Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-29
Żary: Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni dróg powiatowych na terenie miasta Żary, miasta Lubsko i miasta Jasień.
Numer ogłoszenia: 31677 - 2016; data zamieszczenia: 29.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żarski , Al. Jana Pawła II 5, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4790600, faks 068 4790601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni dróg powiatowych na terenie miasta Żary, miasta Lubsko i miasta Jasień..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne oczyszczanie nawierzchni dróg powiatowych z podziałem na części: Część 1- Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni dróg powiatowych na terenie miasta Żary Wykaz dróg przeznaczonych do oczyszczania: Lp. Nazwa ulic Długość strona prawa w km Długość strona lewa w km 1. ul. Artylerzystów 0,385 0,385 2. ul. Długosza 0,670 0,670 3. ul. Grunwaldzka 0,860 0,860 4. ul. Komuny Paryskiej 0,400 0,400 5. ul. Lelewela 0,800 0,800 6. ul. Lotników 0,410 0,410 7. ul. Moniuszki 0,885 0,885 8. ul. Ułańska 0,178 0,178 9. ul. 11 Listopada 0,378 0,378 10. ul. Pułaskiego 0,927 0,927 11. Al. Wojska Polskiego 1,709 2,427 12. ul. Szklarska 0,210 1,545 RAZEM 7,812 9,865 Ogółem: 17,677 km Warunki realizacji: Utrzymanie stałej czystości odcinków ulic objętych zamówieniem poprzez regularny przejazd zamiatarki. W przypadku małego zanieczyszczenia ulic, przejazd zamiatarki powinien następować w odstępach nie większych niż 2 tygodnie. Wykonawca zobowiązany jest do interwencyjnych wyjazdów zamiatarki na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego. Oferta winna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia Termin realizacji zamówienia: od dnia 15 kwietnia 2016 do 15 listopada 2016 roku. Oferta powinna zawierać cenę jednostkową brutto za 1 miesiąc mechanicznego oczyszczania nawierzchni dróg powiatowych oraz łączną kwotę brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia (7 m-cy). Płatność za usługę nastąpi w okresach miesięcznych po jej wykonaniu przez Wykonawcę, na podstawie wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie protokół odbioru robót. CPV: 90 61 20 00-0 Część 2- Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni dróg powiatowych na terenie miasta Lubsko Wykaz dróg przeznaczonych do oczyszczania: Lp. Nazwa ulicy Długość strona prawa /km/ Długość strona lewa /km/ 1. ul. Głowackiego 0,683 0,683 2. ul. Kielecka 0,214 0,214 3. Droga powiatowa nr 1125 F:ul. Kolejowa i ul. Powstańców Wlkp. - 1,442 1,442 4. ul. Sybiraków 0,259 0,259 5. ul. Robotnicza 1,515 1,515 6. ul. Słowackiego 0,289 0,289 7. ul. Żurawia 0,167 0,167 8. ul. Kilińskiego 0,425 0,425 Razem 4,994 4,994 Ogółem : 9,988 km Warunki realizacji: Utrzymanie stałej czystości odcinków ulic objętych zamówieniem poprzez regularny przejazd zamiatarki. W przypadku małego zanieczyszczenia ulic, przejazd zamiatarki powinien następować w odstępach nie większych niż 2 tygodnie. Wykonawca zobowiązany jest do interwencyjnych wyjazdów zamiatarki na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego. Oferta winna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia Termin realizacji zamówienia: od dnia 15 kwietnia 2016 do 15 listopada 2016 roku. Oferta powinna zawierać cenę jednostkową brutto za 1 miesiąc mechanicznego oczyszczania nawierzchni dróg powiatowych oraz łączną kwotę brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia (7 m-cy). Płatność za usługę nastąpi w okresach miesięcznych po jej wykonaniu przez Wykonawcę, na podstawie wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie protokół odbioru robót. CPV: 90 61 20 00-0 Część 3- Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni dróg powiatowych na terenie miasta Jasień. Wykaz dróg przeznaczonych do oczyszczania: Lp. Nazwa ulicy Długość strona prawa /km/ Długość strona lewa /km/ 1. Droga powiatowa nr 1122F:ul. Kolejowa, ul. Sienkiewicza, ul. Powstańców Warsz. 1,340 1,340 2. Droga powiatowa nr 1171F:ul. Tarnopolska - 0,604 Razem 1,340 1,944 Ogółem : 3,284 km Warunki realizacji: Utrzymanie stałej czystości odcinków ulic objętych zamówieniem poprzez regularny przejazd zamiatarki. W przypadku małego zanieczyszczenia ulic, przejazd zamiatarki powinien następować w odstępach nie większych niż 2 tygodnie. Wykonawca zobowiązany jest do interwencyjnych wyjazdów zamiatarki na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego. Oferta winna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia Termin realizacji zamówienia: od dnia 15 kwietnia 2016 do 15 listopada 2016 roku. Oferta powinna zawierać cenę jednostkową brutto za 1 miesiąc mechanicznego oczyszczania nawierzchni dróg powiatowych oraz łączną kwotę brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia (7 m-cy). Płatność za usługę nastąpi w okresach miesięcznych po jej wykonaniu przez Wykonawcę, na podstawie wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie protokół odbioru robót. CPV: 90 61 20 00-0.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 2 Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3. Parafowany wzór umowy wg załącznika Rozdział III.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - warunki płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług(VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żarach,68-200 Żary, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 208..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żarach,68-200 Żary, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 208 lub biuro podawcze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- "Dożywianie dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych na terenie Gminy Żary oraz osób objętych pomocą OPS na rok 2025"
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych, dzierżawa zbiornika do ciekłego tlenu medycznego, dzierżawa butli na gazy medyczne dla 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadania inwestycyjnego, polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla inwestycji w zakresie rozwoju ambulatoryjnej opieki specjalistycznej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1171F- ul. Księdza Tytusa Korczyka w zakresie budowy chodnika w m. Jasień.
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych, utwardzonych terenów zewnętrznych Dworca Autobusowego zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Czarnowskiej 12"
- Oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg, promenad, chodników i parkingów oraz schodów na terenie Gminy Miejskiej Żory w 2025 r
- Utrzymanie zimowe ulic miejskich, placów, chodników i parkingów w Aleksandrowie Kujawskim w sezonach zimowych lata 2025-2026
- Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie Gminy Głuchołazy w 2025 roku
- Utrzymanie czystości dróg (ulic) powiatowych na terenie powiatu brzeskiego z podziałem na części.
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.