Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-14
Łódź: Wybór Wykonawcy dróg wewnątrzosiedlowych nr 3,5i7 na osiedlu Janów Wschód - etap I w Łodzi
Numer ogłoszenia: 317304 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi - Wydział Budynków i Lokali , ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384037, 6384698, faks 042 6384083.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wbil@uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Wykonawcy dróg wewnątrzosiedlowych nr 3,5i7 na osiedlu Janów Wschód - etap I w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Trzy drogi wewnątrzosiedlowe klasy L, szerokości ulicy 7.00 m, łączna długość 1.088,10 mb. Chodniki szerokości 2.50 m obustronne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 50000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . a). wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2.500 mb lub równoważnie 20.000 m2 dróg publicznych o których mowa w Ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 19 poz.115 jedn. tekst z późn. zm.) co najmniej o parametrach dróg objętych zamówieniem. b). dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi o odpowiednich specjalnościach niezbędnych do realizacji zamówienia stosownie do wymogów ustawy Prawo Budowlane. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: a) osiągnęli w okresie ostatnich 3 lat ( tj. 2006 - 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów, stanowiących roboty budowlane sklasyfikowane w sekcji F w dziale 45 Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług, ujętej w załączniku do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług (Dz.U. Nr 89 z 2004 r. poz. 844), w wysokości co najmniej 15,0 mln zł. b). wykażą się wskaźnikiem płynności bieżącej (III stopnia) wyliczonym jako bieżące aktywa / bieżące zobowiązania, nie mniejszym niż 1,00 za lata obrachunkowe 2007 i 2008 c). wykażą się wskaźnikiem płynności szybkiej (II stopnia) wyliczonym jako aktywa bieżące pomniejszone o zapasy i rozliczenia międzyokresowe czynne / pasywa bieżące lub jako środki pieniężne powiększone o płynne papiery wartościowe i należności ściągalne / zobowiązania bieżące, nie mniejszym niż 0,6 za lata obrachunkowe 2007 i 2008. d). wykażą się posiadaniem polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę min. 2,00 mln PLN. 5. złożą zobowiązanie do zorganizowania na czas realizacji zamówienia stałej placówki organizacyjnej - biura na obszarze miasta Łodzi, w której znajdować będzie się przedstawicielstwo wykonawcy stanowiące miejsce siedziby osoby posiadającej niezbędne pełnomocnictwa do wykonania przedmiotu zamówienia. 6. udzielą co najmniej 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi za wady..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2. W celu potwierdzenia że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.: a). aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Pzp., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b). aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a). wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2.500 mb lub równoważnie 20.000 m2 dróg publicznych o których mowa w Ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 19 poz.115 jedn. tekst z późn. zm.) co najmniej o parametrach dróg objętych zamówieniem. Wraz z podaniem: podmiotu na rzecz którego roboty były realizowane, miejsca realizacji, zakresu i wartości robót, daty rozpoczęcia i zakończenia oraz w załączeniu dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz których roboty były realizowane, potwierdzające, że prace wykonane zostały należycie - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ; b). wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia w tym uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi odpowiednich specjalności niezbędnych do realizacji zamówienia stosownie do wymogów ustawy Prawo Budowlane, tj. osobami którym powierzone zostaną obowiązki kierownika budowy w specjalności drogowej. Wymaga się udokumentowania ich kwalifikacji poprzez załączenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 r. z późn. zm.) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.) - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a). sprawozdanie finansowe (sporządzone zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości - tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 76 poz. 694 z późn. zm.), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrachunkowe (2006-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W sytuacji gdy sprawozdanie finansowe wykonawcy nie zawiera informacji o strukturze rzeczowej (rodzaje działalności) i terytorialnej (kraj, eksport) przychodów netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów, wykonawca winien złożyć inne, wybrane przez siebie dokumenty, potwierdzające spełnienie warunku, podpisane przez osoby stosownie do wymogów art. 52 ust. 2 ustawy o rachunkowości. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty o których mowa w pkt. 4a) ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. b). polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 2,00 mln PLN, ważny co najmniej do końca okresu związania ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty ubezpieczenia winien złożyć każdy z nich. 5. Stosownie do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jaskich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w : 1) pkt 4.1.a) i 4.2.b) i 4.2.c), składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że ; a) nie otwarto jego likwidacji i nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczone lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) pkt 4.2.a) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp. 3) Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, w pkt. 4.5.1a) i 4.5.1b) oraz 4.5.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt. 4.5.1c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 4) Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 4.1a), 4.2a), 4.2b), 4.2c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 4.5.3) znajdą odpowiednie zastosowanie. 5) W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs EURO z dnia ogłoszenia zamówienia. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszelkich innych danych finansowych. 6. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia. 7. Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi, Wydział Budynków i Lokali Łódź ul. Piotrkowska 104, pok. 048A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Łodzi, Wydział Budynków i Lokali Łódź ul. Piotrkowska 104, pok. 045.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbiórka budynku przy ulicy Pabianickiej 236 w Łodzi
- ZP/24/2024 - Sukcesywne dostawy opon dla MPO-Łódź Sp. z o.o.
- ZP/24/2024 - Sukcesywne dostawy opon dla MPO-Łódź Sp. z o.o.
- Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach, Łęczycy, Rawie Mazowieckiej i Łowiczu.
- Świadczenie gwarancyjnych i pogwarancyjnych usług serwisu - przeglądów okresowych i napraw samochodów eksploatowanych w Łódzkim Oddziale Regionalnym ARiMR - w podziale na zadania
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych w 2025 roku.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070123C w miejscowości Bielawy
- Budowa drogi gminnej nr 000518F ul. Kościelna w Bojadłach
- NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA.
- Remonty bieżące ulic i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Nowego Sącza od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. - roboty do 100 m2
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2044C Czernikowo - Bobrowniki - Włocławek w km od 6+200 do km 10+150, tj. na odcinku 3,950 km"
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w ul. Mickiewicza wraz z wprowadzeniem do ul. Słonecznej.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.