Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-27
Pacanów: Pełnienie funkcji koordynatora i asystenta koordynatora projektu w ramach projektu (Szkoła nowych możliwości) w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w Szkole Podstawowej im. K. Makuszyńskiego w Pacanowie
Numer ogłoszenia: 316944 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pacanowie , ul. Karska 3, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765101, faks 041 3765101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppacanow.nazwa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna (Szkoła Podstawowa).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora i asystenta koordynatora projektu w ramach projektu (Szkoła nowych możliwości) w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w Szkole Podstawowej im. K. Makuszyńskiego w Pacanowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora i asystenta koordynatora projektu w ramach projektu (Szkoła nowych możliwości) w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w Szkole Podstawowej im. K. Makuszyńskiego w Pacanowie. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia oraz materiały biurowe.Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu z Unii Europejskiej i budżetu krajowego. Przewidywana wartość projektu - 237 162, 00 zł. 1.Część 1 pełnienie funkcji koordynatora projektu: Do zadań koordynatora projektu należy całościowe zarządzanie projektem, a w tym: współpraca z Instytucją Pośredniczącą na poszczególnych etapach realizacji projektu, odpowiedzialność za terminową i jakościową realizację projektu zgodnie z przyjętym planem, zarządzanie zespołem projektowym, przeprowadzenie postępowań w celu wyłonienia Wykonawców na realizację zadań objętych projektem z zastosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych, koordynacja i monitoring działań, dbanie o prawidłowe wykorzystanie zasobów materialnych w projekcie, dbanie o optymalizowanie kosztów, nadzór nad realizacją rzeczowo-finansową projektu, przygotowanie i obsługa dokumentacji projektowej, ewidencja i rozliczanie wykonanych zadań, sprawozdawczość, informacja, promocja i kontrola w projekcie, przygotowywanie wniosków o płatność, monitorowanie rezultatów i przestrzeganie zasad równości płci. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić wymaganą dokumentację świadczonej usługi. 2.Cześć 2 pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu:Podstawowe obowiązki asystenta koordynatora to: rekrutacja uczestników, kontakty z beneficjentami i ich rodzicami (opiekunami prawnymi), przydział nauczycieli, monitorowanie prowadzenia zadań według harmonogramu i rezultatów, nadzór nad obiegiem informacji w szkole w ramach projektu udział w działaniach promocyjnych, przygotowanie i obsługa grafiku zajęć w szkole, kontrola przebiegu zajęć wg harmonogramu. Pozostałe obowiązki na bieżąco wyznaczać będzie koordynator projektu. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić wymaganą dokumentację świadczonej usługi. Szczegóły przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz załącznikami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zostaną spełnione przesłanki ustawowe
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.21.00 - 74.14.21.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 23.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wnioskodawca odstępuje od wnoszenia przez Wykonawców wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu tego warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr 2) o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Koordynator winien posiadać wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w kierowaniu projektami Priorytetu IX POKL na każdym etapie ich realizacji oraz swobodnie poruszać się w specyfice pracy oświaty. Wymagana jest znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Asystent koordynatora będący w bliskim kontakcie z dziećmi, winien posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz co najmniej 5 letni staż pracy pedagogicznej. Ocena będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu tego warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr 2) o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ oraz dokumentów i oświadczeń o których mowa w pkt 6.3 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu tego warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr 2) o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu tego warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr 2) o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ. Dla osób mających bezpośrednio wykonywać usługę i wskazanych w formularzu ofertowym obowiązują wymagania, o których mowa w pkt. 6.3 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu tego warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr 2) o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Koordynator - dokumenty potwierdzające: 1. wykształcenie wyższe, 2. fakt pełnienia funkcji koordynatora/kierownika 3 zakończonych projektów współfinansowanych ze środków POKL w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie potwierdzający ten fakt z podaniem: nazw i nr projektów, wnioskodawców wraz z ich danymi teleadresowymi. 3. pięcioletnie doświadczenie pracy w szkole, 4. znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie potwierdzający znajomość w/w ustawy. Asystent koordynatora - dokumenty potwierdzające: 1. ukończenie studiów wyższych pedagogicznych, 2. pięcioletni staż pracy pedagogicznej w szkole podstawowej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sppacanow.nazwa.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego w Pacanowie ul. Karska 3, 28-133 Pacanów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego w Pacanowie ul. Karska 3, 28-133 Pacanów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach Projektu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI PACANÓW
więcej: przetargi PACANÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.