eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa wraz z instalacją aparatury badawczej do Wydziału Nauk Technicznych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie na potrzeby realizacji projektu Budowa i wyposażenie laboratorium drogownictwa finansowanego z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-08

Olsztyn: Dostawa wraz z instalacją aparatury badawczej do Wydziału Nauk Technicznych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie na potrzeby realizacji projektu Budowa i wyposażenie laboratorium drogownictwa finansowanego z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 31677 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z instalacją aparatury badawczej do Wydziału Nauk Technicznych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie na potrzeby realizacji projektu Budowa i wyposażenie laboratorium drogownictwa finansowanego z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją aparatury badawczej do Wydziału Nauk Technicznych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie na potrzeby realizacji projektu Budowa i wyposażenie laboratorium drogownictwa finansowanego z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części, w tym: Część nr 1: rotacyjna dwustopniowa olejowa pompa próżniowa wraz z akcesoriami. Część nr 2: urządzenie do regeneracji zabrudzonych rozpuszczalników. Część nr 3: goniometr wraz z akcesoriami. Część nr 4: zestaw przyrządów do pomiaru przepuszczalności pary wodnej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, dopuszcza się, na podstawie art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość złożenia oferty równoważnej - zaoferowania asortymentu równoważnego do wyspecyfikowanego - o takich samych lub lepszych parametrach i właściwościach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 42.12.24.50-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstwie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem. 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Formularz ofertowy. 3. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Formularz cenowy stanowiący jednocześnie zestawienie wymaganych parametrów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: - zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej - zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, 10-957 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 309, ul. Oczapowskiego 2, 10-957 Olsztyn,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa wraz z instalacją aparatury badawczej do Wydziału Nauk Technicznych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie na potrzeby realizacji projektu Budowa i wyposażenie laboratorium drogownictwa finansowanego z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rotacyjna, dwustopniowa olejowa pompa próżniowa wraz z akcesoriami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rotacyjna, dwustopniowa olejowa pompa próżniowa wraz z akcesoriami składa się z następujących części tworzących funkcjonalną całość: 1. Olejowa pompa próżniowa: - Szybkość pompowania przy ciśnieniu atmosferycznym: nie mniej niż 15 m3.h, - Nominalna szybkość pompowania: nie mniej niż 18 m3.h, - Ciśnienie końcowe całkowite bez zaworu Gasballastu: nie większe niż 8x10-4 hPa, - Pobór mocy: do 1 kW, - Ilość oleju w pompie: nie mniej niż 1,7 dm3, - Hałas z odległości 1 m poniżej 66 dB, - Masa: do 32 kg, - podłączenia typu NW 25, - co najmniej 10 metrowy przewód zasilający z wtyczką 5 bolcową 16 A, - pompa wyposażona w zawór Gasballastu. 2. Zapinasz NW25 - co najmniej 1 sztuka. 3. Pierścień centrujący NW25 - co najmniej 1 sztuka. 4. Pierścień uszczelniający NW25 - co najmniej 1 sztuka. 5. Wąż próżniowy NW25 z końcówkami - co najmniej 5 metrów. 6. Wspawana końcówka NW25 7. Miernik próżni w zakresie 1,0 x 103 ÷ 4,0x10-4 hPa, zmiana jednostek ciśnienia, cyfrowy odczyt mierzonego ciśnienia, automatyczna zmiana zakresów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenie do regeneracji zabrudzonych rozpuszczalników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do regeneracji zabrudzonych rozpuszczalników: 1. Pojemność co najmniej 10 l. 2. Zasilanie 220 V 3. Moc grzewcza nie mniej niż 1,15 kW 4. Moc wentylatora nie mniej niż 110 W 5. Wydajność 5,2 ÷ 7,5 l.h. 6. Napięcie na elektronice 24 V 7. Temperatura pracy 50 ÷ 170° C 8. Komplet 50 woreczków na zanieczyszczenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Goniometr wraz z akcesoriami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Goniometr wraz z akcesoriami: 1. Przenośne urządzenie umożliwiające pomiary następujących parametrów: - Statyczny kat zwilżania, - Dynamiczny kąt zwilżania, - Szybkość absorpcji, - Pomiar napięcia powierzchniowego metodą zawieszonej kropli, - Wyznaczanie energii powierzchniowej trzema metodami: 1, 2 i 3 cieczy 2. Specyfikacja techniczna urządzenia: - Pomiarowy układ video z wbudowaną kamerą CCD: rejestracja do 30 obrazów na sekundę podczas pierwszej sekundy pomiaru, - Wbudowana pompa: regulacja objętości kropli w zakresie od 0,5 do 7,5 ul w krokach co 0,5 ul, - Automatyczna aplikacja kropli, - Oprogramowanie dla Win XP.Win7 (32 bit), - Możliwość odtworzenia zarejestrowanego obrazu wideo w postaci sekwencji obrazów, - Łatwe przeglądanie uzyskanych wyników w postaci danych liczbowych i wykresów, - Możliwość porównywania na jednym wykresie wyników dwóch pomiarów, - Eksport wyników do takich programów jak MS Excel, - Dołączany bezpośrednio do komputera PC (interfejs USB), - Zasilanie z portu USB komputera.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw przyrządów do pomiaru przepuszczalności pary wodnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw przyrządów do pomiaru przepuszczalności pary wodnej. W skład zestawu wchodzą: 1. 8 sztuk: Naczynka zamykane mechanicznie, średnica zewnętrzna nie więcej niż 3,5 cala, średnica nie więcej niż wewnętrzna 2,5 cala, głębokość nie mniej niż 2 cale 2. 2 sztuki: Przyrząd do określania przepuszczalności pary wodnej składający się z: - Cztery wykonane z aluminium naczynka testowe zgodne z ISO 2528-1995 i DIN 53122-1 wraz z pokrywkami używanymi podczas zamykania naczynek przy pomocy wosku, - Stojak używany do mocowania naczynek i centrowania pokrywek podczas zamykania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.