Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-28
Olsztyn: Wyposażenie do realizacji projektu Rozbudowa i doposażenie Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 317550 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240094 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy, ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie do realizacji projektu Rozbudowa i doposażenie Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z dostarczeniem do wskazanego miejsca i montażem asortymentu we wskazanych miejscach na terenie nowo wybudowanego skrzydła Szpitala sprzętu, przeznaczonego na doposażenie rozbudowy Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie (montaż dotyczy zad. nr 1, 2, 8, 9, 10, 13, 14, 16, 21) W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: - Zadanie nr 1 - Podajniki papieru toaletowego i ręczniki papierowe - łącznie 232 szt. - Zadanie nr 2 - Szafa na leki - 4 szt.; - Zadanie nr 3 - Stolik zabiegowy 8 szt. - Zadanie nr 4 - Fotel do pobierania krwi - 3 szt. - Zadanie nr 5 - Łóżka rozkładane - 27 szt. - Zadanie nr 6 - Lodówki do apteki szpitalnej - 4 szt. - Zadanie nr 7 - Lodówki do apteki szpitalnej - 7 szt. - Zadanie nr 8 - Różne regały metalowe, magazynowe - 107 szt. - Zadanie nr 9 - Komora chłodnicza - 1 kpl. - Zadanie nr 10 - Loża laminarna - 1 szt. - Zadanie nr 11 - Palniki gazowe - 4 szt. - Zadanie nr 12 - Komputer - 1 zestaw - Zadanie nr 13 - Utylizator tlenku etylenu - 1 szt. - Zadanie nr 14 - Suszarka do narzędzi - 1 szt. - Zadanie nr 15 - System ogrzewania pacjenta - 1 kpl. - Zadanie nr 16 - Myjka dezynfektor - 1 szt. - Zadanie nr 17 - Narzędzia do ortopedii - Zadanie nr 18 - Narzędzia do ortopedii - Zadanie nr 19 - Narzędzia medyczne - Zadanie nr 20 - Narzędzia laryngologiczne - Zadanie nr 21 - Sterylizator - 1 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 44.61.90.00 - Inne pojemniki 42.96.83.00 - System do podawania papieru toaletowego 42.95.00.00 - Części maszyn ogólnego zastosowania 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 39.52.25.20 - Łóżka polowe 42.71.62.00 - Suszarki 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 39.13.10.00 - Regały biurowe 33.94.40.00 - Szafy chłodnicze lub zamrażarki do kostnic 42.31.00.00 - Palniki 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 39.71.11.30 - Chłodziarki 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie przewidziane jest do współfinansowana w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WARMIA I MAZURY NA LATA 2007 - 2013 ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 3 - Infrastruktura społeczna Działanie 3.2. - Wysoki poziom zabezpieczenia i dostępności medycznej i opiekuńczej Poddziałanie 3.2.1. - Infrastruktura ochrony zdrowia . Nr projektu WND-RPWM.03.02.01-28-012/09.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OPTIMA Olsztyn Sp. z o.o., ul. Metalowa 4, 10-603 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18699,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14844,45
Oferta z najniższą ceną: 14844,45 / Oferta z najwyższą ceną: 43892,55
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "WIM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "WIM" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe WIM Sp. z o.o., ul. Stalowa 5, 10-420 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64521,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89052,00
Oferta z najniższą ceną: 89052,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89052,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prestige-Med Anna Mądry, ul. Sądowa 18A,, 86-100 Świecie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28771,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32029,13
Oferta z najniższą ceną: 32029,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32029,13
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3577,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4280,40
Oferta z najniższą ceną: 4280,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4280,40
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FROST Tomasz Jankowski, ul. Dobra 9, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120109,50
Oferta z najniższą ceną: 120109,50 / Oferta z najwyższą ceną: 120109,5
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HAMMERLIT Polska Sp. z o.o., Pokrzywno, 61-315 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85934,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 105699,09
Oferta z najniższą ceną: 105699,09 / Oferta z najwyższą ceną: 105699,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO PROJEKTOWO WYKONAWCZE REZON SP Z O O [ W LIKWIDACJI ]
- Przedsiebiorstwo Projektowo - Wykonawcze REZON Andrzej Durski, Grunwaldzka, 85-236 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20650,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52767,00
Oferta z najniższą ceną: 52767,00 / Oferta z najwyższą ceną: 124230,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ULTRA-VIOL Sp. j. Pietras, Purgał, Stępowizna 34, 95-100 Zgierz, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29349,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35163,90
Oferta z najniższą ceną: 35163,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35163,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie nr 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 3M Poland Sp. z o.o., Al. Katowicka 117, Kajetany, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102032,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 143910,00
Oferta z najniższą ceną: 143910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 143910,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie nr 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GETINGE Poland Sp. z o.o., ul. Lirowa 27, 02-387 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26829,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33897,60
Oferta z najniższą ceną: 33897,60 / Oferta z najwyższą ceną: 33897,6
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie nr 18
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ADVANCE EUROPE" BIURO TECHNICZNO - HANDLOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ADVANCE EUROPE" BIURO TECHNICZNO - HANDLOWE SP. Z O.O.
- ADVENCE EUROPE Sp. z o.o. Biuro Techniczno - Handlowe, Skrzetuskiego 30/3, 02-726 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 555,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3950,74
Oferta z najniższą ceną: 3950,74 / Oferta z najwyższą ceną: 10476,66
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Zadanie nr 20
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIM Sp. z o.o., ul. Puławska 45B, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5314,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4772,88
Oferta z najniższą ceną: 4772,88 / Oferta z najwyższą ceną: 4772,88
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz instalacji wysokiej klasy komputera wraz z monitorem na potrzeby Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych UJ.
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.