Ogłoszenie z dnia 2012-08-27
Garbatka - Letnisko: Rozwój kompetencji społecznych
i przedsiębiorczości w ramach projektu pt. Wyższe kwalifikacje - lepszy start zawodowy.
Numer ogłoszenia: 316786 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Kochanowskiego w Garbatce - Letnisko , ul. Hanki Lewandowicz 4, 26-930 Garbatka - Letnisko, woj. mazowieckie, tel. 48 621 00 47, faks 48 621 00 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspgarbatka.bipkozienicepowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Ponadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój kompetencji społecznych i przedsiębiorczości w ramach projektu pt. Wyższe kwalifikacje - lepszy start zawodowy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie obozu szkoleniowego z zakresu kompetencji społecznych i przedsiębiorczości dla 20 uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Kochanowskiego w Garbatce Letnisko w ramach projektu pt. ,,Wyższe kwalifikacje - lepszy start zawodowy (numer projektu POKL. 09.02.00.-14-023/11-00), wg przykładowego harmonogramu szkolenia stanowiącego załącznik nr 2 do SWIZ. Planowany termin obozu szkoleniowego - 2 tygodnie, w okresie sierpień/wrzesień/październik 2012r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa aktywizacji edukacyjnej i społecznej dla 20 beneficjentów projektu Wyższe kwalifikacje lepszy start zawodowy działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego: - zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu przedsiębiorczości (działalność gospodarcza, biznesplan, zarządzanie) dla 20 uczestników projektu. Minimalna liczba godzin szkolenia na 1 uczestnika - 20 godzin lekcyjnych, - zorganizowanie i przeprowadzenie w formie warsztatowej treningu kompetencji społecznych ( umiejętności radzenia sobie ze stresem, stres, czynniki wywołujące stres, techniki radzenia sobie ze stresem) , znaczenie mowy ciała, (komunikacja werbalna i niewerbalna, mowa ciała) i asertywności (efektywne komunikowanie się z otoczeniem). Zajęcia grupowe w dwóch grupach po 10 osób. Minimalna liczba godzin lekcyjnych na 1 uczestnika 16, - wykonawca zapewni, że zajęcia prowadzone będą przez kompetentne osoby tzn. trening kompetencji i umiejętności prowadzić będzie psycholog natomiast zajęcia z przedsiębiorczości licencjonowany doradca zawodowy. - zorganizowanie transportu zbiorowego dla 20 uczestników projektu i dwóch opiekunów w trakcie jego realizacji z miejscowości Garbatka Letnisko do miejsca realizacji usługi oraz z powrotem, - zorganizowanie zakwaterowania dla 20 uczestników szkolenia oraz 2 opiekunów wskazanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji w/w usługi w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym w pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym na terenie : - Węgry - Keszthely nad Jeziorem Balaton - Chorwacja - Zagrzeb, Sveti Juraj, Split, Dubrovnik, Plitvickie Jeziora,Koprivnica - Słowacja - Kosice - zorganizowanie pełnego wyżywienia dla 20 uczestników projektu i 2 opiekunów w trakcie realizacji w/w usługi (śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu) oraz zapewnienie cateringu (kawa, herbata ciasto, napoje wszystkim uczestnikom projektu w trakcie realizacji usługi, - kompleksowa usługa szkoleniowa winna mieć formę dwutygodniowego wyjazdowego turnusu w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym. - czas trwania zajęć dziennych nie może przekraczać 6 godzin, - wykonawca zapewni organizację czasu wolnego dla uczestników szkolenia, - wszyscy uczestnicy projektu muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie trwania turnusu oraz przejazdu w obie strony. Dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników turnusu wykonawca przedstawi zamawiającemu przy podpisaniu umowy, - wykonawca zapewni uczestnikom możliwość bezpłatnego korzystania z pralni oraz zapewni w każdym pokoju czajnik bezprzewodowy, - wykonawca zabezpieczy sale wykładowe w celu prowadzenia zajęć ze szkoleń, oraz zabezpieczy niezbędną opiekę medyczną w czasie trwania turnusu wyjazdowego, - wykonawca zapewni uczestnikom zajęć szkoleniowych wszelkie niezbędne materiały szkoleniowo dydaktyczne w ramach organizowanego turnusu, - wykonawca zapewni w czasie trwania obozu wykorzystując czas wolny od zajęć zorganizowanie wieczoru zapoznawczego i pożegnalnego, minimum trzech wycieczek do atrakcyjnych miejsc historycznych lub muzeów z przewodnikiem. Wykonawca zapewni prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć aktywizacyjnych stanowiącej: dziennik zajęć aktywizacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie poszczególnych zajęć aktywizacyjnych, o których mowa wyżej, rejestr wydanych materiałów dydaktycznych uczestnikowi zajęć aktywizacyjnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 3),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 3),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 3),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z zapisem w pkt. III ust. 3 SIWZ (zał. Nr 6).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 3),
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Harmonogram zajęć szkoleniowych ( edukacyjno - rekreacyjnych) z zakresu kompetencji społecznych oraz przedsiębiorczości, ( przykładowy zał. Nr 2). - Parafowany przez wykonawcę wzór umowy (zał. Nr 5).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspgarbatka.bipkozienicepowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Kochanowskiego w Garbatce - Letnisko
Ul. Hanki Lewandowicz 4, 26-930 Garbatka Letnisko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Kochanowskiego w Garbatce - Letnisko Ul. Hanki Lewandowicz 4, 26-930 Garbatka Letnisko.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Umowa UDA-POKL 09.02.00-14-023/11-00 z dnia 10.02.2012r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w 2025 r.
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.