Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-09
Gdynia: Druk i kolportaż tygodnika RATUSZ - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni oraz skład, druk i dostawę Monitora Rady Miasta Gdyni w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 317077 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdyni , Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, faks 058 6209798.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i kolportaż tygodnika RATUSZ - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni oraz skład, druk i dostawę Monitora Rady Miasta Gdyni w 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do części A: 1) Druk Ratusza w nakładzie 25 tys. egzemplarzy x 25 wydań w 2011 roku - trzy arkusze formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, złożone do formatu A4, 1 strona A3 w kolorze, pozostałe strony jednokolorowe) na białym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym). 2) Druk Ratusza w nakładzie 25 tys. egzemplarzy x 20 wydań w 2011 roku - trzy arkusze formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, złożone do formatu A4, strona tytułowa A4 w ko-lorze, pozostałe strony jednokolorowe) na białym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym). 3) Druk Ratusza w nakładzie 25 tys. egzemplarzy x 3 wydania w 2011 roku - trzy arkusze formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, jednokolorowe, złożone do formatu A4) na bia-łym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym). 4) Druk Ratusza w nakładzie 30 tys. egzemplarzy x 2 wydania w 2011 roku - trzy arkusze formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, kolor 4/4, złożone do formatu A4) na białym pa-pierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym). 5) Druk kalendarza okolicznościowego w grudniu 2011, dołączonego do Ratusza w nakła-dzie 30 tys. egzemplarzy x 1 wydanie w 2011 roku. 6) Ulotka w nakładzie 25 tys. sztuk wydana 4 razy w 2011 roku - załącznik do Ratusza - format A5, kolorowa na białym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze eko-logicznym, bezchlorowym). 7) Wkładka dołączona do Ratusza w nakładzie 25 tys. egzemplarzy x 2 wydania w 2011 roku - jeden arkusz formatu A3 złożony do formatu A4, kolor 4/4 na papierze kredowym. 8) Kartka pocztowa dołączona do Ratusza w nakładzie 35 tys. sztuk wydana 1 raz w 2011 roku - kolorowa kartka pocztowa formatu A5 na sztywnym papierze 300 gram/m2, jedno-stronnie powlekana, lakier punktowy na 100% powierzchni. 9) Duża kartka pocztowa dołączona do Ratusza w nakładzie 35 tys. sztuk wydana 1 raz w 2011 roku - kolorowa kartka pocztowa formatu A4 na sztywnym papierze 300 gram/m2, jednostronnie powlekana, lakier punktowy na 100% powierzchni. Do części B: 1) Monitor Rady Miasta Gdyni zawierający zarządzenia Prezydenta Miasta - A4 składany z formatu A3, zadrukowany dwustronnie, ilość stron 64, nakład 25, ilość edycji 20. 2) Monitor Rady Miasta Gdyni zawierający uchwały Rady Miasta Gdyni - A4 składany z formatu A3, zadrukowany dwustronnie, ilość stron 72, nakład 25, ilość edycji 11. 3) Monitor Rady Miasta Gdyni zawierający uchwały Rady Miasta Gdyni - A4, zadrukowany dwustronnie, zszywany, ilość stron 150, nakład 25, ilość edycji 2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające nie mogą przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego w stosunku do wartości zamówienia, a ich przedmiotem mogą być usługi zgodne z określonymi w części 4 SIWZ.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00-6, 79.82.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: Dotyczy części A: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wyko-nali, lub wykonują, co najmniej 3 usługi w zakresie drukowania, o wartości netto minimum 30.000 zł każda, Dotyczy części B: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wyko-nali, lub wykonują, co najmniej 3 usługi w zakresie drukowania, o wartości netto minimum 20.000 zł każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy części A: dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: - dysponują następującym urządzeniem technicznym w celu realizacji zamówienia: 1 maszyna offsetowa cztero-agregatowa,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta wykonawcy musi zawierać: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu (znajdujące się w Formularzu ofertowym), 2) wypełnione Formularze cenowe, 3) wykaz prac realizowanych przez podwykonawców.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy w następujących przypadkach: zmiany podwykonawcy za zgodą zamawiającego, nowy podwykonawca musi spełniać takie same warunki jak podwykonawca pierwotny.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gdyni Zespół Prasowy, 81-382 Gdynia, al. Marsz. Piłsudskiego 52/54, pokój 202..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2010 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Gdyni Zespół Prasowy, 81-382 Gdynia, al. Marsz. Piłsudskiego 52/54, pokój 202..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk i kolportaż tygodnika RATUSZ - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2011 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Druk Ratusza w nakładzie 25 tys. egzemplarzy x 25 wydań w 2011 roku - trzy arkusze formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, złożone do formatu A4, 1 strona A3 w kolorze, pozostałe strony jednokolorowe) na białym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym). 2) Druk Ratusza w nakładzie 25 tys. egzemplarzy x 20 wydań w 2011 roku - trzy arkusze formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, złożone do formatu A4, strona tytułowa A4 w ko-lorze, pozostałe strony jednokolorowe) na białym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym). 3) Druk Ratusza w nakładzie 25 tys. egzemplarzy x 3 wydania w 2011 roku - trzy arkusze formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, jednokolorowe, złożone do formatu A4) na bia-łym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym). 4) Druk Ratusza w nakładzie 30 tys. egzemplarzy x 2 wydania w 2011 roku - trzy arkusze formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, kolor 4/4, złożone do formatu A4) na białym pa-pierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym). 5) Druk kalendarza okolicznościowego w grudniu 2011, dołączonego do Ratusza w nakła-dzie 30 tys. egzemplarzy x 1 wydanie w 2011 roku. 6) Ulotka w nakładzie 25 tys. sztuk wydana 4 razy w 2011 roku - załącznik do Ratusza - format A5, kolorowa na białym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze eko-logicznym, bezchlorowym). 7) Wkładka dołączona do Ratusza w nakładzie 25 tys. egzemplarzy x 2 wydania w 2011 roku - jeden arkusz formatu A3 złożony do formatu A4, kolor 4/4 na papierze kredowym. 8) Kartka pocztowa dołączona do Ratusza w nakładzie 35 tys. sztuk wydana 1 raz w 2011 roku - kolorowa kartka pocztowa formatu A5 na sztywnym papierze 300 gram/m2, jedno-stronnie powlekana, lakier punktowy na 100% powierzchni. 9) Duża kartka pocztowa dołączona do Ratusza w nakładzie 35 tys. sztuk wydana 1 raz w 2011 roku - kolorowa kartka pocztowa formatu A4 na sztywnym papierze 300 gram/m2, jednostronnie powlekana, lakier punktowy na 100% powierzchni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena wydruku zaproponowanych przez zamawiającego dwóch numerów Ratusza - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Skład, druk i dostawę Monitora Rady Miasta Gdyni w 2011 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Monitor Rady Miasta Gdyni zawierający zarządzenia Prezydenta Miasta - A4 składany z formatu A3, zadrukowany dwustronnie, ilość stron 64, nakład 25, ilość edycji 20. 2) Monitor Rady Miasta Gdyni zawierający uchwały Rady Miasta Gdyni - A4 składany z formatu A3, zadrukowany dwustronnie, ilość stron 72, nakład 25, ilość edycji 11. 3) Monitor Rady Miasta Gdyni zawierający uchwały Rady Miasta Gdyni - A4, zadrukowany dwustronnie, zszywany, ilość stron 150, nakład 25, ilość edycji 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Remonty lokali mieszkalnych III
- Poprawa jakości danych ewidencji gruntów i budynków
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem dla Oddziału Neurologii z Oddziałem Udarowym Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy w Wejherowie
- Wykonanie izolacji ścian fundamentowych przed wejściem głównym do budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni
- "Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk z podziałem na 3 części".
- Prace remontowe w budynku nr 6 i budynku nr 12 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydania wkładek w dzienniku oraz tygodniku/dwutygodniku lokalnym na terenie miasta Torunia.
- Wydanie publikacji pn. "Przyroda województwa kujawsko-pomorskiego".
- Kompleksowe przygotowanie 3 (trzech) publikacji z badań naukowych wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego
- Usługi poligraficzne wraz z dostawą na potrzeby Muzeum - Zamek w Łańcucie Zamówienie z podziałem na 3 (trzy) części
- Dostawa materiałów konferencyjnych promocyjnych z logotypami dla 180 osób
- Usługa wydrukowania książki Venclova "Litwa, ojczyzno maja"
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.