To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-03
Ogłoszenie nr 316890 - 2016 z dnia 2016-10-03 r.
Kudowa-Zdrój: Rozbudowa i adaptacja części pomieszczeń parteru, segmentu B-1 budynku sanatorium Bristol, na potrzeby Medical-SPA - zespołu balneologicznego sanatorium - II Etap.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 300731-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe "Bristol" Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Kudowie-Zdroju, krajowy numer identyfikacyjny
89045062700000, ul.
ul. Okrzei
1,
57350
Kudowa-Zdrój, państwo
, woj.
dolnośląskie, tel.
748 661 201, faks
748 661 203, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.sankud.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i adaptacja części pomieszczeń parteru, segmentu B-1 budynku sanatorium Bristol, na potrzeby Medical-SPA - zespołu balneologicznego sanatorium - II Etap.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):2375/06/DAG/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, w tym ze specyfikacjami technicznymi i przedmiarem robót, a także obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami. Części składowe dokumentacji projektowej należy rozpatrywać łącznie. Załączony przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy i skonfrontować zakres robót przewidziany w przedmiarze z zakresem przewidzianym w projekcie, oraz ze stanem faktycznym podczas wizji lokalnej. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) wykonanie wykopów, przełożenie kanalizacji deszczowej w rejonie inwestycji, wykonanie płyty fundamentowej. Ponieważ projekt konstrukcji był wykonany w oparciu o oryginalną dokumentację budynku sanatorium należy liczyć się z możliwością wystąpienia różnic pomiędzy projektem a realizacją w obrębie istniejących stóp fundamentowych, które będą wymagały konsultacji i ew. korekt projektu konstrukcji. 2) wykonanie ścian podbasenia, niecki basenu i zbiornika przelewowego, stropu podbasenia, ścian zewnętrznych i stropu pomieszczeń basenu i relaksu, koordynacja na tym etapie z dostawcą wyposażenia technicznego basenu w zakresie ew. przejść instalacyjnych, osadzenia rynny przelewowej etc. 3) osadzenie stolarki, wykonanie posadzek, okładzin ściennych i sufitów zgodnie z projektem wnętrz, 4) rozbiórka balustrad czterech balkonów, wykonanie tarasu w formie dachu o odwróconym układzie warstw, wykonanie nowych balustrad tarasu, 5) w obrębie istniejącej części budynku - demontaż okien w trzech segmentach, rozbiórka ścian zewnętrznych w dwóch segmentach, przeniesienie okien z drzwiami balkonowymi, wykonanie sufitów podwieszanych wg oznaczeń na rysunkach, wykonanie ściany oddzielającej salę basenu od pomieszczenia masażu z doświetleniem pustakami szklanymi bez uszkodzenia zrealizowanych w I etapie okładzin i posadzek, 6) ukształtowanie terenu w bezpośrednim otoczeniu inwestycji: rozbiórka murów, betonowej nawierzchni placu i drogi, wytrasowanie nowej drogi, zapewnienie na czas budowy dojazdu do placu przed kawiarnią, 7) wykonanie zaprojektowanych instalacji elektrycznych: oświetlenia pomieszczeń, oświetlenia zewnętrznego, połączenie instalacji z instalacją wykonaną w I etapie, 8) wykonanie zaprojektowanych instalacji sanitarnych: natryski, umywalka, połączenie z wykonaną w I etapie instalacją. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej sali relaksu, 9) doprowadzenie mediów do podbasenia, wykonanie kanalizacji deszczowej. Uwaga: dostawa i montaż wyposażenia technicznego podbasenia i niecki basenowej są przedmiotem oddzielnego zamówienia (okładzina niecki, przelewy, filtry, pompy, wymienniki ciepła, ogrzewanie i osuszanie powietrza w sali basenu etc.) co będzie wymagało koordynacji z dostawcą urządzeń na etapie realizacji instalacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45431100-8,
45111200-0,
45111100-9,
45111220-6,
45261000-4,
45262321-7,
45262310-7,
45262311-4,
45442100-8,
45410000-4,
45421000-4,
45453000-7,
45330000-9,
45431200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT439273.32 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 394830,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KUDOWY ZDROJU
- Remont drogi "Praski Trakt - Łącznik", zlokalizowanej na terenie Parku Narodowego Gór Stołowych
- Przebudowa drogi gminnej nr 119236D ul. Mickiewicza w Kudowie-Zdroju
więcej: przetargi w Kudowie Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.