eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługa polegająca na wywozie i utylizacji odpadów niebezpiecznych, komunalnych i pozostałych odpadów wraz z dostawą pojemników i worków na odpady z obiektów będących w zarządzie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach - RZP/PN/147/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-05

Katowice: Usługa polegająca na wywozie i utylizacji odpadów niebezpiecznych, komunalnych i pozostałych odpadów wraz z dostawą pojemników i worków na odpady z obiektów będących w zarządzie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach - RZP/PN/147/15
Numer ogłoszenia: 3174 - 2016; data zamieszczenia: 05.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach , ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na wywozie i utylizacji odpadów niebezpiecznych, komunalnych i pozostałych odpadów wraz z dostawą pojemników i worków na odpady z obiektów będących w zarządzie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach - RZP/PN/147/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na wywozie i utylizacji odpadów niebezpiecznych, komunalnych i pozostałych odpadów wraz z dostawą pojemników i worków na odpady z obiektów będących w zarządzie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów: Pakiet nr 1 - Odpady sprzętu elektrycznego, elektronicznego, nośniki informatyczne oraz termometry rtęciowe, Pakiet nr 2 - Odpady nie niebezpieczne (wyściółka i odchody zwierzęce), Pakiet nr 3 - Odpady niebezpieczne ( medyczne, weterynaryjne) oraz pojemniki i worki na odpady, Pakiet nr 4 - Odpady opakowań (w tym po substancjach niebezpiecznych) i sorbenty, Pakiet nr 5- Odpady niebezpieczne ( odczynniki chemiczne), Pakiet nr 6 - Wywóz odpadów komunalnych zlokalizowanych w Katowicach, Katowicach -Ligocie oraz Bytomiu. Szczegółowy asortyment i ilości wyszególnione są w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załączniki nr 2.1-2.6 do niniejszej SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.20.00-9, 34.92.84.80-6, 19.52.00.00-7, 44.61.80.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarki odpadami komunalnymi lub niebezpiecznymi objętymi przedmiotem zamówienia w zakresie odbioru i transportu odpadów;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie wymaga, by Wykonawca wykazał, iż posiada doświadczenie w postaci wykonywania w ciągu ostatnich trzech lat min. 1 usługi odpowiadającej swym rodzajem usłudze będącej przedmiotem zamówienia w zakresie danego pakietu i tak: - pakiet 1 - Odpady sprzętu elektrycznego, elektronicznego, - pakiet 2 -Odpady nie niebezpieczne (wyściółka i odchody zwierzęce), - pakiet 3 - Odpady niebezpieczne (medyczne, weterynaryjne) - pakiet 4 - Odpady opakowań (w tym po substancjach niebezpiecznych) - pakiet 5- Odpady niebezpieczne ( odczynniki chemiczne), - pakiet 6 - Wywóz odpadów komunalnych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian określonych przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron ww. sprawach związanych z realizacją zamówienia) ze względów losowych, zdrowotnych i innych; 2) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców; 3) zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość brutto określona w umowie jest wartością stałą; 4) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli stron lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania, przekazania miejsca realizacji oraz inne niezawinione przez strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą, np. pożar, zalanie itp. 5) przedłużenie terminu realizacji w przypadku nie zrealizowania wartości umowy. 6) obniżenie ilości, wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany; 7) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwe jest dokonanie zmian postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach przy ul. Poniatowskiego 15 (Dział Zamówień Publicznych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2016 godzina 08:30, miejsce: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice Kancelaria - parter, pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odpady sprzętu elektrycznego, elektronicznego, nośniki informatyczne oraz termometry rtęciowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odpady sprzętu elektrycznego, elektronicznego, nośniki informatyczne oraz termometry rtęciowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na zgłoszenie - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odpady nie niebezpieczne (wyściółka i odchody zwierzęce).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odpady nie niebezpieczne (wyściółka i odchody zwierzęce).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na zgłoszenie - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odpady niebezpieczne ( medyczne, weterynaryjne) oraz pojemniki i worki na odpady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odpady niebezpieczne ( medyczne, weterynaryjne) oraz pojemniki i worki na odpady.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.20.00-9, 34.92.84.80-6, 19.52.00.00-7, 44.61.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na zgłoszenie - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odpady opakowań (w tym po substancjach niebezpiecznych) i sorbenty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odpady opakowań (w tym po substancjach niebezpiecznych) i sorbenty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na zgłoszenie - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odpady niebezpieczne ( odczynniki chemiczne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odpady niebezpieczne ( odczynniki chemiczne).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na zgłoszenie - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wywóz odpadów komunalnych zlokalizowanych w Katowicach, Katowicach -Ligocie oraz Bytomiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych zlokalizowanych w Katowicach, Katowicach -Ligocie oraz Bytomiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.