Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-05
Gostyń: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwanie padłych zwierząt w Gminie Gostyń;
Numer ogłoszenia: 317519 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia , ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, faks 065 5752142.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwanie padłych zwierząt w Gminie Gostyń;.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwanie padłych zwierząt w Gminie Gostyń; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części, wg poniższego zakresu usługi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na obydwie części lub jedną wybraną część CZĘŚĆ I - zakres usługi: 1) opróżnianie koszy ulicznych w mieście (codziennie): - ilość koszy objęta zamówieniem wynosi ok. 350 szt. (zamawiający przewiduje zwiększenie ilości koszy w okresie trwania umowy o około 50 szt., co należy uwzględnić w kalkulacji ceny), - wykaz koszy ulicznych stanowi załącznik nr 3a, usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku; 2) sprzątanie przystanków komunikacji w gminie: - sprzątanie polega na wywozie odpadów zebranych przy przystankach w gminie Gostyń przez wolontariuszy - co 2 tygodnie, za wyjątkiem przystanku PKS znajdującego się na Rynku, który należy sprzątać codziennie (pełny zakres sprzątania bez udziału wolontariuszy). - wykaz przystanków komunikacji wg załącznika nr 3b, usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku; 3) usuwanie padliny z terenu gminy: - polega na usuwaniu padliny z terenu gminy w terminie możliwie najkrótszym lecz nie dłuższym niż 5 godz. od zgłoszenia; zakłada się usuwanie 3 szt. padliny - średnio w okresie każdego miesiąca (uwaga: świadczenie usługi nie obejmuje zwierząt padłych w wyniku wścieklizny, ptasiej grypy bądź innej choroby zakaźnej); usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku; 4) opróżnianie kontenera w podwórzu ratusza, Rynek 2 w Gostyniu: - szacunkowa ilość opróżnianych kontenerów miesięcznie - 1 szt., przy średnim wypełnieniu kontenera - ok. 600 l usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku; 5) opróżnianie pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów w gminie: częstotliwość opróżniania: plastik a) miesiące: czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień: - os. 700-lecia (bank), ul. Wojska Polskiego, ul. Energetyka, ul. Sikorskiego, ul. Górna x3, ul. Mieszka I x2, ul. Mostowa, ul. Zielona, ul. Powstańców Wlkp., ul. Nad Kanią, ul. Jana Pawła II (cmentarz), ul. Hutnika, ul. Polna (przy skrzyżowaniu z ul. Boczną), ul. Tuwima - opróżnianie 2 x w tygodniu bez względu na zapełnienie pojemników. Pierwsze opróżnienie w dniach poniedziałek/wtorek, drugie opróżnienie czwartek/piątek, - pozostałe dzwony na terenie Gostynia - opróżnianie 1 x w tygodniu bez względu na zapełnienie pojemników, - na terenach wiejskich - na zgłoszenie telefoniczne (nie rzadziej niż raz w miesiącu); b) miesiące: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, październik, listopad, grudzień: - na terenie Gostynia - opróżnianie 1 x w tygodniu bez względu na zapełnienie pojemników (Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia dodatkowego opróżnienia w przypadku całkowitego zapełnienia pojemnika), - na terenach wiejskich - na zgłoszenie telefoniczne (nie rzadziej niż raz w miesiącu); szkło - opróżnianie 2 x w miesiącu na terenie Gostynia (w pierwszym i trzecim tygodniu miesiąca), - na terenach wiejskich na zgłoszenie telefoniczne (nie rzadziej niż raz w miesiącu); papier - opróżnianie 2 x w miesiącu na terenie Gostynia (w pierwszym i trzecim tygodniu miesiąca); - wykaz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów wg załącznika 3c i mapki nr 1 i 2; - wykonawca zobowiązany jest podczas opróżniania pojemnika do uprzątnięcia wszelkich odpadów pozostawionych przy dzwonach; - wykonawca zobowiązany jest do posprzątania wszystkich punktów selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta w terminie do siódmego dnia każdego miesiąca (wygrabienie terenu, pozamiatanie utwardzonego terenu przeznaczonego pod dzwony, pozbieranie papierków i innych zanieczyszczeń, itp.); - zamawiający planuje dokupić ok. 10 pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów, które zostaną rozmieszczone na terenie miasta i gminy Gostyń, co należy uwzględnić w kalkulacji ceny; usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku, w zakres usługi wchodzi również zagospodarowanie odpadów. CZĘŚĆ II - zakres usługi: 1) utrzymanie w czystości ulic i placów w mieście (zamiatanie mechaniczne): - szerokość zamiatania mechanicznego - od 1,0 m do 2,0 m - należy przyjąć dwukrotne długości dróg (dwustronne zamiatanie); - w przypadku trudności w mechanicznym wykonaniu usługi, wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do innego sposobu wykonania usługi, np. ręcznie; - w przypadku zalegania dużej ilości śmieci wykonawca zobowiązany jest do skutecznego wykonania usługi; - wykonawca winien przewidzieć ryzyko związane z koniecznością wykonania usługi z większą częstotliwością niż podaną w harmonogramie, m.in. w przypadkach złych warunków atmosferycznych; Częstotliwość sprzątania: - ulice sprzątane 2 razy w tygodniu - wg załącznika 3d; - ulice sprzątane co drugi tydzień - tygodnie parzyste - wg załącznika 3e; - ulice sprzątane co drugi tydzień - tygodnie nieparzyste - wg załącznika 3f; usługa wykonywana w okresie 8 miesięcy (poza okresem zimowym); Informacja: przedmiot zamówienia nie obejmuje usunięcia piasku po okresie zimowym - usługa zostanie wykonana przez ZGKiM w uzgodnionym terminie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w uzasadnionych okolicznościach, w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, na podstawie odrębnej umowy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.61.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cz. I, cz. II - wymagane zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów, wydane przez właściwego Starostę, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.); Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cz. I - wymagane min. 1 - roczne doświadczenie w wykonywaniu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia (z okresu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); Cz. II - wymagane doświadczenie zawodowe w świadczeniu usług zamiatania mechanicznego na drogach publicznych - średniorocznie nie mniej niż 300 km (z okresu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cz. I - wymagane dysponowanie samochodem przystosowanym do opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów; cz. II - wymagane dysponowanie zamiatarką mechaniczną na podwoziu samochodowym; Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cz. I, cz. II - wymagane posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wraz z ofertą (wg formularza zał. do SIWZ), należy przedłożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Cz. I - Zmiany umowy dopuszczone są w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionych przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany zakresu usługi - wykaz dróg i ulic, - zmiany zakresu usługi, - zmiany terminu wykonania usługi, - uzgodnień w zakresie częstotliwości lub sposobu świadczenia usługi, - zmiany osoby odpowiedzialnej za nadzór nad wykonaniem umowy, - zmiany tytułu prawnego do prowadzenia działalności przez Wykonawcę. Cz. II - Zmiany umowy dopuszczone są w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionych przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany zakresu usługi - wykaz dróg i ulic, - uzgodnień w zakresie częstotliwości lub sposobu świadczenia usługi, - zmiany osoby odpowiedzialnej za nadzór nad wykonaniem umowy, - zmiany tytułu prawnego do prowadzenia działalności przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gostyn
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (nieodpłatnie) można odebrać w Urzędzie Miejskim, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17, otrzymać za zaliczeniem pocztowym lub pobrać ze strony internetowej www.bip.gostyn.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Pisemne oferty należy składać lub przesłać na adres Zamawiającego: Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, pok. nr 10 (sekretariat) lub ul. Wrocławska 256, pok. nr 17..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Paweł Grzempowski, podinspektor ds. gospodarki komunalnej, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17, tel. 65/575 21 10, tel. bezpośr. 65/575 21 38, w dni powszednie w godz. od 7:30 do 15:30..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwanie padłych zwierząt w Gminie Gostyń, wg poniższego zakresu usługi:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - zakres usługi: 1) opróżnianie koszy ulicznych w mieście (codziennie): - ilość koszy objęta zamówieniem wynosi ok. 350 szt. (zamawiający przewiduje zwiększenie ilości koszy w okresie trwania umowy o około 50 szt., co należy uwzględnić w kalkulacji ceny), - wykaz koszy ulicznych stanowi załącznik nr 3a, usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku; 2) sprzątanie przystanków komunikacji w gminie: - sprzątanie polega na wywozie odpadów zebranych przy przystankach w gminie Gostyń przez wolontariuszy - co 2 tygodnie, za wyjątkiem przystanku PKS znajdującego się na Rynku, który należy sprzątać codziennie (pełny zakres sprzątania bez udziału wolontariuszy). - wykaz przystanków komunikacji wg załącznika nr 3b, usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku; 3) usuwanie padliny z terenu gminy: - polega na usuwaniu padliny z terenu gminy w terminie możliwie najkrótszym lecz nie dłuższym niż 5 godz. od zgłoszenia; zakłada się usuwanie 3 szt. padliny - średnio w okresie każdego miesiąca (uwaga: świadczenie usługi nie obejmuje zwierząt padłych w wyniku wścieklizny, ptasiej grypy bądź innej choroby zakaźnej); usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku; 4) opróżnianie kontenera w podwórzu ratusza, Rynek 2 w Gostyniu: - szacunkowa ilość opróżnianych kontenerów miesięcznie - 1 szt., przy średnim wypełnieniu kontenera - ok. 600 l usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku; 5) opróżnianie pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów w gminie: częstotliwość opróżniania: plastik a) miesiące: czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień: - os. 700-lecia (bank), ul. Wojska Polskiego, ul. Energetyka, ul. Sikorskiego, ul. Górna x3, ul. Mieszka I x2, ul. Mostowa, ul. Zielona, ul. Powstańców Wlkp., ul. Nad Kanią, ul. Jana Pawła II (cmentarz), ul. Hutnika, ul. Polna (przy skrzyżowaniu z ul. Boczną), ul. Tuwima - opróżnianie 2 x w tygodniu bez względu na zapełnienie pojemników. Pierwsze opróżnienie w dniach poniedziałek/wtorek, drugie opróżnienie czwartek/piątek, - pozostałe dzwony na terenie Gostynia - opróżnianie 1 x w tygodniu bez względu na zapełnienie pojemników, - na terenach wiejskich - na zgłoszenie telefoniczne (nie rzadziej niż raz w miesiącu); b) miesiące: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, październik, listopad, grudzień: - na terenie Gostynia - opróżnianie 1 x w tygodniu bez względu na zapełnienie pojemników (Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia dodatkowego opróżnienia w przypadku całkowitego zapełnienia pojemnika), - na terenach wiejskich - na zgłoszenie telefoniczne (nie rzadziej niż raz w miesiącu); szkło - opróżnianie 2 x w miesiącu na terenie Gostynia (w pierwszym i trzecim tygodniu miesiąca), - na terenach wiejskich na zgłoszenie telefoniczne (nie rzadziej niż raz w miesiącu); papier - opróżnianie 2 x w miesiącu na terenie Gostynia (w pierwszym i trzecim tygodniu miesiąca); - wykaz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów wg załącznika 3c i mapki nr 1 i 2; - wykonawca zobowiązany jest podczas opróżniania pojemnika do uprzątnięcia wszelkich odpadów pozostawionych przy dzwonach; - wykonawca zobowiązany jest do posprzątania wszystkich punktów selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta w terminie do siódmego dnia każdego miesiąca (wygrabienie terenu, pozamiatanie utwardzonego terenu przeznaczonego pod dzwony, pozbieranie papierków i innych zanieczyszczeń, itp.); - zamawiający planuje dokupić ok. 10 pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów, które zostaną rozmieszczone na terenie miasta i gminy Gostyń, co należy uwzględnić w kalkulacji ceny; usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku, w zakres usługi wchodzi również zagospodarowanie odpadów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cz. II - Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwanie padłych zwierząt w Gminie Gostyń, wg poniższego zakresu usługi:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - zakres usługi: 1) utrzymanie w czystości ulic i placów w mieście (zamiatanie mechaniczne): - szerokość zamiatania mechanicznego - od 1,0 m do 2,0 m - należy przyjąć dwukrotne długości dróg (dwustronne zamiatanie); - w przypadku trudności w mechanicznym wykonaniu usługi, wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do innego sposobu wykonania usługi, np. ręcznie; - w przypadku zalegania dużej ilości śmieci wykonawca zobowiązany jest do skutecznego wykonania usługi; - wykonawca winien przewidzieć ryzyko związane z koniecznością wykonania usługi z większą częstotliwością niż podaną w harmonogramie, m.in. w przypadkach złych warunków atmosferycznych; Częstotliwość sprzątania: - ulice sprzątane 2 razy w tygodniu - wg załącznika 3d; - ulice sprzątane co drugi tydzień - tygodnie parzyste - wg załącznika 3e; - ulice sprzątane co drugi tydzień - tygodnie nieparzyste - wg załącznika 3f; usługa wykonywana w okresie 8 miesięcy (poza okresem zimowym); Informacja: przedmiot zamówienia nie obejmuje usunięcia piasku po okresie zimowym -usługa zostanie wykonana przez ZGKiM w uzgodnionym terminie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynku Urzędu Gminy Świlcza oraz miejsc publicznych z terenu Gminy Świlcza w 2025 r.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Zbuczyn
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i letniskowych z terenu Gminy Radków na okres 01.01.2025 do 31.12.2026 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w roku 2025
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.