Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-15
Poniec: Remont dróg gminnych Dzięczyna - Sarbinowo i w m. Dzięczyna
Numer ogłoszenia: 317638 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poniec , Rynek 24, 64-125 Poniec, woj. wielkopolskie, tel. 065 5731533, faks 065 5733983.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poniec.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.poniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych Dzięczyna - Sarbinowo i w m. Dzięczyna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych : - Dzięczyna - Sarbinowo o l = 2 850 mb : - ułożenie w-wy górnej podbudowy tłuczniowej na długości l = 450 mb - oraz wyrównanie i remont nawierzchni tłucznowo-żużlowej na długości l = 2 400 - m. Dzięczynka : pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi gminnej na długości 315 mb i łącznej powierzchni 1 260 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym. Dysponują niezbędnym do wykonania zadania potencjałem technicznym. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Zapewnią 3 letni okres gwarancji na wykonane zadanie. Oraz inne zawarte w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty Wypełniony kosztorys ofertowy Wykonawcy z cenami jednostkowymi na poszczególne elementy zamówienia Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art.22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Wykaz kadry ze wskazaniem kierownika budowy i jego doświadczeniem (załączyć odpis stwierdzenia przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy) i odpis zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki - umowa spółki Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Wykaz prac zrealizowanych w ciągu ostatnich 2 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poniec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Poniecu ul. Rynek 24 pokój nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Poniecu ul. Rynek 24 pokój nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2738E na odcinku o długości 1,920 kilometra w ramach zadania: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2738E Oszkowice - Piaski Bankowe"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370201W w m. Gozdy
- Przebudowa drogi gminnej nr 340707W na odcinku od drogi powiatowej nr 3432W Pułtusk- Grabówiec - Zatory - Zdziebórz do m. Mierzęcin, gmina Zatory
- Przebudowa ul. Sosnowej w Pniewie
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.