eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubiceświadczenia usługi transportowej w zakresie przewozu osób przy użyciu autobusu o liczbie miejsc nie mniejszej niż 50, związanych z dowozem i odwozem uczniów do i ze szkół podstawowych i Publicznego Gimnazjum w Słubicach w roku szkolnym 2013/2014.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-06

Słubice: świadczenia usługi transportowej w zakresie przewozu osób przy użyciu autobusu o liczbie miejsc nie mniejszej niż 50, związanych z dowozem i odwozem uczniów do i ze szkół podstawowych i Publicznego Gimnazjum w Słubicach w roku szkolnym 2013/2014.
Numer ogłoszenia: 317202 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słubice , ul. Płocka 32, 09-533 Słubice, woj. mazowieckie, tel. 24 2778056, faks 24 2778210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslubice.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenia usługi transportowej w zakresie przewozu osób przy użyciu autobusu o liczbie miejsc nie mniejszej niż 50, związanych z dowozem i odwozem uczniów do i ze szkół podstawowych i Publicznego Gimnazjum w Słubicach w roku szkolnym 2013/2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi związanej z dowozem uczniów do szkół podstawowych i publicznego gimnazjum na terenie gminy Słubice w roku szkolnym 2013/2014 zgodnie z poniższym rozkładem jazdy: PRZYWÓZ TRASA A - WYJAZD GODZ. 6:30 Zyck Polski - k. kościoła 6:30 Zyck Nowy 6:40 Zyck Polski - przyst. PKS k. p. Kowalika 6:44 Piotrkówek - przystanek PKS k. sklepu 6:47 Piotrkówek - przyst. PKS k. p. Jażdzyk 6:50 Słubice 6:55 TRASA B - WYJAZD GODZ. 6:56 Budy - przyst. PKS n/ż 7:01 Juliszew - przyst. PKS k. byłego SKR 7:07 Juliszew - przyst. PKS k. sklepu 7:09 Juliszew - k. p. Lewandowskiego 7:10 Nowosiadło - granica z Juliszewem 7:12 Świniary - szkoła 7:20 Wiączemin Polski 7:25 Nowosiadło - k. p. Żakiety 7:28 Nowosiadło - k. p. Kluge 7:30 Świniary - k. p. Kurzyńskiego 7:32 Zysk Polski - k. kościoła 7:35 Słubice 7:39 TRASA C - WYJAZD GODZ. 7:40 Grzybów - przystanek PKS 7:45 Jamno - k. p. Furmanika 7:48 Jamno - przystanek PKS 7:53 Jamno - k. byłej szkoły 7:57 Grzybów - k. p. Smuk 8:03 Słubice 8:08 ODWÓZ TRASA D - WYJAZD GODZ. 13:00 Grzybów - przystanek PKS 13:06 Jamno - k. p. Furmanika 13:12 Jamno - przystanek PKS 13:16 Sielce - k. remizy OSP 13:23 Potok Biały - k. p. Majewskiego 13:26 Jamno - k. byłej szkoły 13:29 Grzybów - k. p. E. Smuk 13:34 Słubice 13:40 TRASA E - WYJAZD GODZ. 14:00 Piotrkówek - przyst. PKS k. p. Jażdzyk 14:05 Piotrkówek - przystanek PKS k. sklepu 14:08 Zyck Polski - przyst. PKS k. p. Kowalika 14:11 Zyck Nowy 14:21 Zyck Polski - k. kościoła 14:25 Świniary - k. p. Kurzyńskiego 14:28 Nowosiadło- k. p. Kluge 14:29 Nowosiadło - k. p. Żakiety 14:31 Świniary - szkoła 14:35 Wiączemin Polski 14:40 Nowosiadło - granica z Juliszewem 14:48 Juliszew - k. p. Lewandowskiego 14:50 Juliszew - przyst. PKS k. sklepu 14:56 Juliszew - przyst. PKS k. byłego SKR 14:58 Budy - przyst. PKS n/ż 15:04 Słubice 15:15 TRASA F - WYJAZD GODZ. 15:15 Piotrkówek - przyst. PKS k. p. Jażdzyk 15:20 Piotrkówek - przystanek PKS k. sklepu 15:23 Zyck Polski - przyst. PKS k. p. Kowalika 15:26 Zyck Polski - k. kościoła 15:30 Świniary - k. p. Kurzyńskiego 15:33 Nowosiadło - k. p. Kluge 15:34 Nowosiadło - k. p. Żakiety 15:36 Świniary - szkoła 15:40 Wiączemin Polski 15:45 Nowosiadło - granica z Juliszewem 15:53 Juliszew - k. p. Lewandowskiego 16:00 Juliszew - przyst. PKS k. sklepu 16:05 Juliszew - przyst. PKS k. byłego SKR 16:10 Budy - przyst. PKS n/ż 16:20 Słubice 16:30 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w powyższym rozkładzie jazdy w części dotyczącej godzin odjazdów z określonych przystanków oraz zmian przystanków w związku ze zmianami w planie zajęć. Wykonawca ma obowiązek dostosować świadczenie usługi do powyższych zmian. Usługa będzie świadczona w dni nauki szkolnej. W roku szkolnym 2013/2014 należy przyjąć 187 dni nauki. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Dzienna liczba kilometrów do przejechania wynosi 140 a w okresie realizacji zamówienia 26.180 km. Usługę należy wykonywać przy użyciu autobusu o liczbie miejsc nie mniejszej niż 50, sprawnym technicznie i o okresie eksploatacji nie dłuższym niż 10 lat. Autobus musi być dopuszczony do ruchu drogowego, posiadać aktualne badanie techniczne oraz spełniać wymagania określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym. Wykonawca zapewnia każdemu przewożonemu uczniowi miejsce siedzące. Wykonawca zapewni w trakcie realizacji usługi bezpieczny przewóz poprzez zapewnienie bezpieczeństwa i higieny w środkach transportowych oraz zapewnia opiekę dorosłej osoby w czasie przewozów uczniów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia spełniają wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi w zakresie dowozu dzieci do szkoły podstawowej, gimnazjum o wartości każdego zadania minimum 100.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania potencjałem technicznym spełniają wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 2 sprawnymi autobusami, których okres eksploatacji jest nie dłuższy niż 10 lat, o liczbie miejsc nie mniejszej niż 50. Pojazdy te powinny być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniają wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 2 kierowcami posiadającymi wymagane kwalifikacje do kierowania autobusami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2.2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. IV pkt.: 1.1., 1.6., 2.1., 2.2., 3.1. SIWZ dla każdego Wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokument, o którym mowa w Rozdziale IV pkt 6 ppkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. 2) Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslubice.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Słubice, 09-533 Słubice, ul. Płocka 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Słubice, ul. Płocka 32, 09-533 Słubice - sekretariat (pokój Nr 15).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.