Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-24
Nowa Sól: Zakup, dostawa wyposażenia dydaktycznego i warsztatowego w ramach projektu pn.:
Modernizacja i doposażenie infrastruktury dydaktycznej i warsztatowej w Centrum Kształcenia
Zawodowego i Ustawicznego ELEKTRYK
Numer ogłoszenia: 316968 - 2014; data zamieszczenia: 24.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski , ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 4586800, faks 68 4586831.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa wyposażenia dydaktycznego i warsztatowego w ramach projektu pn.: Modernizacja i doposażenie infrastruktury dydaktycznej i warsztatowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ELEKTRYK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207 000 euro. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wyposażenia dydaktycznego i warsztatowego (dalej : produkt) w ramach projektu pn.: Modernizacja i doposażenie infrastruktury dydaktycznej i warsztatowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ELEKTRYK. Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na 6 części (ZADANIA) : ZADANIE NR 1 - zakup i dostawa urządzeń i wyrobów elektrycznych; ZADANIE NR 2 - zakup i dostawa wyposażenia pracowni ZADANIE NR 3 - zakup i dostawa zestawów eksperymentalnych i demonstracyjnych; ZADANIE NR 4 - zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego i multimedialnego ; ZADANIE NR 5 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni mechatroniki samochodowej; ZADANIE NR 6 - zakup i dostawa pomocy i artykułów szkolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części (ZADAŃ) określa załącznik nr 1B/nr 1 do 6 SIWZ tj. SPECYFIKACJE PRODUKTÓW. Równoważność 1) Ewentualne nazwy własne znajdujące się w SIWZ bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie zostały przywołane przykładowo i nie mogą być traktowane jako rekomendacja ich nabycia, użycia, czy promocji. 2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wskazane w SPECYFIAKCJACH PRODUKTÓW, bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie parametry materiałów, wyrobów, systemów, urządzeń Zamawiający traktuje jako określenie nie gorszych - minimalnych wymagań parametrów użytkowych, funkcjonalnych, technicznych lub standardów jakościowych (art.29 ust.3 ustawy pzp) . 3) Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy pzp).4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany na każde żądanie Zamawiającego wykazać, że zaoferowane przez niego produkty są nie gorsze od produktów wymaganych przez Zamawiającego. 5) W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty: a) wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów; b) dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: parametry techniczne, jakościowe, eksploatacyjne, funkcjonalność, certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 6) Zaoferowanie wyrobów lub materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany przedmiotu zamówienia. Wymagania Zamawiającego 1) Przedmiot zamówienia musi być pierwszego gatunku, fabrycznie nowy i wolny od wad i od obciążeń prawami osób trzecich . 2) Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu lub deklaracji producenta / wykonawcy za zgodność z PN - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone. 3) Produkt dostarczony w ramach niniejszego zamówienia będzie produktem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski i będzie posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczno - serwisowe kierowane do użytkowników obszaru Rzeczypospolitej. 4) Okres gwarancji i rękojmi dla produktu wynosi min.24 miesiące. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od daty odbioru wszystkich produktów objętych daną częścią zamówienia, wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę ofertową) naprawą w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta, odpowiednio do jednego z 6 części (ZADAŃ ) zamówienia. Szczegółowe wymagania w zakresie gwarancji i serwisu zostały określone w Formularzu istotnych postanowień umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 5) Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia odpowiednio do wybranej przez Wykonawcę części (ZADANIA ). 6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku dysponowanymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w terminie określonym w SIWZ. 7) Wykonawca przeszkoli wskazane przez Zamawiającego osoby (min. 2 os.) w zakresie obsługi dostarczanego przez siebie przedmiotu zamówienia. 8) Wykonawca dostarczy z przedmiotem zamówienia wszelkie niezbędne dokumenty - w języku polskim - konieczne do prawidłowego korzystania z dostarczonych produktów , karty gwarancyjne certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, instrukcje, schematy oraz inne dokumenty wymagane odrębnymi przepisami prawa . 9) Wykonawca ma obowiązek dołączyć do składanej oferty wypełnioną TABELĘ CEN na wybraną część (ZADANIE) sporządzoną wg wzoru załącznik nr 1A/nr 1 - 6. 10) Wszelkie dodatkowe informacje zawiera Formularz istotnych postanowień umowy (zał. nr 5 do SIWZ), z którym Wykonawca ma obowiązek się zapoznać.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4, 31.00.00.00-6, 38.60.00.00-1, 38.90.00.00-4, 38.97.00.00-5, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 44.51.00.00-8, 48.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Dokumenty wymagane w ofercie: 1) wypełniony Formularz oferty - sporządzony wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniona Tabela cen - sporządzona wg wzoru załącznik nr 1A/nr 1 do 6 do SIWZ (w zależności od wybranej części przedmiotu zamówienia); 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 - sporządzony wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ; 4) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 i 2 - sporządzony wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ; 5) informacja o przynależności do grupy kapitałowej - sporządzony wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ; 6) pełnomocnictwo do złożenia oferty - w przypadku, gdy umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii; 7) pozostałe oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 7 SIWZ. Uwaga: Zamawiającemu przysługuje prawo do żądania przedstawienia oryginału dokumentu lub jego kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej autentyczności. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy , Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w oryginale- sporządzone wg wzoru załącznika nr 6 .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy gdy: 1) nastąpi istotna zmiana przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia; 2) nastąpi zmiana stawki podatku VAT; 3) wystąpią okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujące niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji - wówczas termin ten może ulec wydłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; 4) konieczne będzie wprowadzenie zmian dotyczących treści o charakterze informacyjnym bądź instrukcyjnym, niezbędnym do realizacji umowy; 5) wyłączona zostanie część dostaw objętych umową na wniosek Zamawiającego; 6) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie projektu, zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; 7) zaistnieje siła wyższa lub inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ lub gdy wprowadzenie tych zmian jest korzystne dla Zamawiającego; 8) wszczęte zostanie postępowanie upadłościowe lub otwarcie likwidacji Wykonawcy - wówczas nastąpi rozwiązanie umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy pzp: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3b,pok.201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiat Nowosolski z siedzibą Starostwa Powiatowego,Ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól, Sekretariat - I piętro - pok.109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup i dostawa urządzeń i wyrobów elektrycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części (ZADAŃ) określa załącznik nr 1B/nr 1 do 6 SIWZ tj. SPECYFIKACJE PRODUKTÓW..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4, 31.00.00.00-6, 38.60.00.00-1, 39.16.21.10-9, 38.97.00.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 44.51.00.00-8, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup i dostawa wyposażenia pracowni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części (ZADAŃ) określa załącznik nr 1B/nr 1 do 6 SIWZ tj. SPECYFIKACJE PRODUKTÓW..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6, 38.60.00.00-1, 38.90.00.00-4, 38.97.00.00-5, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 44.51.00.00-8, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup i dostawa zestawów eksperymentalnych i demonstracyjnych;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części (ZADAŃ) określa załącznik nr 1B/nr 1 do 6 SIWZ tj. SPECYFIKACJE PRODUKTÓW..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 38.60.00.00-1, 31.00.00.00-6, 38.90.00.00-4, 38.97.00.00-5, 39.16.21.10-9, 39.16.22.00-7, 44.51.00.00-8, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego i multimedialnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części (ZADAŃ) określa załącznik nr 1B/nr 1 do 6 SIWZ tj. SPECYFIKACJE PRODUKTÓW..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 31.00.00.00-6, 38.60.00.00-1, 38.90.00.00-4, 38.97.00.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 44.51.00.00-8, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni mechatroniki samochodowej;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części (ZADAŃ) określa załącznik nr 1B/nr 1 do 6 SIWZ tj. SPECYFIKACJE PRODUKTÓW..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 31.00.00.00-6, 38.60.00.00-1, 38.90.00.00-4, 38.97.00.00-5, 39.16.21.10-9, 39.16.22.00-7, 44.51.00.00-8, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup i dostawa pomocy i artykułów szkolnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części (ZADAŃ) określa załącznik nr 1B/nr 1 do 6 SIWZ tj. SPECYFIKACJE PRODUKTÓW..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.22.00-7, 31.00.00.00-6, 38.60.00.00-1, 38.90.00.00-4, 38.97.00.00-5, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 44.51.00.00-8, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywna dostawa żywienia pozajelitowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
- Wykonanie dokumentacji projektowej budynku energooszczędnego i zagospodarowania terenu Parku Krasnala w ramach zadania: Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego
- PRZYGOTOWYWANIE ORAZ WYDAWANIE LUB DOWÓZ DWUDANIOWYCH OBIADÓW NA ZLECENIE MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWEJ SOLI
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWEJ SOLI ORAZ POMIESZCZEŃ DZIENNEGO DOMU SENIOR +
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych na potrzeby Szpitalnego Laboratorium bakteriologiczno- serologicznego WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu w ramach zadania pn. "Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego" - Obszar Marina i Park Wodny Świat.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup oprogramowania
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.