To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-06
Gorzów Wielkopolski: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych dot. zadania pn. Budowa Komendy Powiatowej Policji w Międzyrzeczu przy ul. Pięciu świętych Braci Międzyrzeckich, działka nr 809
Numer ogłoszenia: 316894 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141292 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych dot. zadania pn. Budowa Komendy Powiatowej Policji w Międzyrzeczu przy ul. Pięciu świętych Braci Międzyrzeckich, działka nr 809.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej (budowlanej oraz wykonawczej) i na jej podstawie - robót budowlanych dla zadania pn. Budowa Komendy Powiatowej Policji w Międzyrzeczu przy ulicy Pięciu Świętych Braci Międzyrzeckich, działka nr 809 (poprzednio nr 769/1, 769/2 i 769/3). W ramach zamówienia jest kompleksowe zaprojektowanie i zrealizowanie inwestycji (budowy) Komendy Powiatowej Policji w Międzyrzeczu w formule Zaprojektuj i wybuduj. Całość zawierać musi następujące budynki i obiekty terenowe ściśle powiązane ze sobą funkcjonalnie : 1) Budynek biurowy Komendy ze strzelnicą i masztem antenowym na dachu. 2) Budynek garaży z myjnią ręczną bezdotykową. 3) Kojce dla psów. 4) Wybieg dla psów z przeszkodami. 5) Parkingi dla pracowników, interesantów, pojazdów służbowych. 6) Drogi wewnętrzne. 7) Chodniki. 8) Ogrodzenie terenu, bramy, furtki. 9) Agregat prądotwórczy wolnostojący. 10) Wiata śmietnikowa. 11) Przyłącza : energii elektrycznej, wody zimnej, kanalizacji sanitarnej, zewnętrznej instalacji ciepłowniczej, kanalizacji deszczowej. 12) Zewnętrzne instalacje sanitarne (wod.- kan., CO). 13) Drenaż. 14) Separatory substancji ropopochodnych z odstojnikiem (na kanalizacji deszczowej oraz na wyjściu ścieków z Myjni samochodowej). 15) Oświetlenie terenu. Należy zaprojektować a następnie wybudować: funkcję, szczegółowy układ pomieszczeń, konstrukcję budynków, instalacje elektryczne w tym zespół i agregat prądotwórczy, sieć i linię kablową zasilającą wszystkie obiekty, rozdzielnie energii elektrycznej (tablice rozdzielcze, rozdzielnicę główną), instalację oświetlenia podstawowego, awaryjnego i kierunkowego, instalacje gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, wydzieloną instalację zasilającą urządzenia komputerowe, instalację napięcia gwarantowanego, połączenia wyrównawcze uziemiające, zasilacze UPS, instalacje teleinformatyczne (okablowania strukturalnego, łączności bezprzewodowej DECT, centrala telefoniczna), siłownię telekomunikacyjną, oświetlenie zewnętrzne, instalacje radiowe (w tym radiowy maszt antenowy, urządzenia radiowe, połączenia antenowe), strzelnicę kulową, instalacje elektronicznej ochrony obiektu (w tym system kontroli dostępu [SKP], system nadzoru telewizyjnego [SNTV], system sygnalizacji napadu i włamania [SSWiN]), system sygnalizacji alarmu pożarowego [SAP], system wideofonowy), instalacje audio - wideo w Sali Narad, instalację nagrywania fonii i wizji w pokoju niebieskim i pokoju przesłuchań, wentylację mechaniczną, klimatyzację, instalacje sanitarne w tym wod.- kan., p/pożarową hydrantową, centralnego ogrzewania, przyłącza (wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej), drenaż, p/pożarowe, zewnętrzne instalacje: wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i centralnego ogrzewania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.32.70.00 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKANSKA S.A., UL. GENERAŁA J. ZAJĄCZKA 9, WARSZAWA, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12148718,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11857780,99
Oferta z najniższą ceną: 11857780,99 / Oferta z najwyższą ceną: 16113000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
- "Świadczenie usług całodobowej ochrony obiektów, osób i mienia wraz z podejmowaniem interwencji w obiektach DPS Nr 1 w Gorzowie Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.