eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiękiniaBudowa drogi w strefie aktywności gospodarczej Błonie - Żródła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-15

Miękinia: Budowa drogi w strefie aktywności gospodarczej Błonie - Żródła
Numer ogłoszenia: 31723 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miękinia, ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie, tel. 071 3178116, 3178016, fax 071 3178016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi w strefie aktywności gospodarczej Błonie - Żródła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie budowy drogi w strefie aktywności gospodarczej Źródła - Błonie o długości 1291,10 m wraz z organizacją ruchu docelowego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 32 000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Sytuacja finansowa: (a)mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót. Na potwierdzenie powyższego wymagane jest stosowne zaświadczenie z banku potwierdzające wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż oferowana cena. 2.Doświadczenie zawodowe: (a)zrealizowali z należytą starannością w ciągu ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej: dwie roboty drogowe, odpowiadające swoim rodzajem zadaniu stanowiącemu przedmiot tego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 PLN każda. Powyższe winno być potwierdzone referencjami lub innymi świadectwami od poprzednich zamawiających. 3.Potencjał kadrowy: mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia niżej podanych stanowisk: Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane branży drogowej i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.) oraz posiadał co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe. 4.Potencjał techniczny: wykonawca przystępujący do wykonania zamówienia publicznego powinien wykazać się możliwością korzystania z następującego sprzętu: wytwórni o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno - asfaltowych, układarki do układania mieszanek mineralno - asfaltowych typu zagęszczanego, skrapiarki, ładowarki, równiarki, walca lekkiego, średniego, ciężkiego, walca stalowego gładkiego, walca ogumiony, szczotki mechanicznej lub/ i innych urządzeń czyszczących, samochodu samowyładowczego z przykryciem lub termosy. 5.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oferenta: (a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (b) zestawienie wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; (c) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (d) oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ustawy (e) wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom (f) wykaz osób, którym zostaną powierzone stanowiska wraz z kopiami odpowiednich uprawnień i życiorysami zawodowymi (g)złożenie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem zamówienia. (h)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu (i) kosztorys ofertowy (wyceniony przedmiar robót z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miekinia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miękinia ul. Kościuszki 41 55-330 Miękinia pokój 208.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Miękinia ul. Kościuszki 41 55-330 Miękinia pokój 203 ( sekretariat ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.