Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-14
Opole: II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz monitoringu systemów alarmowych w Oddziale Regionalnym KRUS w Opolu i podległych Placówkach Terenowych w: Brzegu, Głubczycach, Kluczborku, Nysie i Oleśnie
Numer ogłoszenia: 316802 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , ul. Ozimska 51A, 45-058 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4544777, faks 077 4538487.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz monitoringu systemów alarmowych w Oddziale Regionalnym KRUS w Opolu i podległych Placówkach Terenowych w: Brzegu, Głubczycach, Kluczborku, Nysie i Oleśnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz monitoringu systemów alarmowych w Oddziale Regionalnym KRUS w Opolu i podległych Placówkach Terenowych w: Brzegu, Głubczycach, Kluczborku, Nysie i Oleśnie.Przedmiot zamówienia obejmuje:1) 1 osobową ochronę fizyczną (stacjonarną) w godzinach pracy Oddziału Regionalnego KRUS w Opolu (praca 8-godzinna od 7:00 do 15:00),2) 2 osobową ochronę fizyczną (stacjonarną) po godzinach pracy od 15:00 do 7:00 (tj. w dni robocze 1 - osobowy dozór rozpoczyna się z chwilą zakończenia pracy w Oddziale Regionalnym w Opolu, a kończy w dniu następnym z chwilą rozpoczęcia pracy przez Oddział, w dni wolne od pracy ochrona fizyczna całodobowa , pełniona przez 1 osoby),3) całodobowy monitoring antywłamaniowy i przeciwpożarowy realizowany w oparciu o istniejące urządzenia techniczne w Placówkach Terenowych, 4) całodobowy monitoring systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych zainstalowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Opolu dokonywany przez pracowników ochrony fizycznej (stacjonarnej),5) konserwacja zainstalowanego systemu alarmowego antywłamaniowego, 6) sporządzenie i uzgodnienie ze zleceniodawcą planów ochrony dla wszystkich jednostek Zamawiającego. Plany powinny zawierać w szczególności opis sposobu prowadzenia usługi oraz przewidywane procedury,7) prowadzenie comiesięcznej dokumentacji dotyczącej: a) realizowanej ochrony fizycznej (dane dot. awarii, sabotażu, wyłączenia i załączenia systemów przez osoby uprawnione poza godzinami pracy),b) monitoringu antywłamaniowego i przeciwpożarowego, c) konserwacja urządzeń i instalacji systemu alarmowego antywłamaniowego zapewniająca utrzymanie systemu w stałej sprawności eksploatacyjnej, 8) zintegrowanie systemu alarmowego przeciwpożarowego znajdującego się w jednostkach Zamawiającego z systemem antywłamaniowym oraz podłączenie wszystkich jednostek w których dotychczas realizowany jest system monitoringu antywłamaniowego do Centrum Monitorowania w oparciu o funkcjonujące w nich urządzenia techniczne,9) zapewnienie grupy interwencyjnej 3. Realizacja przedmiotu zamówienia polega w szczególności na jego zorganizowaniu, prowadzeniu i nadzorowaniu.4. Pracownicy ochrony fizycznej i grup interwencyjnych powinni być :1) umundurowani i wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego wynikające z przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz posiadać identyfikatory,2) wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej.5. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia mają być świadczone przez Wykonawcę posiadającego certyfikat jakości ISO 9001:2000 lub AQAP lub inny równoważny.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz monitoringu systemów alarmowych w Oddziale Regionalnym KRUS w Opolu i podległych Placówkach Terenowych w: Brzegu, Głubczycach, Kluczborku, Nysie i Oleśnie.Przedmiot zamówienia obejmuje:.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art.22 ustawy, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy.2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania usług ochroniarskich oraz spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr145, poz.1221 z póź. zm.) 3. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.4. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia.5. Warunek opisany w pkt.3 Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca:1) wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, 2) dysponuje nie mniej niż jedną stacją monitorowania alarmów obejmującą swoim zasięgiem obszar całego województwa opolskiego.3) dysponuje co najmniej 6 osobami przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie ochrony fizycznej posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia oraz co najmniej 1 osobę posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia.6. Warunek opisany w pkt.4 Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie ochrony osób i mienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000 PLN. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową, tj. wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów, oświadczeń i załączników dołączonych do oferty.Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów:1. Dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:1) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do oferty,2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych, (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),6) koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z art.15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: z dnia 26 lipca 2005r.; Dz. U. z 2005r. Nr145, poz.1221 z póź. zm.) (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),7) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) - załącznik nr 3 do oferty.8) wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie ochrony fizycznej wraz z podaniem posiadanego numeru licencji pracownika ochrony fizycznej oraz z zaznaczeniem osób posiadających licencję drugiego stopnia, którzy będą nadzorowali pracowników ochrony fizycznej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty,9) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie ochrony osób i mienia (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),2. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust 1 pkt 2, 3, 5 - zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,3. Zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.Natomiast, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem terminów wystawienia tych dokumentów wskazanych w ust.2.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawców występujących wspólnie, do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). W takim przypadku każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału.Ponadto na ofertę powinny się składać następujące oświadczenia i dokumenty:- Wypełniony i podpisany Formularz oferty- wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ wraz z Formularzem cenowym załącznik nr1 do oferty;- Podpisany projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).- Kopia certyfikatu ISO 9001 : 2000 lub AQAP albo innego równoważnego (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).- Pełnomocnictwa określającego jego zakres w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - ilość obiektów użyteczności publicznej objętych ochroną fizyczną w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Opolu ul. Ozimska 51 a, 45-058 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Opolu ul. Ozimska 51 a, 45-058 Opole (sekretariat, III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa i montaż windy osobowej wraz z budową szybu i przebudową toalet w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej, elektrycznej, sanitarnej, architektoniczno - budowlanej w ramach zadania "Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Wrocławska"
- Budowa szybu windowego z montażem windy osobowej w budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 15
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- PSP nr 1 - dostosowanie obiektu do wymogów p.poż.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA CENTRALNEJ WOJSKOWEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ "CePeLek" SP ZOZ
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiekcie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Świadczenie usług ochrony fizycznej oraz monitoringu ogrodzonego terenu na placu marsz. Józefa Piłsudskiego w Warszawie.
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony w sześciu obiektach Muzeum Narodowego w Szczecinie.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.