To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-04
Ogłoszenie nr 317636 - 2016 z dnia 2016-10-04 r.
Jakubów: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane pn.: Przebudowa oczyszczalni ścieków
w miejscowości Rządza, gmina Jakubów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 302672-2016, data:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jakubów, krajowy numer identyfikacyjny
54437800000, ul.
Jakubów 55
,
05306
Jakubów, państwo
, woj.
mazowieckie, tel.
257 579 190, faks
257 579 190, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.jakubow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane pn.: Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Rządza, gmina Jakubów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Rządza, gmina Jakubów o Qśrd = 12 m3/d na działce nr 562/6. Zakres robót objętych ST W zakresie inwestycji występują roboty budowlano - montażowe przy przebudowie oczyszczalni ścieków, roboty przy budowie sieci podziemnych, zagospodarowaniu terenu. Na terenie objętym inwestycją istnieje czynna oczyszczalnia ścieków, budynki mieszkalne wielorodzinne, budynki gospodarcze, słupy i kable telefoniczne i elektryczne. Kolejność wykonywania robót Zagospodarowanie placu budowy Roboty ziemne Roboty budowlano-montażowe Roboty wykończeniowe W zakresie robót budowlanych wykonane zostaną następujące obiekty: , złoże biologiczne, osadnik wstępny, osadnik wtórny, pompownie, ukształtowanie terenu. W zakresie robót instalacyjnych zostanie wykonana instalacja wod-kan oraz instalacja oświetlenia terenu i zasilania energetycznego obiektów. W trakcie przebudowy oczyszczalni, Wykonawca robót będzie musiał zapewnić odbiór dopływających ścieków i ich wywóz na inną oczyszczalnię. 2.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia, w tym na a.wykonane roboty budowlane -36 miesięcy b.zamontowane urządzenia - 36 miesięcy Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 3.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w: a.dokumentacji projektowej- Załącznik SIWZ b.Specyfikacji Technicznej zawierającej zbiory wymagań w zakresie wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów i urządzeń oraz wymagania w zakresie prawidłowości wykonania poszczególnych robót - Załącznik do SIWZ c.przedmiarach robót - Załącznik do SIWZ 4.Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej przy opisywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający użył znaków towarowych i nazw producentów, należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia służą wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych. Wszelkie materiały i urządzenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pochodzące od konkretnych producentów lub ze wskazaną marką albo patentem, określają wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały/urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który zamierza zastosować materiały lub urządzenia równoważne obowiązany jest w ofercie wskazać, które oferowane urządzenia lub/i materiały zostały zaoferowane jako równoważne oraz załączyć do oferty stosowne, potwierdzone przez producenta, dokumenty określające dane techniczne w zakresie odpowiadającym parametrom materiałów/urządzeń zaprojektowanych (np.: specyfikacje i karty techniczne) oraz wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów. Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie deklarację wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów określonych w SIWZ. Wykonawca składający ofertę zawierającą rozwiązania równoważne ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Jeżeli materiały lub/i urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nie odpowiadająca treści SIWZ. Dokumentacja techniczna dostępna jest również do wglądu w Urzędzie Gminy w dniach poniedziałek - piątek w godz. 800 - 1500.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
45231300-8,
45251270-4,
45252200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT349722.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 401973.86 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.