eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegPRZEPROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA 20 OSÓB W RAMACH PROJEKTU KOBIETY GÓRĄ PODDZIAŁANIE 6.1.1. POKL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-28

Brzeg: PRZEPROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA 20 OSÓB W RAMACH PROJEKTU KOBIETY GÓRĄ PODDZIAŁANIE 6.1.1. POKL
Numer ogłoszenia: 317560 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu , ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4441390 do 2, faks 077 4441390 do 2.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.brzeg.sisco.info
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://pup.brzeg.sisco.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA 20 OSÓB W RAMACH PROJEKTU KOBIETY GÓRĄ PODDZIAŁANIE 6.1.1. POKL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: realizacja usługi pn. Przeprowadzenie kursów zawodowych dla 20 osób w ramach projektu KOBIETY GÓRĄ Poddziałanie 6.1.1. POKL Zamawiający dopuszcza składanie ofert do jednej lub więcej części, zadania. Zamówienie składa się z 7 części, zadań: Zadanie 1- przeprowadzenie kursu pn. Stylizacja paznokci z elementami masażu dłoni i stóp- 1 osoba; Zadanie 2- przeprowadzenie kursu pn. Kosmetyczka z elementami masażu- 2 osoby; Zadanie 3- przeprowadzenie kursu pn. Kurs sekretarsko-księgowy- 7 osób; Zadanie 4- przeprowadzenie kursu pn. Opiekun osób starszych z modułem języka niemieckiego- 2 osoby; Zadanie 5- przeprowadzenie kursu pn. Opiekunka dziecięca- 3 osoby; Zadanie 6- Przeprowadzenie kursu pn. Kurs fryzjerski- 1 osoba; Zadanie 7- przeprowadzenie kursu pn. Pracownik biurowy, kadr i płac- 4 osoby.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować min. 1 osobą do każdego kursu (części/zadania) posiadającą doświadczenie min. 1 rok w prowadzeniu kursu oraz zajęć praktycznych w temacie odpowiednio do części, zadania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie dotyczących zmniejszenia liczby osób gdy liczba zainteresowanych szkoleniem osób bezrobotnych będzie mniejsza niż planowana w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.brzeg.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, Ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg pok. nr 29..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, Ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, sekretariat (pok nr 16)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kobiety Górą Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stylizacja paznokci z elementami masażu dłoni i stóp- 1 osoba;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs stylizacja paznokci z elementami masażu dłoni i stóp. Przewidywana liczba uczestników szkolenia - 1osoba. Tematyka zajęć z zakresu m.in.: manicure, pedicure, przedłużanie paznokci żelem i akrylem, malowanie płytki paznokciowej, masaż dłoni i stóp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kosmetyczka z elementami masażu- 2 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs kosmetyczka z elementami masażu. Przewidywana liczba uczestników szkolenia - 2 osoby. Tematyka zajęć z zakresu m.in.: teoria kosmetyki, depilacja, zabiegi dla skóry, zabiegi na ciało, makijaże, masaż klasyczny ciała, masaż twarzy, szyi i dekoltu, przekłuwanie uszu; zajęcia praktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs sekretarsko-księgowy- 7 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs sekretarsko - księgowy. Przewidywana liczba uczestników szkolenia - 7 osób. Tematyka zajęć z zakresu m.in.: obsługa sekretariatu, rodzaje dokumentacji i archiwizacja, prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opiekun osób starszych z modułem języka niemieckiego- 2 osoby;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Opiekun osób starszych z modułem języka niemieckiego. Przewidywana liczba uczestników szkolenia - 2 osoby. Tematyka zajęć z zakresu m.in.: fizjologiczne i psychologiczne aspekty starzenia się, choroby wieku podeszłego, terapia zajęciowa, fizjoterapia, rehabilitacja, podstawy geriatrii, moduł języka niemieckiego, udzielanie pomocy przedmedycznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opiekunka dziecięca- 3 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs opiekunka dziecięca. Przewidywana liczba uczestników szkolenia - 3 osoby. Tematyka zajęć z zakresu m.in.: anatomia i fizjologia dziecka, potrzeby biologiczne dziecka, żywienie i pielęgnacja dzieci, choroby wieku dziecięcego, wychowanie dziecka, udzielanie pomocy przedmedycznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs fryzjerski- 1 osoba;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs fryzjerski. Przewidywana liczba uczestników szkolenia - 1 osoba. Tematyka zajęć z zakresu m.in.: zasady bhp, pielęgnacja stanu włosów i skóry głowy, techniki cięcia włosów, koloryzacja włosów, trwała zmiana formy i faktury włosów, czasowe zmiany formy i faktury włosów, stylizacja- modelowanie, koki i upięcia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pracownik biurowy, kadr i płac- 4 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs pracownik biurowy, kadr i płac. Przewidywana liczba uczestników szkolenia - 4 osoby. Tematyka zajęć z zakresu m.in.: elementy prawa administracyjnego, czynności biurowe, kadry płace- prawo pracy, dokumentacja pracownicza, rozliczanie pracowników z urzędem skarbowym, naliczanie wynagrodzeń i narzutów, systemy kadrowe- płatnik, optima kadry-płace, Symfonia Kadry-płace..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.