Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-14
Dobre: Usługa organizacji wycieczek turystycznych dla uczniów gminy Dobre w ramach projektu Dobre (bo nasze) - gmina dzieciom w okresie
od 01-10-2009 r. do 31-05-2011 r.
Numer ogłoszenia: 317170 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dobre , ul. Tadeusza Kościuszki 1, 05-307 Dobre, woj. mazowieckie, tel. 025 7571190, faks 025 7571190.
- Adres strony internetowej zamawiającego: gminadobre.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji wycieczek turystycznych dla uczniów gminy Dobre w ramach projektu Dobre (bo nasze) - gmina dzieciom w okresie od 01-10-2009 r. do 31-05-2011 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczek obejmowała będzie trzy wycieczki trzydniowe do Krakowa i Ojcowskiego Parku Narodowego oraz sześć wycieczek jednodniowych do Torunia. Wycieczki trzydniowe - mają się odbyć w terminach: X 2009r., V 2010r. i V 2011r. Trasa wycieczki: Dobre - Wieliczka- Łagiewniki- Kraków- Ojcowski Park Narodowy Uczestnikami tych wycieczek będą 40-sto osobowe grupy uczniów klas VI szkoły podstawowej + 4 opiekunów pedagogicznych. Program: Dzień 1: - Wieliczka- zabytkowa kopalnia soli - Łagiewniki Dzień 2: - Wawel- Katedra, Dzwon Zygmunta, Groby Królewskie, Komnaty, Smocza Jama - Stare Miasto z bazyliką Mariacką, Sukiennice Dzień 3: - Jaskinia Grota Łokietka - zamek w Pieskowej Skale - spacer po Ojcowskim Parku Narodowym do Bramy Krakowskiej - Ojców W cenie należy uwzględnić: bilety wstępu, bezpłatne miejsca dla 4 opiekunów, zakwaterowanie, autokar z klimatyzacją, opieka przewodnika od rozpoczęcia do zakończenia imprezy, ubezpieczenie uczestników od NNW, wyżywienie 2 x dziennie: 1 dzień - obiadokolacja; 2 dzień - śniadanie i obiadokolacja; 3 dzień - śniadanie, obiad, Wycieczki jednodniowe mają się odbyć w terminach: X 2009r. - 2 wycieczki, V 2010r. - 2 wycieczki, V 2011r. - 2 wycieczki Trasa wycieczki: Dobre - Toruń - Dobre Przebieg wycieczki: - wyjazd z Dobrego autokarem z klimatyzacją, - śniadanie - suchy prowiant ( kanapka + soczek 0,11l w kartoniku) - zwiedzanie Torunia z przewodnikiem ( 4 godziny): Muzeum Piernika, Stare Miasto, Krzywy Dom, Kościół NMP, Dwór Artusa ( na zewnątrz), Zamek Krzyżacki, Ratusz, seans w Planetarium, Dom Kopernika, Centrum Astronomii PAN - około godz. 1400 obiad: rosół z makaronem, frytki, kotlet schabowy, bukiet surówek, kompot, deser - szarlotka - w drodze powrotnej wizyta w Mac Donald : zestaw:( kanapka+ frytki+ napój+ owoc) W cenie należy uwzględnić: bilety wstępu, bezpłatne miejsca dla 4 opiekunów, opieka przewodnika od rozpoczęcia do zakończenia imprezy, ubezpieczenie uczestników od NNW. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym są wpisani do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, Za usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna usług ę polegającą na organizacji wycieczki krajowej lub zagranicznej. Za usługę odpowiadającą wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna usługę o wartości min. 4.000 PLN brutto 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy Wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inne zaświadczenie potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenia o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i usługą stanowiącą przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie ( referencji) - wymaga się przedstawienia min. 1 usługi. Za usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna usług ę polegającą na organizacji wycieczki krajowej lub zagranicznej. Za usługę odpowiadającą wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna usługę o wartości min. 4.000 PLN brutto 3) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 4) oświadczenie wykonawcy zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 5) zatwierdzony wzór umowy - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji 6) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców na podstawie art.24 ust.1 - 10 oraz ust.2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gminadobre.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobre, ul. T. Kościuszki 1 pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dobre, ul. T. Kościuszki 1 pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.