To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-24
Ogłoszenie nr 31732 - 2017 z dnia 2017-02-24 r.
Zabrze: Budżet partycypacyjny 2016 - dostawa urządzeń wraz z montażem dla siłowni pod chmurką, placów zabaw i boiska wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi:
1.Aktywni razem -zabawowo, sportowo, na nowo - wniosek nr P0123, zadanie nr:
a. obiekt P1 - dostawa i montaż urządzeń dla kompleksu rekreacyjno - sportowego, przy ul. Chrobrego.
b. obiekt P2 - dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, doposażenie istniejącego placu zabaw, przy ul. Okrzei 2.
c. obiekt P4 - dostawa i montaż urządzeń na plac zabaw , przy ul. Kossaka 12-12e
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 343282-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze, krajowy numer identyfikacyjny
276255520, ul.
Powstańców Śląskich
5-7,
41-800
Zabrze, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323733537, faks
323733516, e-mail
sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zabrze.magistrat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budżet partycypacyjny 2016 - dostawa urządzeń wraz z montażem dla siłowni pod chmurką, placów zabaw i boiska wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi: 1.Aktywni razem -zabawowo, sportowo, na nowo - wniosek nr P0123, zadanie nr: a. obiekt P1 - dostawa i montaż urządzeń dla kompleksu rekreacyjno - sportowego, przy ul. Chrobrego. b. obiekt P2 - dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, doposażenie istniejącego placu zabaw, przy ul. Okrzei 2. c. obiekt P4 - dostawa i montaż urządzeń na plac zabaw , przy ul. Kossaka 12-12e
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Budżet partycypacyjny 2016 - dostawa urządzeń wraz z montażem dla siłowni pod chmurką, placów zabaw i boiska wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi: 1.Aktywni razem -zabawowo, sportowo, na nowo - wniosek nr P0123, zadanie nr: a. obiekt P1 - dostawa i montaż urządzeń dla kompleksu rekreacyjno - sportowego, przy ul. Chrobrego. b. obiekt P2 - dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, doposażenie istniejącego placu zabaw, przy ul. Okrzei 2. c. obiekt P4 - dostawa i montaż urządzeń na plac zabaw, przy ul. Kossaka 12-12e Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ oraz dokumentacja projektowa opracowana przez: fero + enso pracownia architektury Anna Nowak - Barcik, 41-906 Bytom, ul. Worpie 43/8. Zamawiający posiada również dla wszystkich zadań przyjęcie przez Wydział Budownictwa zgłoszenia rozpoczęcia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Zakres robót obejmuje między innymi: 1)dostawę i montaż nowych urządzeń na place zabaw, dla siłowni plenerowych, boiska oraz elementów małej architektury. 2)roboty ziemne związane z boiskiem i zasianie trawy na boisku wraz z wykonaniem tymczasowego ogrodzenia boiska taśmą dla zadania nr a. 3)obsługę geodezyjną od pierwszego wytyczenia do wykonania dokumentacji powykonawczej geodezyjnej z naniesieniem na mapy w zasobie geodezyjnym UM Zabrze.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
37535200-9
Dodatkowe kody CPV:
37441900-0,
45100000-8,
45112720-8,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Budżet partycypacyjny 2016 - dostawa urządzeń wraz z montażem dla siłowni pod chmurką, placów zabaw i boiska wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi: 1. Aktywni razem -zabawowo, sportowo, na nowo - wniosek nr P0123, zadanie nr: a. obiekt P1 - dostawa i montaż urządzeń dla kompleksu rekreacyjno - sportowego, przy ul. Chrobrego. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT92997.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 152516.52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Budżet partycypacyjny 2016 - dostawa urządzeń wraz z montażem dla siłowni pod chmurką, placów zabaw i boiska wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi: 1. Aktywni razem -zabawowo, sportowo, na nowo - wniosek nr P0123, zadanie nr:b. obiekt P2 - dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, doposażenie istniejącego placu zabaw, przy ul. Okrzei 2. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT37453.19 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 53874.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Budżet partycypacyjny 2016 - dostawa urządzeń wraz z montażem dla siłowni pod chmurką, placów zabaw i boiska wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi: 1. Aktywni razem -zabawowo, sportowo, na nowo - wniosek nr P0123, zadanie nr: c. obiekt P4 - dostawa i montaż urządzeń na plac zabaw, przy ul. Kossaka 12-12e |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT26527.87 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 39360.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 205 r. z podziałem na 8 części" II półrocze
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach projektu pn. "Ochrona i zachowanie różnorodności biologicznej na terenie Miasta Zabrze"
- DOSTAWA POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO WYPEŁNIONYCH MATERIAŁEM ZMIENNOFAZOWYM (PCM) DO MAGAZYNU CIEPŁA
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO SPEKTROMETRU MAS ORAZ PODŁOŻA I INNE ODCZYNNIKI MIKROBIOLOGICZNE
- Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi oraz monitorowanie sygnałów systemu alarmowego w okresie od VI do XII 2025 r.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.