Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-14
Gdańsk: Dostawa pomocy dydaktycznych- zestawów demonstracyjnych i ćwiczeniowych dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej w ramach realizacji projektu -Za rękę z Einsteinem - Edycja II- oraz dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.
Numer ogłoszenia: 317276 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3471538, 347-24-00, faks 058 3472913,058 3471765.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych- zestawów demonstracyjnych i ćwiczeniowych dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej w ramach realizacji projektu -Za rękę z Einsteinem - Edycja II- oraz dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych- zestawów demonstracyjnych i ćwieczeniowych dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej w ramach realizacji projektu - Za rękę z Einsteinem - Edycja II* oraz dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.Część A - elementy do przyrządów badających właściwości fizyczne, część B - zestawy demonstracyjne, część C - aparatura badawcza.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna należyte wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, 2 dostaw: na łączną kwotę dla części A, B i C 50.000 zł 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna osiągnięcie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat obrotowych (okresów obrachunkowych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, średniego rocznego przychodu netto nie mniejszego dla wszystkich części zamówienia na łączoną kwotę 150.000 zł, W przypadku składania oferty na kilka części zamówienia, wymagany przychód netto musi być nie mniejszy od sumy wymaganych przychodów dla części, na które składana jest oferta,4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie z art. 24 Ustawy - Pzp.Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie przez Zamawiającego na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ wg formuły -spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy winni złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5.Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej,
ul. G. Narutowicza 11/12,80-233 Gdańsk, pok.103 d.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12,80-233 Gdańsk, pok.103 d.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt -Za rękę z Einsteinem - Edycja II- finansowany przez Europejski Fundusz Społeczny i budżet państwa,realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość oświaty, Działanie 3.3.Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3. Modernizacja treści i metod kształcenia ramach konkursu nr 1.POKL.4.1.2.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Elementy do przyrządów badających właściwości fizyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A - dostawa przyrządów do poszczególnych odbiorców wymienionych w zał.nr 6 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy demonstracyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B - dostawa zestawów do poszczególnych odbiorców wymienionych w zał. nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparatura badawcza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część C - dostawa aparatury do poszczególnych odbiorców wymionionych w zał. nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komponentów, sensorów i modułów na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa sterowników programowalnych SPRECON produkcji firmy Sprecher wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.