Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-14
Dobre: WYKONANIE WIERCENIA STUDZIENNEGO Z UTWORÓW CZWARTRZĘDOWYCH NR 3 W m. DOBRE
Numer ogłoszenia: 317280 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dobre , ul. Tadeusza Kościuszki 1, 05-307 Dobre, woj. mazowieckie, tel. 025 7571190, faks 025 7571190.
- Adres strony internetowej zamawiającego: gminadobre.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE WIERCENIA STUDZIENNEGO Z UTWORÓW CZWARTRZĘDOWYCH NR 3 W m. DOBRE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wiercenie należy wykonać systemem obrotowym z płuczką. Otwór projektuje się do głębokości 80,0 m przy użyciu następujących kolumn rur: rury o 570 mm - konduktor do głębokości 3,0 m dalsze wiercenie prowadzić bez użycia rur, gryzerem f 470 mm do głębokości 80,0m kolumnę rur o f 570 mm (konduktor) po zafiltrowaniu wyciągnąć z otworu, w otworze zabudować, od powierzchni terenu do głębokości 10,0 m rury o f 470 mm, dla umieszczenia filtra w obudowie studni, wykonanie korka z compaktonitu w przedziale od ok. 7,0 - 10,0 m p.p.t. między ścianą otworu a rurą nadfiltrową 2.W wierceniu projektuje się zabudowanie filtra szczelinowego typu Preussag o następujących wymiarach: rura nadfiltrowa f 300 mm długości 55,0 m - PCW DN 300 filtr właściwy - kolumnowy f 300 mm o długości 20,0 m - PCW DN 300 rura podfiltrowa f 300 mm długość 5,0 m PCW DN 300 Rurę podfiltrową należy zamknąć od spodu denkiem. Rura nadfiltrowa wyprowadzona do powierzchni terenu. Filtr właściwy typu Preussag szczelinowy, szczeliny 1 mm, wykonany z tworzywa PVC. W przypadku wystąpienia osadów drobnoziarnistych i pylastych filtr należy osiatkować siatką nylonową nr 10. Szczegółową konstrukcję filtru określi geolog nadzorujący wiercenie, w oparciu o rzeczywiste warunki geologiczne. Przestrzeń między ścianą odwiertu i filtrem należy wypełnić obsypką żwirową o wymiarach 1,3 - 3,0 mm. Szczegółowe dane dotyczące konstrukcji filtra, rodzaju obsypki, grubość uszczelki i jej rodzaj określa geolog nadzorujący. 3. przeprowadzenie pompowania oczyszczającego i pomiarowego. 4. pobranie prób wody do badań laboratoryjnych fizykochemicznych i bakteriologicznych. 5. opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej wynikowej z ustaleniem zasobów eksploatacyjnych wykonanego otworu studziennego. Zamawiający dla potrzeb realizacji niniejszej umowy udostępni Wykonawcy energię elektryczną w wysokości 15 kW pod warunkiem zainstalowania przez Wykonawcę rozdzielnicy budowlanej z pomiarem pobranej energii. Pobrana energia elektryczna zostanie rozliczona po aktualnie obowiązujących cenach ZE. Szczegółowy opis zawiera projekt prac geologicznych stanowiący załącznik do umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.00 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2.przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników technicznych budowy posiadających niezbędne uprawnienia do wykonania prac określonych w dokumentacji technicznej wymaganych przepisami,( kserokopie uprawnień) 3.dysponują jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej w ilościach przynajmniej: zestaw wiertniczy - 1 kpl 4. udokumentują, że w swojej działalności w ciągu ostatnich 3 latach wykonali przynajmniej 3 szt. odwiertów studziennych o porównywalnych parametrach technicznych. 5. posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia. 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 117 z dn. 9.02.2004 r.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć: 1/Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (w przypadku wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy dodatkowo dołączyć umowę spółki), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ Aktualną decyzję Urzędu Górniczego zatwierdzającą plan ruchu w części ogólnej. 3/Wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, 4/Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w artykule 22 ust.1 ( na formularzu ofertowym) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 117 z dn. 9.02.2004 r.). 5/Aktualne ( tj. od daty wystawienia zaświadczenia do daty składania oferty nie może upłynąć termin dłuższy niż 3 m-ce) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 6/Aktualne (jw.) zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 7/Wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, potwierdzonych referencjami poprzednio zamawiających , potwierdzającymi iż zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością ( wg załączonej tabeli), 8/Wykaz pracowników zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia) - wg załączonej tabeli, 9/Oświadczenie zawierające nazwisko i imię kierownika budowy oraz kserokopię posiadanych przez niego uprawnień w branży odpowiadającej przedmiotowi przetargu. 10/Wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia ( rodzaj sprzętu, rok budowy, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności - wg załączonej tabeli), Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//gminadobre.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobre
ul. T. Kościuszki 1
05-307 Dobre
pokój 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dobre ul. T. Kościuszki 1 05-307 Dobre pokój 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.