eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa sprzetu specjalistycznego do Kliniki Chirurgii Klatki Piersiowej

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-09-14

Bia³ystok: Dostawa sprzetu specjalistycznego do Kliniki Chirurgii Klatki Piersiowej
Numer og³oszenia: 317146 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Bia³ymstoku , ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 24A, 15-276 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7468000, faks 085 746 88 80.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.usk.bialystok.pl; www.spskam.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzetu specjalistycznego do Kliniki Chirurgii Klatki Piersiowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzetu specjalistycznego do Kliniki Chirurgii Klatki Piersiowej do dnia 26.10.2009.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 26.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci; dla ofert ca³kowitych 13 800,00 PLN (4 Pakiety ³±cznie), dla ofert czê¶ciowych w wysoko¶ci: Pakiet nr 1 - 7 200,00 PLN, Pakiet nr 2 - 2 600,00 PLN. Pakiet nr 3 - 2 600,00 PLN, Pakiet nr 4 - 1 400,00 PLN 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: pieni±dzu; oryginalnych porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym lub oryginalnych, bezwarunkowych i nieodwo³alnych gwarancjach bankowych; oryginalnych, bezwarunkowych i nieodwo³alnych gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z pó¼n. zm. 3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy KREDYT BANK S.A. I O/Bia³ystok 71 1500 1083 1210 8008 5353 0000 4. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej w terminie sk³adania ofert, tj. do dnia 22.09.2009 r. do godz. 10:00. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego. 6. Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych maj± byæ udzielone do koñca terminu zwi±zania ofert±. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach przewidzianych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, co winno byæ wskazane w zapisach gwarancji (w przypadku wnoszenia wadiów w formie gwarancji).

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy którzy: a) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ,; b) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub bêd± dysponowaæ - w wyniku udostêpnienia przez inne podmioty - potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - przed³o¿± wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±cz± dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e te dostawy (minimum 2 dostawy) zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z informacj± zawart± w Rozdz. IX pkt.1 lit. c); Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, i¿ wykona³ nale¿ycie minimum 2 dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± poszczególnym czê¶ciom przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca bêdzie dysponowa³ - w wyniku udostêpnienia przez inne osoby - potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to winien przedstawiæ odpowiednie zobowi±zanie tych podmiotów. c) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; d) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia. 3. Nie spe³nienie chocia¿by jednego warunku, skutkowaæ bêdzie wykluczeniem wykonawcy z postêpowania..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty musz± byæ za³±czone nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty lub (w przypadku dokumentów) po¶wiadczone przez wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em ich odpisy lub kserokopie: a) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik nr 3); b) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. c) wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenie dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te dostawy (minimum 2 dostawy) zosta³y wykonane nale¿ycie. Zamawiaj±cy uwa¿a³ bêdzie ten warunek za spe³niony wtedy, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e zrealizowa³ co najmniej 2 dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca winien za³±czyæ do oferty: a) dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu i u¿ywania wyrobem medycznym zgodnie z Ustaw± z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z dn. 30 kwietnia 2004r, Nr 93, poz. 896); b) oryginalne firmowe prospekty producentów aparatury potwierdzaj±ce spe³nienie wszystkich parametrów technicznych. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym winny byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez wykonawcê. Wskazane jest, aby parametry techniczne prezentowane w za³±czonych prospektach odpowiada³y parametrom technicznym opisanym w Za³±cznikach 1.1., 1.2., 1.3 i 1.4 do SIWZ. Je¿eli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji aparatu lub warto¶ci parametru, dopuszcza siê za³±czenie do oferty innych dokumentów producenta (np. czê¶æ instrukcji obs³ugi), w których Zamawiaj±cy bêdzie w stanie zweryfikowaæ zgodno¶æ opisu funkcji lub warto¶ci danego parametru. Uwaga. W przypadku w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ dodatkowych dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie parametrów/warunków, które zosta³y okre¶lone w Za³±czniku nr 1 oraz Za³±czniku 1.1., 1.2., 1.3 i 1.4. Dokumenty zostan± udostêpnione przez Wykonawców na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego. 3. Inne dokumenty: a) wype³niony i podpisany formularz cenowy wed³ug tabel podanych w Za³±czniku nr 1 oraz Za³±cznikach 1.1., 1.2., 1.3 i 1.4 do niniejszej SIWZ, (Wykonawca wype³nia tylko te tabele z Pakietami, które dotycz± czê¶ci zamówienia, w zakresie której sk³adana jest oferta); b) wype³niony i podpisany formularz ofertowy - Za³±cznik nr 2; c) dowód wniesienia wadium (wg zasad okre¶lonych w Rozdz. X SIWZ); d) w przypadku, gdy ofertê sk³adaj± wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest za³±czenie dokumentu pe³nomocnictwa okre¶laj±cego zakres umocowania pe³nomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postêpowaniu, w my¶l art. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.bialystok.pl;.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: pokój nr 28 - zamówienia publiczne (Budynek Administracji), ul. Sk³odowskiej 24A, 15-276 Bia³ystok.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 10:00, miejsce: pokój nr 28 - zamówienia publiczne (Budynek Administracji), ul. Sk³odowskiej 24A, 15-276 Bia³ystok.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Realizacja zakupu odbywaæ siê bêdzie na podstawie umowy nr 1/11/14/2009/3/603 zawartej w dniu 14-08-2009 z Ministerstwem Zdrowia na realizacjê programu polityki zdrowotnej, pt. Poprawa standardów leczenia operacyjnego i skojarzonego raka p³uca - doposa¿enie i modernizacja klinik i oddzia³ów torakochirurgii, jako jednego z zadañ Narodowego programu zwalczania chorób nowotworowych..

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Aparat do jednoczasowej wentylacji dyszowej z wysok± i nisk± czêstotliwo¶ci± (SHFJV),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Aparat do jednoczasowej wentylacji dyszowej z wysok± i nisk± czêstotliwo¶ci± (SHFJV),.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.15.74.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 26.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Wideotorakoskop do znieczulenia miejscowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wideotorakoskop do znieczulenia miejscowego.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.15.74.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 26.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Respirator do wentylacji chorych po operacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Respirator do wentylacji chorych po operacji.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.15.74.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 26.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Wielofunkcyjne monitory uk³adu kr±¿enia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wielofunkcyjne monitory uk³adu kr±¿enia.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.15.74.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 26.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.