Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-04
Kraków: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji agregatu zasilania awaryjnego serwerowni systemu ZST oraz węzła WAN PP w Krakowie ul. Prokocimska 6
Numer ogłoszenia: 317288 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji agregatu zasilania awaryjnego serwerowni systemu ZST oraz węzła WAN PP w Krakowie ul. Prokocimska 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje łączną realizację zaprojektowania instalacji agregatu prądotwórczego typu 150 kVA/400V/230V dla zasilania awaryjnego serwerowni systemu ZST oraz węzła WAN PP w Krakowie, ul. Prokocimska 6 oraz wykonanie zaprojektowanej instalacji zasilania awaryjnego wraz z dostawą i montażem agregatu prądotwórczego oraz obejmuje świadczenie przez Wykonawcę, w okresie gwarancji, usługi przeglądów serwisowo-konserwacyjnych zespołu agregatu prądotwórczego. 3.2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w dwóch etapach: 3.2.1. w etapie I umowy w 2011 roku - wykona budowlaną dokumentację projektową zadania inwestycyjnego oraz wykona na jej podstawie roboty infrastruktury linii kablowych zasilających i sterowniczych agregatu wraz z modyfikacją istniejącej automatyki SZR - Systemu Załączania Rezerwy, które stanowić będą etap I realizacji zadania inwestycyjnego. 3.2.2. w etapie II umowy: a). w 2012 roku zakończy realizacje budowlanego zadania inwestycyjnego poprzez wykonanie dostawy i montażu agregatu prądotwórczego 150 kVA/400V/230V z uruchomieniem eksploatacyjnym wykonanej kompletnej instalacji zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego, które stanowić będą etap II realizacji zadania inwestycyjnego; b). w okresie ważności gwarancji Wykonawca wykona dwa okresowe przeglądy serwisowe wraz z czynnościami konserwacyjnymi zespołu agregatu prądotwórczego i wymianą materiałów eksploatacyjnych agregatu. 3.3. Prace projektowe, roboty instalacyjne wraz dostawą i montażem agregatu oraz przeglądy serwisowe agregatu, objęte przedmiotem umowy, zostaną wykonane zgodnie z szczegółowymi wymaganiami Zamawiającego określonymi w Programie funkcjonalno-użytkowym zamówienia. 3.4. Zakres prac projektowych składających się na przedmiot umowy, obejmuje wykonanie w ramach realizacji etapu I zadania inwestycyjnego jego kompletnej dokumentacji projektowej budowlanej oraz wykonawczej, zawierającej opracowania: 3.4.1. Projekt budowlany - dla wykonania instalacji agregatu prądotwórczego 150 kVA/400V/230V zasilania awaryjnego wraz z automatyką sterującą agregatu i modyfikacją istniejącego układu SZR - umożliwiający uzyskanie właściwego zezwolenia budowlanego na realizację robót. 3.4.2. Projekt wykonawczy. 3.4.3. Uzgodnienia i przygotowanie oraz skompletowanie dokumentów formalno - prawnych. 3.4.4. Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3.4.5. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 3.4.6. Przedmiar robót całości zadania w tym dostawy wraz z montażem i uruchomieniem eksploatacyjnym instalacji zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego. 3.5. W zakresie czynności projektanta przedmiot zamówienia obejmuje również: 3.5.1. reprezentowanie Zamawiającego/Inwestora w postępowaniu przed właściwym organem ds. architektury celem uzyskania przez Inwestora/Zamawiającego wymaganego pozwolenia na budowę instalacji agregatu prądotwórczego. 3.5.2. sprawowanie na wezwanie Zamawiającego Nadzoru Autorskiego na budowie, podczas realizacji etapu I oraz etapu II zadania inwestycyjnego, w łącznym wymiarze 8 godzin pobytu na budowie. 3.6. Opracowana dokumentacja projektowa objęta przedmiotem zamówienia pozwoli, bez konieczności dokonania jej uzupełnień bądź wykonania dodatkowych opracowań projektowych lub uzgodnień, wykonać całość zadania inwestycyjnego podczas realizacji etapu I oraz etapu II umowy. 3.7. Do zadań Wykonawcy należy również zapewnienie Koordynatora sprawującego nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy podczas realizacji zamówienia. Z tego tytułu koszty ponosi Wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 4700,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tych warunków zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie w powyższym okresie:- co najmniej 1 zadanie projektowe obejmujące opracowanie projektu budowlanego dotyczącego instalacji agregatu zasilania awaryjnego, oraz - co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji infrastruktury okablowania agregatu wraz z dostawą i montażem i uruchomieniem działania zespołu agregatu prądotwórczego, o wartości minimum 100 000 zł brutto. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi: 1. uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane w zakresie kierowania robotami branżowymi tj. elektrycznymi. 2. zawodowe uprawnienia projektowo - budowlane w zakresie urządzeń oraz instalacji elektrycznych dla osób opracowujących dokumentację projektową. 3. aktualne członkostwo Izby Inżynierów Budownictwa (Samorządu Zawodowego) dla osób posiadających uprawnienia wymienione w punkcie 1 oraz 2. 4. Zamawiający dopuszcza równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12 a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008r. z póź. zm.) oraz na podstawie art. 20 a) ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 r. z póź. zm.). Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca dysponuje: pracownikiem projektowym, osobą pełniącą funkcję Kierownika robót branżowych tj. elektrycznych, posiadających odpowiednie uprawnienia. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych osób na okres wykonywania przedmiotu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Podpisany formularz oferty - zgodny z załącznikiem nr 1 - który należy umieścić jako pierwszą stronę oferty. 2. Wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ - tabela elementów rozliczeniowych. 3. Dowód wniesienia wadium - jeżeli wadium wniesione będzie przelewem; jeżeli wadium wniesione będzie w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię poręczeń lub gwarancji oraz do koperty oryginał luzem. 4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający powyższe. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w ust. 4, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje i dopuszcza następujące zmiany w umowie: 1.Zmiany terminów wykonania przedmiotu zamówienia, o których mowa w § 5 wzoru umowy w przypadku: a) działania siły wyższej , o której mowa w § 20 ust.2 wzoru umowy b) opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu terenu wykonania robót objętych etapem I oraz etapem II realizacji zadania inwestycyjnego, c) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności czasowego wstrzymania prac z uwagi na zaistniałe uwarunkowania funkcjonalno-eksploatacyjne w obiekcie pocztowym objętym przedmiotem zamówienia, który będzie czynny w okresie realizacji umowy lub inne. W tym przypadku Wykonawca akceptuje możliwość wprowadzenia przez Zamawiającego czasu stop w realizacji umowy na czas do 1 miesiąca, d) wystąpienia, w sposób długotrwały, niesprzyjających warunków atmosferycznych tj. temperatur powietrza poniżej +5oC potwierdzonych na piśmie przez Inspektora Nadzoru ze strony Zamawiającego, których wystąpienie uniemożliwi wykonanie w sposób prawidłowy linii kablowych objętych przedmiotem umowy. 2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy ulegnie odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. Zmiany osobowe: - zmiana osób - pełniących samodzielne funkcje techniczne w zakresie projektowania i kierowania budową lub robotami, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na inne; - zmiany Inspektora/ów Nadzoru ze strony Zamawiającego, - zmiana Specjalisty ds. BHP ze strony Zamawiającego. 4. Zmiana zakresu przedmiotu umowy polegająca na odstąpieniu przez Zamawiającego od realizacji etapu II zadania inwestycyjnego, o którym mowa w ppkt 3.2.2. pkt 3 cz. I siwz. W razie podjęcia przez Zamawiającego decyzji, o której mowa powyżej Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę do dn.30.06.2012 r
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CI OR w Krakowie Dział Zamówień Publicznych ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków pok. 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2011 godzina 11:00, miejsce: CIOR w Krakowie Dział Zamówień Publicznych ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków II piętro pokój nr 213..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 17.11.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania: - p. Jerzy Majewski - tel: (012) 619-05-80, 502-014-031 - sprawy merytoryczne, - p. Magdalena Kurdziel tel. (012) 619-05-37 - sprawy proceduralne, p. Marta Garzeł tel. (012) 619-05-16 - sprawy proceduralne.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj - wybuduj w zakresie adaptacji i modernizacji bunkra pod instalację i montaż akceleratora liniowego
- Modernizacja Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.