Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-04
Żelechów: Wykonanie modernizacji dróg gminnych w gminie Żelechów
Numer ogłoszenia: 317272 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żelechowie , ul. Piłsudskiego 47, 08-430 Żelechów, woj. mazowieckie, tel. 025 7541189, faks 025 7541144.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji dróg gminnych w gminie Żelechów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest Wykonanie modernizacji dróg gminnych w gminnie Żelechów. Zakres robót określony przez zamawiającego obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowych na trzech drogach gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Żelechów : 1.Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej zlokalizowanej w Żelechowie na ul. Lelewela. Nawierzchnie asfaltową należy położyć na powierzchni 1888,6 m2 i długości 304 mb. 2.Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej zlokalizowanej w Żelechowie na ul. Letnisko. Nawierzchnie asfaltową należy położyć na powierzchni 4419 m2 i długości 875 mb. 3.Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej zlokalizowanej w miejscowości Zakrzówek . Nawierzchnie asfaltową należy położyć na powierzchni 1340 m2 i długości 335 mb, oraz przebudowa przepustu. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dodatku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej w skrócie SIWZ (przedmiary robót oraz mapy poglądowe z naniesioną lokalizacją dróg przeznaczonych do modernizacji...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem ważności oferty wnosi wadium w wysokości określonej w ogłoszeniu (5.000 zł PLN) na konto przedstawione na stronie tytułowej s.i.w.z. do upływu terminu składania ofert i dołącza do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, (art.45 ust.6 ustawy). 3. Wadium zostanie zwrócone wszystkim oferentom niezwłocznie po podpisaniu umowy lub w innych przypadkach unormowanych w art.46ust.1 i 2 ustawy. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust.5 ustawy. 5. Wykonawcy którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art.24 ust.2 pkt.4 ustawy).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z metodą spełnia lub nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z metodą spełnia lub nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z metodą spełnia lub nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z metodą spełnia lub nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z metodą spełnia lub nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wykonawca złoży ofertę według wzoru który jest dodatkiem nr 1 do s.i.w.z., Oświadczenie że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. (dodatek nr 3 do s.i.w.z.), Wykaz osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub wykonawców działających wspólnie - wg wzoru (dodatek nr 4 do s.i.w.z.),Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1-2 Prawa zamówień publicznych (dodatek nr 3 do s.i.w.z.), Umowa zawarta pomiędzy podmiotami występującymi wspólnie lub umowa konsorcjum. Szczegółowy kosztorys ofertowy, który jest podstawą do określenia ceny oferty. Tabela elementów robót z określonymi cenami jednostkowymi tych elementów. Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót. Podpisany wzór umowy (dodatek nr 2 do s.i.w.z). Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Nie przewiduje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyjątkiem: a) zmiany terminu realizacji zamówienia - w sytuacji gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; b) zmiany stosowanych przez Wykonawcę materiałów i urządzeń, na inne, o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ i niniejszej umowie - w sytuacji wycofania materiałów i urządzeń z produkcji przez producenta. c)zmian korzystnych dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zelechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Urzędzie Miejskim w Żelechowie ul. Piłsudskiego 47 pok. nr 9. w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 830 - 1530..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Urzędzie Miejskim w Żelechowie kod 08-430, ul. Piłsudskiego nr 47, numer pokoju - sekretariat 13..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.