Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-06
Słubice: świadczenia usługi transportowej w zakresie przewozu osób przy użyciu autobusu o liczbie miejsc nie mniejszej niż 50, związanych z dowozem i odwozem uczniów do i ze szkół podstawowych i Publicznego Gimnazjum w Słubicach w roku szkolnym 2013/2014.
Numer ogłoszenia: 317202 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słubice , ul. Płocka 32, 09-533 Słubice, woj. mazowieckie, tel. 24 2778056, faks 24 2778210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslubice.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenia usługi transportowej w zakresie przewozu osób przy użyciu autobusu o liczbie miejsc nie mniejszej niż 50, związanych z dowozem i odwozem uczniów do i ze szkół podstawowych i Publicznego Gimnazjum w Słubicach w roku szkolnym 2013/2014..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi związanej z dowozem uczniów do szkół podstawowych i publicznego gimnazjum na terenie gminy Słubice w roku szkolnym 2013/2014 zgodnie z poniższym rozkładem jazdy: PRZYWÓZ TRASA A - WYJAZD GODZ. 6:30 Zyck Polski - k. kościoła 6:30 Zyck Nowy 6:40 Zyck Polski - przyst. PKS k. p. Kowalika 6:44 Piotrkówek - przystanek PKS k. sklepu 6:47 Piotrkówek - przyst. PKS k. p. Jażdzyk 6:50 Słubice 6:55 TRASA B - WYJAZD GODZ. 6:56 Budy - przyst. PKS n/ż 7:01 Juliszew - przyst. PKS k. byłego SKR 7:07 Juliszew - przyst. PKS k. sklepu 7:09 Juliszew - k. p. Lewandowskiego 7:10 Nowosiadło - granica z Juliszewem 7:12 Świniary - szkoła 7:20 Wiączemin Polski 7:25 Nowosiadło - k. p. Żakiety 7:28 Nowosiadło - k. p. Kluge 7:30 Świniary - k. p. Kurzyńskiego 7:32 Zysk Polski - k. kościoła 7:35 Słubice 7:39 TRASA C - WYJAZD GODZ. 7:40 Grzybów - przystanek PKS 7:45 Jamno - k. p. Furmanika 7:48 Jamno - przystanek PKS 7:53 Jamno - k. byłej szkoły 7:57 Grzybów - k. p. Smuk 8:03 Słubice 8:08 ODWÓZ TRASA D - WYJAZD GODZ. 13:00 Grzybów - przystanek PKS 13:06 Jamno - k. p. Furmanika 13:12 Jamno - przystanek PKS 13:16 Sielce - k. remizy OSP 13:23 Potok Biały - k. p. Majewskiego 13:26 Jamno - k. byłej szkoły 13:29 Grzybów - k. p. E. Smuk 13:34 Słubice 13:40 TRASA E - WYJAZD GODZ. 14:00 Piotrkówek - przyst. PKS k. p. Jażdzyk 14:05 Piotrkówek - przystanek PKS k. sklepu 14:08 Zyck Polski - przyst. PKS k. p. Kowalika 14:11 Zyck Nowy 14:21 Zyck Polski - k. kościoła 14:25 Świniary - k. p. Kurzyńskiego 14:28 Nowosiadło- k. p. Kluge 14:29 Nowosiadło - k. p. Żakiety 14:31 Świniary - szkoła 14:35 Wiączemin Polski 14:40 Nowosiadło - granica z Juliszewem 14:48 Juliszew - k. p. Lewandowskiego 14:50 Juliszew - przyst. PKS k. sklepu 14:56 Juliszew - przyst. PKS k. byłego SKR 14:58 Budy - przyst. PKS n/ż 15:04 Słubice 15:15 TRASA F - WYJAZD GODZ. 15:15 Piotrkówek - przyst. PKS k. p. Jażdzyk 15:20 Piotrkówek - przystanek PKS k. sklepu 15:23 Zyck Polski - przyst. PKS k. p. Kowalika 15:26 Zyck Polski - k. kościoła 15:30 Świniary - k. p. Kurzyńskiego 15:33 Nowosiadło - k. p. Kluge 15:34 Nowosiadło - k. p. Żakiety 15:36 Świniary - szkoła 15:40 Wiączemin Polski 15:45 Nowosiadło - granica z Juliszewem 15:53 Juliszew - k. p. Lewandowskiego 16:00 Juliszew - przyst. PKS k. sklepu 16:05 Juliszew - przyst. PKS k. byłego SKR 16:10 Budy - przyst. PKS n/ż 16:20 Słubice 16:30 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w powyższym rozkładzie jazdy w części dotyczącej godzin odjazdów z określonych przystanków oraz zmian przystanków w związku ze zmianami w planie zajęć. Wykonawca ma obowiązek dostosować świadczenie usługi do powyższych zmian. Usługa będzie świadczona w dni nauki szkolnej. W roku szkolnym 2013/2014 należy przyjąć 187 dni nauki. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Dzienna liczba kilometrów do przejechania wynosi 140 a w okresie realizacji zamówienia 26.180 km. Usługę należy wykonywać przy użyciu autobusu o liczbie miejsc nie mniejszej niż 50, sprawnym technicznie i o okresie eksploatacji nie dłuższym niż 10 lat. Autobus musi być dopuszczony do ruchu drogowego, posiadać aktualne badanie techniczne oraz spełniać wymagania określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym. Wykonawca zapewnia każdemu przewożonemu uczniowi miejsce siedzące. Wykonawca zapewni w trakcie realizacji usługi bezpieczny przewóz poprzez zapewnienie bezpieczeństwa i higieny w środkach transportowych oraz zapewnia opiekę dorosłej osoby w czasie przewozów uczniów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia spełniają wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi w zakresie dowozu dzieci do szkoły podstawowej, gimnazjum o wartości każdego zadania minimum 100.000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania potencjałem technicznym spełniają wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 2 sprawnymi autobusami, których okres eksploatacji jest nie dłuższy niż 10 lat, o liczbie miejsc nie mniejszej niż 50. Pojazdy te powinny być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniają wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 2 kierowcami posiadającymi wymagane kwalifikacje do kierowania autobusami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2.2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. IV pkt.: 1.1., 1.6., 2.1., 2.2., 3.1. SIWZ dla każdego Wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokument, o którym mowa w Rozdziale IV pkt 6 ppkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. 2) Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslubice.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Słubice, 09-533 Słubice, ul. Płocka 32.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Słubice, ul. Płocka 32, 09-533 Słubice - sekretariat (pokój Nr 15).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Słubicach
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku oraz terenach przyległych do budynku Sądu Rejonowego w Słubicach
- Świadczenie usług w zakresie organizacji i prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Słubice
- Kompleksowe, całoroczne utrzymanie czystości i utrzymanie zimowe na targowisku miejskim przy ul. Sportowej w Słubicach w roku 2025
- Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą zbiornika ciekłego tlenu medycznego (1 szt.) i butli.
- Dostawa paliw - bezgotówkowe tankowanie pojazdów służbowych NZOZ Szpital im. prof. Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o. o. przez okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.