Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-14
Rzeszów: Dostawa oprogramowania do zbierania, gromadzenia, przetwarzania i edycji danych, umożliwiających wizualizację kartograficzną oraz zarządzanie i wykonywanie analiz przestrzennych w oparciu o dane przestrzenne, na potrzeby planowania przestrzennego, oraz przeprowadzenie niezbędnych szkoleń w zakresie obsługi dostarczonego oprogramowania CPV-48000000-8-pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Numer ogłoszenia: 316890 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Biuro Planowania Przestrzennego w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 8528651, faks 0-17 8528651.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pbpp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania do zbierania, gromadzenia, przetwarzania i edycji danych, umożliwiających wizualizację kartograficzną oraz zarządzanie i wykonywanie analiz przestrzennych w oparciu o dane przestrzenne, na potrzeby planowania przestrzennego, oraz przeprowadzenie niezbędnych szkoleń w zakresie obsługi dostarczonego oprogramowania CPV-48000000-8-pakiety oprogramowania i systemy informatyczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa oprogramowania GIS do zbierania, gromadzenia, przetwarzania i edycji danych, umożliwiających wizualizację kartograficzną oraz zarządzanie i wykonywanie analiz przestrzennych w oparciu o dane przestrzenne, na potrzeby planowania przestrzennego w Podkarpackim Biurze Planowania Przestrzennego, w tym: Etap I - Dostarczenie licencji oprogramowania GIS, kod CPV 3822100-0: a) Dostawa 1 pakietu pełnego oprogramowania GIS - Geographic Information System opartego na rozwiązaniach serwerowych, z prawem do zainstalowania go na 1 komputerze oraz z możliwością nieograniczonego udostępniania zasobów serwera podmiotom wskazanym przez Zamawiającego; b) Dostawa 6 szt. licencji podstawowego oprogramowania GIS - Geographic Information System kompatybilnego z oprogramowaniem określonym w punkcie a); c) Instalacja, uruchomienie i konfiguracja dostarczonego przez Wykonawcę kompletnego pakietu oprogramowania GIS oraz podstawowego oprogramowania GIS. d) Dostarczenie nośników w zakresie koniecznym tj. minimum 1 nośnik dla określonego typu licencji, jeżeli dostawa obejmuje jedną licencję oprogramowania GIS oraz minimum 2 nośniki dla określonego typu licencji, jeżeli dostawa obejmuje, co najmniej dwie licencje oprogramowania GIS. Etap II - Przeprowadzenie szkoleń dla max 7 pracowników w zakresie obsługi dostarczanego oprogramowania; kod CPV 80533100-0. 4.2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia. Etap I Dostawa licencji oprogramowania wraz z instalacją, uruchomieniem i konfiguracją nastąpi nie później niż 30 dni od daty podpisania umowy. Etap II Przeprowadzenie niezbędnych szkoleń dla 7 pracowników Zamawiającego nastąpi w terminie do 30 listopada 2009 roku w siedzibie Zamawiającego. 4.3. Wykonawca musi posiadać prawa autorskie, w tym prawo do modyfikacji kodu źródłowego oprogramowania i do udzielania bezterminowej licencji na użytkowanie do wszystkich modułów programowych oferowanego oprogramowania. 4.4. Wykonawca (w tym przypadku Licencjodawca) zapewni Zamawiającemu (inaczej Licencjobiorcy) na zasadach określonych poniżej korzystanie z dostarczonego oprogramowania. 4.5. Udzielone licencje powinny upoważniać Licencjobiorcę do wykonania kopii oprogramowania i dokumentacji w celach archiwalnych i nie powinny zawierać ograniczeń w zakresie wykorzystania dokumentacji oprogramowania GIS dla opracowania wewnętrznych procedur i instrukcji. Kwestie nie uregulowane w ww. zakresie rozstrzyga Ustawa o Prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006 r., nr 90, poz. 631 z późn. zm.). 4.6. Warunki udzielenia gwarancji określone przez producenta oprogramowania GIS wymagają akceptacji Zamawiającego, przy czym okres obowiązywania gwarancji powinien być liczony od daty realizacji (Etapu nr 1) przedmiotu zamówienia i nie krótszy niż 1 rok. 4.7. Zamawiający wymaga udzielenia usługi serwisu gwarancyjnego uprawniającego do: a) korzystania z pomocy technicznej w dni robocze w godzinach 7.00 - 15.00 z możliwością zgłoszenia problemu za pośrednictwem wewnętrznego systemu pomocy technicznej Wykonawcy lub dystrybutora oprogramowania przez dostępny on-line system internetowy pod wskazanym adresem, kontakt telefoniczny oraz przy wykorzystaniu faksu, b) bezpłatnej aktualizacji oprogramowania, przez okres minimum 1 roku, c) preferencyjnych warunków uczestnictwa w konferencjach merytorycznie związanych z przedmiotem dostawy a organizowanych przez Wykonawcę lub dystrybutora oprogramowania. 4.8. Okres obowiązywania serwisu gwarancyjnego nie może być krótszy niż okres gwarancji. 4.8. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia dokumentacji zgodnie ze specyfikacją danej licencji oprogramowania GIS określoną przez dystrybutora lub producenta przedmiotowego oprogramowania. Zamawiający nie akceptuje realizacji przedmiotu zamówienia dla tych produktów, dla których nie jest dostępna dokumentacja w formie papierowej lub elektronicznej (w formacie PDF, MS Word, RTF, Open Office) i nie jest ona zgodna z wersją produktu będącego przedmiotem dostawy. Zakres użytkowania przedmiotowej dokumentacji przez Zamawiającego będzie zgodny z warunkami licencji określonymi dla danego produktu. 4.8. Dostarczone i zainstalowane oprogramowanie musi zapewnić pełną współpracę Podkarpackiego Biura Planowania Przestrzennego polegającą na wymianie danych pomiędzy jednostkami terenowymi Biura. 4.8. W załączniku Nr 1, który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wskazano dokładny opis parametrów techniczno - funkcjonalnych zamawianego oprogramowania. 4.9 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 15.1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.670,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset siedemdziesiąt złotych 00)100). 15.2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 15.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. II O Rzeszów 29 1240 2614 1111 0000 3967 8498 15.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. 15.5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej Wadium oraz włożyć do koperty zewnętrznej. 15.6 Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: a. odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, b. musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, c. zawierać w swej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 15.7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 15.8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który: a) wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) został wykluczony z postępowania lub jego oferta odrzucona. 15.9 Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15.11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 10.1 Opis warunków udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 10.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: spełnia albo nie spełnia. 10.3. Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m. in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10.4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać wspólnie warunki określone w pkt. 10.1. ppkt. 2-3; natomiast każdy z uczestników konsorcjum/wspólników spółki cywilnej musi spełniać warunki takie jak Wykonawca składający ofertę indywidualną w zakresie wynikającym z pkt. 10.1. ppkt. 1 i 4..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1 WYKONAWCY SKŁADAJĄCY OFERTY INDYWIDUALNE OBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP (wg zał. numer 4). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.1.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 11.1.2 Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 11.1.3 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 11.1.4 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pbpp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PODKARPACKIE BIURO PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO W RZESZOWIE UL. TARGOWA 1, 35-064 RZESZÓW.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 15:00, miejsce: Podkarpackiego Biura Planowania Przestrzennego w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, pok. 1001, w terminie do dnia 21.09.2009r. do godz. 15.00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.