eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RaczkiPrzetarg nieograniczony o szacunkowej wartości powyżej 14.000 euro a poniżej 5.150.000 euro naWymianę i remont pokrycia dachu Internatu Bliżniak wraz z robotami towarzyszącymi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-14

Raczki: Przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości powyżej 14.000 euro a poniżej 5.150.000 euro na: Wymianę i remont pokrycia dachu Internatu Bliżniak wraz z robotami towarzyszącymi.
Numer ogłoszenia: 317182 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Ludwika Michała Paca w Dowspudzie , 16-420 Raczki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5685 103, faks 0-87 5685 106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsdowspuda.cdniku.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości powyżej 14.000 euro a poniżej 5.150.000 euro na: Wymianę i remont pokrycia dachu Internatu Bliżniak wraz z robotami towarzyszącymi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowo - budowlane związane z : 1.Uzupełnienie ubytków tynku i otynkowanie kominów wentylacyjnych, czapek kominowych i pomieszczenia naczynia wzbiorczego. 2.Osadzenie nowych kratek wentylacyjnych. 3.Pokrycie czapek kominowych papą termozgrzewalną. 4.Malowanie kominów wentylacyjnych i pom.naczynia wzbiorczego farbami silikatowymi. 5.Zerwanie istniejącego pokrycia dachu z papy i wywiezienie. 6.Rozbiórka pasa nadrynnowego i położenie nowego. 7.Wykonanie nowej obróbki blacharskiej kominów wentylacyjnych. 8.Pokrycie całego dachu 775 metrów kwadratowych papą termozgrzewalną dwuwarstwowo Papa termozgrzewalna podkładowa gr.4,7 mm SBS i papa termozgrzewalna nawierzchniowa gr.5,2 mm SBS..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1500 zł należy wnieść zgodnie z SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - spełniają wszystkie warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - zrealizowany należycie w ciągu ostatnich trzech lat prace podobnego typu, - dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, - udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, - zrealizują przedmiot zamówienia w terminie do 10 grudnia 2009r, - nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art,. 24 ustawy PZP, - wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy PZP, ubiegający się spólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do rprezentowania ich w postepowaniu,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Obowiązek posiadania ubezpieczenia OC w ramach prowadzonej działalności. 3. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Potwierdzenie wpłacenia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsdowspuda.cdniku.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. gen. Ludwika Michała Paca w Dowspudzie, Dowspuda 10, 16-420 Raczki woj.podlaskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.