Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-24
Chorzów: Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Chorzowie w roku 2016
Numer ogłoszenia: 316858 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Opolska 19, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3497101, faks 032 3497100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego - Powiatowy Urząd Pracy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Chorzowie w roku 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Chorzowie (ul. Opolska 19, 41-500 Chorzów) w zakresie wyszczególnionym w art. 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r. poz. 1529). 2. Usługi pocztowe o których mowa w ust. 1 obejmują odbiór, przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych (w tym doręczeń wynikających z przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego) oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym do każdego miejsca w kraju i za granicą wraz z odbiorem przesyłek z siedziby Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest także usługa codziennego doręczania zwrotnego potwierdzania odbioru (zwanego dalej ZPO) i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. 3. Przedmiot zamówienia musi być realizowany na zasadach zgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r. poz. 1529). 4. Termin wykonania zamówienia: 01.01.2016r. - 31.12.2016r. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz oświadczenie o posiadaniu zezwolenia na wykonywanie działalności pocztowej wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub o posiadaniu wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg zastosowania formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji dostarczonych w dokumentach i oświadczeniach
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 usługi w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wartości minimum 100.000 zł każda. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na należytym wykonywaniu usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wartości minimum 100.000 zł każda, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (Zamawiający dopuszcza wykazanie przez Wykonawcę również usług aktualnie realizowanych, jeszcze nie zakończonych, ale z podaniem wartości już zrealizowanej części usług - minimum 100.000 zł) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług (treść tych dokumentów winna umożliwiać identyfikację z wykazaną przez Wykonawcę usługą i stanowić jednoznaczne potwierdzenie, że wykonana ona została należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg. zastosowania formuły spełnia / nie spełnia na podstawie informacji w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się jednostka Zamawiającego oraz wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie miejscowości lub gminy, będącej adresatem przesyłek, w szczególności na terenie dzielnic Chorzowa (Chorzów Centrum, Chorzów II, Chorzów Stary, Chorzów Batory). Placówka pocztowa musi być dobrze widoczna i łatwo dostępna dla klientów oraz czynna przynajmniej od poniedziałku do piątku, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy, przez minimum 6 godzin dziennie. Jeżeli jednostka Wykonawcy znajduje się w lokalu w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, to wykonawca musi posiadać wyodrębnione stanowisko przeznaczone do obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, oznaczone widocznym logo wykonawcy lub nazwą (przez cały okres obowiązywania umowy). W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg zastosowania formuły spełnia / nie spełnia na podstawie informacji w dostarczonym oświadczeniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg zastosowania formuły spełnia / nie spełnia na podstawie informacji w dostarczonym oświadczeniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg zastosowania formuły spełnia / nie spełnia na podstawie informacji w dostarczonym oświadczeniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik 1 do SIWZ - Formularz oferty cenowej; Załącznik 3 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; Załącznik 4 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy; Załącznik 5 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe; Załącznik 6 do SIWZ - Oświadczenie o powiązaniu kapitałowym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Termin płatności faktury - 15
- 3 - Kryterium społeczne - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany treści umowy w przypadku gdy są zgodne z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.chorzow.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
ul. Opolska 19; 41-500 Chorzów; I piętro; pokój 18..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie ul. Opolska 19; 41-500 Chorzów; I piętro; pokój 13..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Dostawa artykułów biurowych
- Zakup polisomnografu oraz aparatu EKG.
- "Roczny jednorazowy przegląd systemów zabezpieczenia pożarowego na Stadionie Śląskim w Chorzowie wraz z serwisem"
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty murowo - tynkowe - paczka nr 2
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - kominy - paczka nr 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI POCZTOWE DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁAŃCUCIE
- Świadczenie usług pocztowych w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Oleśnicy
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Gminy Nowa Sól
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.