Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-09
Białystok: Dostawa sprzętu muzycznego, pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego i mebli do Przedszkola Samorządowego nr 36 w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 317437 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Samorządowe Nr 36 , ul. Św. Mikołaja 9, 15-419 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 74 24 301, faks 85 74 24 301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu muzycznego, pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego i mebli do Przedszkola Samorządowego nr 36 w Białymstoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu muzycznego, pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego i mebli do Przedszkola Samorządowego nr 36 w Białymstoku obejmująca: Pianino cyfrowe- 1 szt., Tablica interaktywna-1 szt., Laptop-1 szt., Projektor multimedialny-1 szt., Ekran do projekcji-1 szt., Urządzenie wielofunkcyjne-1 szt., Ramka z 3 guzikami -1 szt., Ramka z rzepem-1 szt., Ramka z suwakiem-1 szt., Ramka z zapinkami -1 szt., Różowa wieża-1 szt. Brązowe schody -1 szt., Kolorowe cylindry-1 szt., Kolorowe tabliczki 1-1 szt., Kolorowe tabliczki 2-1 szt., Kolorowe tabliczki 3 -1 szt., Termiczne tabliczki-1 szt. Trójkąty konstrukcyjne-1 szt., Karty geometryczne-1 szt., Bryły-1 szt., Dzwonki chromatyczne-1 szt., Pudełko z wrzecionkami -1 szt.,Tablica setkowa -1 szt., Tablica kontrolna do tablicy setkowej -1 szt., Karty numeryczne -1 szt., Dywanik do kart numerycznych - 1 szt., Cyfry szorstkie -1 szt., Farma -1 szt., Metalowe ramki z figurami - 1 szt., Podstawy do metalowych ramek - 1 szt., Szorstkie litery - małe - 1 szt., Szorstkie litery - duże-1 szt., Duża mapa Świata -1 szt., Tellurium -1 szt., Mapa Świata -1 szt., Układ Słoneczny-1 szt., Zwierzęta i książka do czarnej wstęgi -1 szt., Kontynenty - pudełko ze zwierzętami -1 szt., Globus - lądy i wody- 1 szt., Globus - kontynenty -1 szt., Komoda geometryczna -1 szt., Stół do farmy -1 szt., Stół do dzwonków -1 szt., Stojak do metalowych ramek -1 szt., Komoda botaniczna -1 szt., Planety Układu Słonecznego -karty i książka-1 szt., Skala Czasu -1 szt., Ramka ze sprzączką-1 szt., Dlaczego ryba w stawie pływa?- 2 szt., Jak żyrafa szyję myje?-2 szt., Ładnie mówię głoski S Z C DZ -2 szt., Ładnie mówię głoski SZ Ż CZ DŻ-2 szt., Ładnie mówię głoski Ś Ź Ć DŹ-2 szt., Ładnie mówię głoskę R-2 szt., Ładnie mówię głoski K G H -2 szt., Memo rerki -2 szt., Memo szumki -2 szt., Bajkowe memo-2 szt., Combino-2 szt., Zestaw dziecięcych mebli kuchennych do sali dydaktycznej-1 komplet. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - ilość zadań 2. Zadanie nr 1 - dostawa pianina cyfrowego. Zadanie nr 2 - dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego i mebli. Szacunkowa wartość zamówienia netto: zadanie nr 1: 8.196,72 zł, zadanie nr 2: 43.852,46 zł..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.11.00 - Pianina 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.21.00 - Projektory 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.16.10.00 - Meble przedszkolne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy PZP polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca musi złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkolak-na-diecie.blog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Samorządowe nr 36 w Białymstoku
ul. Św. Mikołaja 9, 15-439 Białystok
nr tel. (85) 7424301, fax. (85) 7424301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2010 godzina 15:30, miejsce: Kancelaria Przedszkola Samorządowego nr 36 w Białymstoku, ul. Św. Mikołaja 9, 15-439 Białystok..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Przedszkola Samorządowego Nr 78 w Białymstoku
- Dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku, testów diagnostycznych oraz nożyków mikrotomowych
- Prowadzenie Centrum Informacji Turystycznej na rzecz Miasta Białystok
- "Dostawa łóżek pediatrycznych intensywnego nadzoru OIT"
- Prowadzenie Centrum Informacji Turystycznej na rzecz Miasta Białystok
- Sukcesywne dostawy drutu stalowego miękkiego, wyżarzonego metodą indukcyjną do pras belujących w ZUOK Hryniewicze
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu do prowadzenia zajęć z programowania i robotyki w ramach realizowanego projektu ,,Poprawa jakości kształcenia ogólnego na terenie gminy Osiek Jasielski"
- Dostawa sprzętu streamingowego
- Dostawa mebli, pozostałego wyposażenia i zabawek do Klubu Dziecięcego "Promyczek" w Ruścu przy ul. Wieluńskiej 33A
- Zakup sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury
- Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i serwera, w podziale na części
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.