eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyńUsługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwanie padłych zwierząt w Gminie Gostyń;

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-05

Gostyń: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwanie padłych zwierząt w Gminie Gostyń;
Numer ogłoszenia: 317519 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia , ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, faks 065 5752142.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwanie padłych zwierząt w Gminie Gostyń;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwanie padłych zwierząt w Gminie Gostyń; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części, wg poniższego zakresu usługi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na obydwie części lub jedną wybraną część CZĘŚĆ I - zakres usługi: 1) opróżnianie koszy ulicznych w mieście (codziennie): - ilość koszy objęta zamówieniem wynosi ok. 350 szt. (zamawiający przewiduje zwiększenie ilości koszy w okresie trwania umowy o około 50 szt., co należy uwzględnić w kalkulacji ceny), - wykaz koszy ulicznych stanowi załącznik nr 3a, usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku; 2) sprzątanie przystanków komunikacji w gminie: - sprzątanie polega na wywozie odpadów zebranych przy przystankach w gminie Gostyń przez wolontariuszy - co 2 tygodnie, za wyjątkiem przystanku PKS znajdującego się na Rynku, który należy sprzątać codziennie (pełny zakres sprzątania bez udziału wolontariuszy). - wykaz przystanków komunikacji wg załącznika nr 3b, usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku; 3) usuwanie padliny z terenu gminy: - polega na usuwaniu padliny z terenu gminy w terminie możliwie najkrótszym lecz nie dłuższym niż 5 godz. od zgłoszenia; zakłada się usuwanie 3 szt. padliny - średnio w okresie każdego miesiąca (uwaga: świadczenie usługi nie obejmuje zwierząt padłych w wyniku wścieklizny, ptasiej grypy bądź innej choroby zakaźnej); usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku; 4) opróżnianie kontenera w podwórzu ratusza, Rynek 2 w Gostyniu: - szacunkowa ilość opróżnianych kontenerów miesięcznie - 1 szt., przy średnim wypełnieniu kontenera - ok. 600 l usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku; 5) opróżnianie pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów w gminie: częstotliwość opróżniania: plastik a) miesiące: czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień: - os. 700-lecia (bank), ul. Wojska Polskiego, ul. Energetyka, ul. Sikorskiego, ul. Górna x3, ul. Mieszka I x2, ul. Mostowa, ul. Zielona, ul. Powstańców Wlkp., ul. Nad Kanią, ul. Jana Pawła II (cmentarz), ul. Hutnika, ul. Polna (przy skrzyżowaniu z ul. Boczną), ul. Tuwima - opróżnianie 2 x w tygodniu bez względu na zapełnienie pojemników. Pierwsze opróżnienie w dniach poniedziałek/wtorek, drugie opróżnienie czwartek/piątek, - pozostałe dzwony na terenie Gostynia - opróżnianie 1 x w tygodniu bez względu na zapełnienie pojemników, - na terenach wiejskich - na zgłoszenie telefoniczne (nie rzadziej niż raz w miesiącu); b) miesiące: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, październik, listopad, grudzień: - na terenie Gostynia - opróżnianie 1 x w tygodniu bez względu na zapełnienie pojemników (Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia dodatkowego opróżnienia w przypadku całkowitego zapełnienia pojemnika), - na terenach wiejskich - na zgłoszenie telefoniczne (nie rzadziej niż raz w miesiącu); szkło - opróżnianie 2 x w miesiącu na terenie Gostynia (w pierwszym i trzecim tygodniu miesiąca), - na terenach wiejskich na zgłoszenie telefoniczne (nie rzadziej niż raz w miesiącu); papier - opróżnianie 2 x w miesiącu na terenie Gostynia (w pierwszym i trzecim tygodniu miesiąca); - wykaz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów wg załącznika 3c i mapki nr 1 i 2; - wykonawca zobowiązany jest podczas opróżniania pojemnika do uprzątnięcia wszelkich odpadów pozostawionych przy dzwonach; - wykonawca zobowiązany jest do posprzątania wszystkich punktów selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta w terminie do siódmego dnia każdego miesiąca (wygrabienie terenu, pozamiatanie utwardzonego terenu przeznaczonego pod dzwony, pozbieranie papierków i innych zanieczyszczeń, itp.); - zamawiający planuje dokupić ok. 10 pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów, które zostaną rozmieszczone na terenie miasta i gminy Gostyń, co należy uwzględnić w kalkulacji ceny; usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku, w zakres usługi wchodzi również zagospodarowanie odpadów. CZĘŚĆ II - zakres usługi: 1) utrzymanie w czystości ulic i placów w mieście (zamiatanie mechaniczne): - szerokość zamiatania mechanicznego - od 1,0 m do 2,0 m - należy przyjąć dwukrotne długości dróg (dwustronne zamiatanie); - w przypadku trudności w mechanicznym wykonaniu usługi, wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do innego sposobu wykonania usługi, np. ręcznie; - w przypadku zalegania dużej ilości śmieci wykonawca zobowiązany jest do skutecznego wykonania usługi; - wykonawca winien przewidzieć ryzyko związane z koniecznością wykonania usługi z większą częstotliwością niż podaną w harmonogramie, m.in. w przypadkach złych warunków atmosferycznych; Częstotliwość sprzątania: - ulice sprzątane 2 razy w tygodniu - wg załącznika 3d; - ulice sprzątane co drugi tydzień - tygodnie parzyste - wg załącznika 3e; - ulice sprzątane co drugi tydzień - tygodnie nieparzyste - wg załącznika 3f; usługa wykonywana w okresie 8 miesięcy (poza okresem zimowym); Informacja: przedmiot zamówienia nie obejmuje usunięcia piasku po okresie zimowym - usługa zostanie wykonana przez ZGKiM w uzgodnionym terminie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w uzasadnionych okolicznościach, w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, na podstawie odrębnej umowy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.61.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Cz. I, cz. II - wymagane zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów, wydane przez właściwego Starostę, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.); Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Cz. I - wymagane min. 1 - roczne doświadczenie w wykonywaniu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia (z okresu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); Cz. II - wymagane doświadczenie zawodowe w świadczeniu usług zamiatania mechanicznego na drogach publicznych - średniorocznie nie mniej niż 300 km (z okresu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Cz. I - wymagane dysponowanie samochodem przystosowanym do opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów; cz. II - wymagane dysponowanie zamiatarką mechaniczną na podwoziu samochodowym; Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Cz. I, cz. II - wymagane posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wraz z ofertą (wg formularza zał. do SIWZ), należy przedłożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Cz. I - Zmiany umowy dopuszczone są w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionych przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany zakresu usługi - wykaz dróg i ulic, - zmiany zakresu usługi, - zmiany terminu wykonania usługi, - uzgodnień w zakresie częstotliwości lub sposobu świadczenia usługi, - zmiany osoby odpowiedzialnej za nadzór nad wykonaniem umowy, - zmiany tytułu prawnego do prowadzenia działalności przez Wykonawcę. Cz. II - Zmiany umowy dopuszczone są w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionych przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany zakresu usługi - wykaz dróg i ulic, - uzgodnień w zakresie częstotliwości lub sposobu świadczenia usługi, - zmiany osoby odpowiedzialnej za nadzór nad wykonaniem umowy, - zmiany tytułu prawnego do prowadzenia działalności przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gostyn
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (nieodpłatnie) można odebrać w Urzędzie Miejskim, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17, otrzymać za zaliczeniem pocztowym lub pobrać ze strony internetowej www.bip.gostyn.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Pisemne oferty należy składać lub przesłać na adres Zamawiającego: Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, pok. nr 10 (sekretariat) lub ul. Wrocławska 256, pok. nr 17..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Paweł Grzempowski, podinspektor ds. gospodarki komunalnej, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17, tel. 65/575 21 10, tel. bezpośr. 65/575 21 38, w dni powszednie w godz. od 7:30 do 15:30..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwanie padłych zwierząt w Gminie Gostyń, wg poniższego zakresu usługi:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - zakres usługi: 1) opróżnianie koszy ulicznych w mieście (codziennie): - ilość koszy objęta zamówieniem wynosi ok. 350 szt. (zamawiający przewiduje zwiększenie ilości koszy w okresie trwania umowy o około 50 szt., co należy uwzględnić w kalkulacji ceny), - wykaz koszy ulicznych stanowi załącznik nr 3a, usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku; 2) sprzątanie przystanków komunikacji w gminie: - sprzątanie polega na wywozie odpadów zebranych przy przystankach w gminie Gostyń przez wolontariuszy - co 2 tygodnie, za wyjątkiem przystanku PKS znajdującego się na Rynku, który należy sprzątać codziennie (pełny zakres sprzątania bez udziału wolontariuszy). - wykaz przystanków komunikacji wg załącznika nr 3b, usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku; 3) usuwanie padliny z terenu gminy: - polega na usuwaniu padliny z terenu gminy w terminie możliwie najkrótszym lecz nie dłuższym niż 5 godz. od zgłoszenia; zakłada się usuwanie 3 szt. padliny - średnio w okresie każdego miesiąca (uwaga: świadczenie usługi nie obejmuje zwierząt padłych w wyniku wścieklizny, ptasiej grypy bądź innej choroby zakaźnej); usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku; 4) opróżnianie kontenera w podwórzu ratusza, Rynek 2 w Gostyniu: - szacunkowa ilość opróżnianych kontenerów miesięcznie - 1 szt., przy średnim wypełnieniu kontenera - ok. 600 l usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku; 5) opróżnianie pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów w gminie: częstotliwość opróżniania: plastik a) miesiące: czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień: - os. 700-lecia (bank), ul. Wojska Polskiego, ul. Energetyka, ul. Sikorskiego, ul. Górna x3, ul. Mieszka I x2, ul. Mostowa, ul. Zielona, ul. Powstańców Wlkp., ul. Nad Kanią, ul. Jana Pawła II (cmentarz), ul. Hutnika, ul. Polna (przy skrzyżowaniu z ul. Boczną), ul. Tuwima - opróżnianie 2 x w tygodniu bez względu na zapełnienie pojemników. Pierwsze opróżnienie w dniach poniedziałek/wtorek, drugie opróżnienie czwartek/piątek, - pozostałe dzwony na terenie Gostynia - opróżnianie 1 x w tygodniu bez względu na zapełnienie pojemników, - na terenach wiejskich - na zgłoszenie telefoniczne (nie rzadziej niż raz w miesiącu); b) miesiące: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, październik, listopad, grudzień: - na terenie Gostynia - opróżnianie 1 x w tygodniu bez względu na zapełnienie pojemników (Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia dodatkowego opróżnienia w przypadku całkowitego zapełnienia pojemnika), - na terenach wiejskich - na zgłoszenie telefoniczne (nie rzadziej niż raz w miesiącu); szkło - opróżnianie 2 x w miesiącu na terenie Gostynia (w pierwszym i trzecim tygodniu miesiąca), - na terenach wiejskich na zgłoszenie telefoniczne (nie rzadziej niż raz w miesiącu); papier - opróżnianie 2 x w miesiącu na terenie Gostynia (w pierwszym i trzecim tygodniu miesiąca); - wykaz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów wg załącznika 3c i mapki nr 1 i 2; - wykonawca zobowiązany jest podczas opróżniania pojemnika do uprzątnięcia wszelkich odpadów pozostawionych przy dzwonach; - wykonawca zobowiązany jest do posprzątania wszystkich punktów selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta w terminie do siódmego dnia każdego miesiąca (wygrabienie terenu, pozamiatanie utwardzonego terenu przeznaczonego pod dzwony, pozbieranie papierków i innych zanieczyszczeń, itp.); - zamawiający planuje dokupić ok. 10 pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów, które zostaną rozmieszczone na terenie miasta i gminy Gostyń, co należy uwzględnić w kalkulacji ceny; usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku, w zakres usługi wchodzi również zagospodarowanie odpadów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cz. II - Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwanie padłych zwierząt w Gminie Gostyń, wg poniższego zakresu usługi:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - zakres usługi: 1) utrzymanie w czystości ulic i placów w mieście (zamiatanie mechaniczne): - szerokość zamiatania mechanicznego - od 1,0 m do 2,0 m - należy przyjąć dwukrotne długości dróg (dwustronne zamiatanie); - w przypadku trudności w mechanicznym wykonaniu usługi, wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do innego sposobu wykonania usługi, np. ręcznie; - w przypadku zalegania dużej ilości śmieci wykonawca zobowiązany jest do skutecznego wykonania usługi; - wykonawca winien przewidzieć ryzyko związane z koniecznością wykonania usługi z większą częstotliwością niż podaną w harmonogramie, m.in. w przypadkach złych warunków atmosferycznych; Częstotliwość sprzątania: - ulice sprzątane 2 razy w tygodniu - wg załącznika 3d; - ulice sprzątane co drugi tydzień - tygodnie parzyste - wg załącznika 3e; - ulice sprzątane co drugi tydzień - tygodnie nieparzyste - wg załącznika 3f; usługa wykonywana w okresie 8 miesięcy (poza okresem zimowym); Informacja: przedmiot zamówienia nie obejmuje usunięcia piasku po okresie zimowym -usługa zostanie wykonana przez ZGKiM w uzgodnionym terminie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.