Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-14
Myślenice: Wymiana pokładu mostu drewnianego w ciągu DW nr 966 w m. Tymowa
Numer ogłoszenia: 316840 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach , ul. Drogowców 2, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721788, faks 012 2741416.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokładu mostu drewnianego w ciągu DW nr 966 w m. Tymowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokładu mostu drewnianego w ciągu DW nr 966 w m. Tymowa odc. 250 km 0+532 polegająca na wykonaniu robót budowlanych w zakresie: - rozebranie poręczy drewnianych, - rozebranie chodnika drewnianego, - rozebranie nawierzchni bitumicznej na obiekcie mostowym, - frezowanie mechaniczne nawierzchni asfaltowej, - rozebranie jezdni drewnianej, - rozebranie belek poprzecznych drewnianych, - czyszczenie strumieniowo - ścienne dźwigarów głównych stalowych, - ręczne malowanie pędzlem dźwigarów, - uzupełnienie przyczółków mostowych betonem B-20, - wbudowanie belek poprzecznych drewnianych, - ułożenie jezdni drewnianej, - ułożenie chodnika drewnianego, - wbudowanie poręczy drewnianych, - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni pod warstwy bitumiczne, - skropienie nawierzchni drogowych, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego Miejsce wykonania zamówienia: droga wojewódzka nr 966, województwo: małopolskie, powiat: brzeski, gmina: Czchów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2.000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 1) wykażą się doświadczeniem: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, rzetelnie i należycie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na wymianie pokładu mostu drewnianego, 2) maja do dyspozycji kierownika budowy, posiadającego stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane mostowe bez ograniczeń, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie: sytuacji ekonomiczno-finansowej, doświadczenia, potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie. 5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru - zał. nr 2 SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym wg wzoru - zał. nr 2.1, zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 3 SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzający spełnianie warunku o którym mowa w pkt. II SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru zał. nr 4 SIWZ. 4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierownik robót), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeni i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnianie warunku o którym mowa w pkt. II SIWZ - wg wzoru zał. nr 5 SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt III/4 SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ujęte w Wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118), w szczególności: - decyzję w sprawie nadania uprawnień budowlanych - wpis do właściwej organizacji samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem z określonym w nim terminem ważności. 7. Dowód wpłaty wadium. 8. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Miejsce publikacji: Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianą Dz. U . z 2008 r Nr 188, poz. 1155.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach, ul. Drogowców 2 pok. nr 5 po wcześniejszym telefon. uzgod. tel. 012-272-17-88 lub za zaliczeniem pocztowym. Materiały płatne 13,03 PLN brutto + opłata poczt..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach, 32-400 Myślenice, ul. Drogowców 2 pok. nr 6 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Usługi serwisowania w formie kontraktu serwisowego urządzenia ArtPix Mobile EZ2Go z detektorami cyfrowymi Pixium Portable 3543EZ
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 5 w Myślenicach
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 6 w Myślenicach
- Dostawa produktów spożywczych dla Żłobka Samorządowego w Myślenicach
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego w Bęczarce
- Dostawa produktów spożywczych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Głogoczowie
więcej: przetargi w Myślenicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.