych z każdą jednostką budżetową tj z Urzędem Miasta, Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej, Zespołem Ekonomiczno - Administracyjnym, Strażą Miejską, Miejskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji, Ośrodkiem Wspierania Rodziny. Za prowadzenie obsługi bankowej Wykonawca otrzymywać będzie miesięczną zryczałtowaną opłatę pobieraną z dołu ostatniego dnia operacyjnego miesiąca ze wskazanego rachunku. Kredyt na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu w kwocie 5 mln zł udzielony zostanie na okres 5 lat. Kredyt ewidencjonowany będzie w rachunku podstawowym budżetu gminy. Zamawiający może dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu zadłużenia, natomiast każdy wpływ na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia. Odsetki od kredytu płatne na koniec miesiąca w ostatnim dniu roboczym, na podstawie dyspozycji posiadacza rachunku - na wskazany przez Bank rachunek. Istotne postanowienia umów stanowią dodatek nr 4 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ESBANK Bank Spółdzielczy, ul.Pułaskiego 11, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1152500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 874800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 874800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 874800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.