eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Druk i kolportaż tygodnika RATUSZ - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni oraz skład, druk i dostawę Monitora Rady Miasta Gdyni w 2011 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-09

Gdynia: Druk i kolportaż tygodnika RATUSZ - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni oraz skład, druk i dostawę Monitora Rady Miasta Gdyni w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 317077 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdyni , Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, faks 058 6209798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i kolportaż tygodnika RATUSZ - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni oraz skład, druk i dostawę Monitora Rady Miasta Gdyni w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do części A: 1) Druk Ratusza w nakładzie 25 tys. egzemplarzy x 25 wydań w 2011 roku - trzy arkusze formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, złożone do formatu A4, 1 strona A3 w kolorze, pozostałe strony jednokolorowe) na białym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym). 2) Druk Ratusza w nakładzie 25 tys. egzemplarzy x 20 wydań w 2011 roku - trzy arkusze formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, złożone do formatu A4, strona tytułowa A4 w ko-lorze, pozostałe strony jednokolorowe) na białym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym). 3) Druk Ratusza w nakładzie 25 tys. egzemplarzy x 3 wydania w 2011 roku - trzy arkusze formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, jednokolorowe, złożone do formatu A4) na bia-łym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym). 4) Druk Ratusza w nakładzie 30 tys. egzemplarzy x 2 wydania w 2011 roku - trzy arkusze formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, kolor 4/4, złożone do formatu A4) na białym pa-pierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym). 5) Druk kalendarza okolicznościowego w grudniu 2011, dołączonego do Ratusza w nakła-dzie 30 tys. egzemplarzy x 1 wydanie w 2011 roku. 6) Ulotka w nakładzie 25 tys. sztuk wydana 4 razy w 2011 roku - załącznik do Ratusza - format A5, kolorowa na białym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze eko-logicznym, bezchlorowym). 7) Wkładka dołączona do Ratusza w nakładzie 25 tys. egzemplarzy x 2 wydania w 2011 roku - jeden arkusz formatu A3 złożony do formatu A4, kolor 4/4 na papierze kredowym. 8) Kartka pocztowa dołączona do Ratusza w nakładzie 35 tys. sztuk wydana 1 raz w 2011 roku - kolorowa kartka pocztowa formatu A5 na sztywnym papierze 300 gram/m2, jedno-stronnie powlekana, lakier punktowy na 100% powierzchni. 9) Duża kartka pocztowa dołączona do Ratusza w nakładzie 35 tys. sztuk wydana 1 raz w 2011 roku - kolorowa kartka pocztowa formatu A4 na sztywnym papierze 300 gram/m2, jednostronnie powlekana, lakier punktowy na 100% powierzchni. Do części B: 1) Monitor Rady Miasta Gdyni zawierający zarządzenia Prezydenta Miasta - A4 składany z formatu A3, zadrukowany dwustronnie, ilość stron 64, nakład 25, ilość edycji 20. 2) Monitor Rady Miasta Gdyni zawierający uchwały Rady Miasta Gdyni - A4 składany z formatu A3, zadrukowany dwustronnie, ilość stron 72, nakład 25, ilość edycji 11. 3) Monitor Rady Miasta Gdyni zawierający uchwały Rady Miasta Gdyni - A4, zadrukowany dwustronnie, zszywany, ilość stron 150, nakład 25, ilość edycji 2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające nie mogą przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego w stosunku do wartości zamówienia, a ich przedmiotem mogą być usługi zgodne z określonymi w części 4 SIWZ.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00-6, 79.82.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: Dotyczy części A: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wyko-nali, lub wykonują, co najmniej 3 usługi w zakresie drukowania, o wartości netto minimum 30.000 zł każda, Dotyczy części B: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wyko-nali, lub wykonują, co najmniej 3 usługi w zakresie drukowania, o wartości netto minimum 20.000 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części A: dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: - dysponują następującym urządzeniem technicznym w celu realizacji zamówienia: 1 maszyna offsetowa cztero-agregatowa,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta wykonawcy musi zawierać: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu (znajdujące się w Formularzu ofertowym), 2) wypełnione Formularze cenowe, 3) wykaz prac realizowanych przez podwykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy w następujących przypadkach: zmiany podwykonawcy za zgodą zamawiającego, nowy podwykonawca musi spełniać takie same warunki jak podwykonawca pierwotny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gdyni Zespół Prasowy, 81-382 Gdynia, al. Marsz. Piłsudskiego 52/54, pokój 202..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2010 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Gdyni Zespół Prasowy, 81-382 Gdynia, al. Marsz. Piłsudskiego 52/54, pokój 202..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk i kolportaż tygodnika RATUSZ - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2011 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Druk Ratusza w nakładzie 25 tys. egzemplarzy x 25 wydań w 2011 roku - trzy arkusze formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, złożone do formatu A4, 1 strona A3 w kolorze, pozostałe strony jednokolorowe) na białym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym). 2) Druk Ratusza w nakładzie 25 tys. egzemplarzy x 20 wydań w 2011 roku - trzy arkusze formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, złożone do formatu A4, strona tytułowa A4 w ko-lorze, pozostałe strony jednokolorowe) na białym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym). 3) Druk Ratusza w nakładzie 25 tys. egzemplarzy x 3 wydania w 2011 roku - trzy arkusze formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, jednokolorowe, złożone do formatu A4) na bia-łym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym). 4) Druk Ratusza w nakładzie 30 tys. egzemplarzy x 2 wydania w 2011 roku - trzy arkusze formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, kolor 4/4, złożone do formatu A4) na białym pa-pierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym). 5) Druk kalendarza okolicznościowego w grudniu 2011, dołączonego do Ratusza w nakła-dzie 30 tys. egzemplarzy x 1 wydanie w 2011 roku. 6) Ulotka w nakładzie 25 tys. sztuk wydana 4 razy w 2011 roku - załącznik do Ratusza - format A5, kolorowa na białym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze eko-logicznym, bezchlorowym). 7) Wkładka dołączona do Ratusza w nakładzie 25 tys. egzemplarzy x 2 wydania w 2011 roku - jeden arkusz formatu A3 złożony do formatu A4, kolor 4/4 na papierze kredowym. 8) Kartka pocztowa dołączona do Ratusza w nakładzie 35 tys. sztuk wydana 1 raz w 2011 roku - kolorowa kartka pocztowa formatu A5 na sztywnym papierze 300 gram/m2, jedno-stronnie powlekana, lakier punktowy na 100% powierzchni. 9) Duża kartka pocztowa dołączona do Ratusza w nakładzie 35 tys. sztuk wydana 1 raz w 2011 roku - kolorowa kartka pocztowa formatu A4 na sztywnym papierze 300 gram/m2, jednostronnie powlekana, lakier punktowy na 100% powierzchni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena wydruku zaproponowanych przez zamawiającego dwóch numerów Ratusza - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Skład, druk i dostawę Monitora Rady Miasta Gdyni w 2011 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Monitor Rady Miasta Gdyni zawierający zarządzenia Prezydenta Miasta - A4 składany z formatu A3, zadrukowany dwustronnie, ilość stron 64, nakład 25, ilość edycji 20. 2) Monitor Rady Miasta Gdyni zawierający uchwały Rady Miasta Gdyni - A4 składany z formatu A3, zadrukowany dwustronnie, ilość stron 72, nakład 25, ilość edycji 11. 3) Monitor Rady Miasta Gdyni zawierający uchwały Rady Miasta Gdyni - A4, zadrukowany dwustronnie, zszywany, ilość stron 150, nakład 25, ilość edycji 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.