eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie zamówień uzupełniających w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Olecku ul. Os. Siejnik I 18, obejmujących wymianę części istniejącego ogrodzenia posesji sądu oraz wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku istniejącego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-07

Olsztyn: Wykonanie zamówień uzupełniających w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Olecku ul. Os. Siejnik I 18, obejmujących wymianę części istniejącego ogrodzenia posesji sądu oraz wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku istniejącego.
Numer ogłoszenia: 317344 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 307318 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44A, 10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 521 60 10, faks 89 521 60 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówień uzupełniających w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Olecku ul. Os. Siejnik I 18, obejmujących wymianę części istniejącego ogrodzenia posesji sądu oraz wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku istniejącego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana części ogrodzenia posesji sądu pierwotnej wersji przeznaczonej do renowacji w postaci oczyszczenia i malowania oraz uzupełnienie drenażu opaskowego budynku przebudowywanego, na odcinku wzdłuż ściany od ulicy Siejnik oraz ściany szczytowej z odprowadzeniem wody do kanalizacji burzowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.12-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA SA, ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114895,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 141320,89

  • Oferta z najniższą ceną: 141320,89 / Oferta z najwyższą ceną: 141320,89

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający przewidział możliwość realizacji zamówień uzupełniających w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego w ogłoszeniu o zamówieniu nr 71605-2011 w BZP z dnia 03.03.2011 r. i spełnione są warunki, jakie nakłada zapis w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp tzn. zamówienie podstawowe zostało udzielone wykonawcy SKANSKA SA w trybie przetargu ograniczonego, a zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego (roboty budowlane opisano kodem CPV: 45216112-2 Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych). Nie upłynął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego - umowa na zamówienie podstawowe zawarta została 07.07.2011r. Łączna wartość zamówień uzupełniających wynosi 173 372,47 zł, co stanowi 1,35 % wartości zamówienia podstawowego tj. 12 822 782,96 zł i nie przekracza 40%.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.