eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbatka - LetniskoRozwój kompetencji społecznych i przedsiębiorczości w ramach projektu pt. Wyższe kwalifikacje - lepszy start zawodowy.



Ogłoszenie z dnia 2012-08-27

Garbatka - Letnisko: Rozwój kompetencji społecznych i przedsiębiorczości w ramach projektu pt. Wyższe kwalifikacje - lepszy start zawodowy.
Numer ogłoszenia: 316786 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Kochanowskiego w Garbatce - Letnisko , ul. Hanki Lewandowicz 4, 26-930 Garbatka - Letnisko, woj. mazowieckie, tel. 48 621 00 47, faks 48 621 00 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspgarbatka.bipkozienicepowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój kompetencji społecznych i przedsiębiorczości w ramach projektu pt. Wyższe kwalifikacje - lepszy start zawodowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie obozu szkoleniowego z zakresu kompetencji społecznych i przedsiębiorczości dla 20 uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Kochanowskiego w Garbatce Letnisko w ramach projektu pt. ,,Wyższe kwalifikacje - lepszy start zawodowy (numer projektu POKL. 09.02.00.-14-023/11-00), wg przykładowego harmonogramu szkolenia stanowiącego załącznik nr 2 do SWIZ. Planowany termin obozu szkoleniowego - 2 tygodnie, w okresie sierpień/wrzesień/październik 2012r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa aktywizacji edukacyjnej i społecznej dla 20 beneficjentów projektu Wyższe kwalifikacje lepszy start zawodowy działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego: - zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu przedsiębiorczości (działalność gospodarcza, biznesplan, zarządzanie) dla 20 uczestników projektu. Minimalna liczba godzin szkolenia na 1 uczestnika - 20 godzin lekcyjnych, - zorganizowanie i przeprowadzenie w formie warsztatowej treningu kompetencji społecznych ( umiejętności radzenia sobie ze stresem, stres, czynniki wywołujące stres, techniki radzenia sobie ze stresem) , znaczenie mowy ciała, (komunikacja werbalna i niewerbalna, mowa ciała) i asertywności (efektywne komunikowanie się z otoczeniem). Zajęcia grupowe w dwóch grupach po 10 osób. Minimalna liczba godzin lekcyjnych na 1 uczestnika 16, - wykonawca zapewni, że zajęcia prowadzone będą przez kompetentne osoby tzn. trening kompetencji i umiejętności prowadzić będzie psycholog natomiast zajęcia z przedsiębiorczości licencjonowany doradca zawodowy. - zorganizowanie transportu zbiorowego dla 20 uczestników projektu i dwóch opiekunów w trakcie jego realizacji z miejscowości Garbatka Letnisko do miejsca realizacji usługi oraz z powrotem, - zorganizowanie zakwaterowania dla 20 uczestników szkolenia oraz 2 opiekunów wskazanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji w/w usługi w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym w pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym na terenie : - Węgry - Keszthely nad Jeziorem Balaton - Chorwacja - Zagrzeb, Sveti Juraj, Split, Dubrovnik, Plitvickie Jeziora,Koprivnica - Słowacja - Kosice - zorganizowanie pełnego wyżywienia dla 20 uczestników projektu i 2 opiekunów w trakcie realizacji w/w usługi (śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu) oraz zapewnienie cateringu (kawa, herbata ciasto, napoje wszystkim uczestnikom projektu w trakcie realizacji usługi, - kompleksowa usługa szkoleniowa winna mieć formę dwutygodniowego wyjazdowego turnusu w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym. - czas trwania zajęć dziennych nie może przekraczać 6 godzin, - wykonawca zapewni organizację czasu wolnego dla uczestników szkolenia, - wszyscy uczestnicy projektu muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie trwania turnusu oraz przejazdu w obie strony. Dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników turnusu wykonawca przedstawi zamawiającemu przy podpisaniu umowy, - wykonawca zapewni uczestnikom możliwość bezpłatnego korzystania z pralni oraz zapewni w każdym pokoju czajnik bezprzewodowy, - wykonawca zabezpieczy sale wykładowe w celu prowadzenia zajęć ze szkoleń, oraz zabezpieczy niezbędną opiekę medyczną w czasie trwania turnusu wyjazdowego, - wykonawca zapewni uczestnikom zajęć szkoleniowych wszelkie niezbędne materiały szkoleniowo dydaktyczne w ramach organizowanego turnusu, - wykonawca zapewni w czasie trwania obozu wykorzystując czas wolny od zajęć zorganizowanie wieczoru zapoznawczego i pożegnalnego, minimum trzech wycieczek do atrakcyjnych miejsc historycznych lub muzeów z przewodnikiem. Wykonawca zapewni prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć aktywizacyjnych stanowiącej: dziennik zajęć aktywizacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie poszczególnych zajęć aktywizacyjnych, o których mowa wyżej, rejestr wydanych materiałów dydaktycznych uczestnikowi zajęć aktywizacyjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 3),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 3),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 3),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z zapisem w pkt. III ust. 3 SIWZ (zał. Nr 6).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 3),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Harmonogram zajęć szkoleniowych ( edukacyjno - rekreacyjnych) z zakresu kompetencji społecznych oraz przedsiębiorczości, ( przykładowy zał. Nr 2). - Parafowany przez wykonawcę wzór umowy (zał. Nr 5).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspgarbatka.bipkozienicepowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Kochanowskiego w Garbatce - Letnisko Ul. Hanki Lewandowicz 4, 26-930 Garbatka Letnisko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Kochanowskiego w Garbatce - Letnisko Ul. Hanki Lewandowicz 4, 26-930 Garbatka Letnisko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Umowa UDA-POKL 09.02.00-14-023/11-00 z dnia 10.02.2012r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.