eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z BUDOWĄ SALI KONCERTOWEJ PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W SIERADZU - ETAP I (STAN SUROWY)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-28

Sieradz: ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z BUDOWĄ SALI KONCERTOWEJ PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W SIERADZU - ETAP I (STAN SUROWY)
Numer ogłoszenia: 317654 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205782 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Sieradzu, ul. Jana Pawła II 48, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 827 17 97, faks 043 827 17 97.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z BUDOWĄ SALI KONCERTOWEJ PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W SIERADZU - ETAP I (STAN SUROWY).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z budową budynku sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Sieradzu - I etap (stan surowy). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a. Zadanie będące przedmiotem zamówienia stanowi jeden z etapów inwestycji realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej pn. Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia w Sieradzu. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy posłużyć się ww. dokumentacją. b. Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych - stanu surowego części pn.-zach. skrzydła szkoły muzycznej obejmującego blok sali kameralnej, wydzielony podwójnymi murowanymi ścianami i przekryty odrębnym dachem. W bloku tym mieścić się będzie sala kameralna wraz zespołem pomieszczeń przyległych (wentylatornią w części piwnicznej, reżysernią na parterze, salą ćwiczeń indywidualnych na piętrze oraz klatką schodową). c. W celu prawidłowego wykonania zadania objętego zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z całą dokumentacją projektową dotyczącą rozbudowy szkoły, w tym również z projektami branżowymi instalacji technicznych oraz projektami wykonawczymi, w tym dotyczącymi rozwiązań akustycznych i aranżacji wnętrz. Przy wykonywaniu zamówienia należy przewidzieć i uwzględnić miejsca dla przyszłego prowadzenia instalacji technicznych oraz montażu elementów wykończenia. d. Zadanie objęte zamówieniem dotyczy w szczególności wykonania następujących robót budowlanych bloku sali kameralnej: - Organizacji terenu budowy i wykonania robót przygotowawczych obejmujących rozbiórkę istniejącego obiektu hydroforni oraz usunięcia lub przekładki innych elementów zagospodarowania, bądź uzbrojenia, kolidujących z inwestycją w zakresie objętym zamówieniem. - Wykonania wszystkich elementów konstrukcji bloku sali kameralnej (fundamentów, słupów i rygli stanowiących szkielet, ścian i stropów, nadproży, biegów i spoczników klatki schodowej, dachu itd.), a także pozostałych elementów budowlanych (ścian działowych, pokrycia dachu wraz z obróbkami rynnami, rurami spustowymi i wyłazem, kominów, kanałów wentylacyjnych itd.). - Wykonania niezbędnych przebudów w częściach fundamentów, ścian, dachu oraz pozostałych elementach budowlanych istniejącego skrzydła szkoły w miejscach wymagających ich połączenia z częścią nowobudowaną, w tym także obejmujących wykonanie robót wykończeniowych w pomieszczeniach usytuowanego skrzydła szkoły w tych miejscach, zgodnie z ich obecnym standardem. - Wykonania izolacji cieplnych i akustycznych w ścianach warstwowych zewnętrznych i wewnętrznych, izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych podziemnych części budynku i paraizolacji pod pokryciem dachu oraz izolacji we wszystkich przewidzianych dokumentacją częściach budynku, podlegających zakryciu w trakcie budowy. - Wykonania wewnętrznych ścian podłużnych sali kameralnej z cegły klinkierowej i wykończenia w sposób docelowy lica tych ścian zgodnie z projektem wykonawczym, określającym rodzaj i kolorystykę materiału ściennego, sposób murowania wątków ceglanych i spoinowania. - Wykonania w ścianach zewnętrznych, przewidzianych do późniejszego tynkowania, gzymsów, pilastrów i obramień w sposób określony projektem wykonawczym branży architektonicznej - Zabezpieczenia terenu budowy w trakcie i po zakończeniu realizacji etapu inwestycji objętego zamówieniem, w tym wykonania tymczasowych zabezpieczeń otworów bloku sali kameralnej (w szczególności zamurowań i izolacji cieplnej otworów drzwiowych i kanałów), zapewniających bezpieczeństwo użytkowników szkoły oraz właściwą izolację termiczną użytkowanych pomieszczeń szkoły do czasu przystąpienia do kolejnego etapu rozbudowy szkoły. We frontowej części dachu należy przewidzieć wykonanie otworów dla montażu okien połaciowych i zabezpieczenie ich przed opadami atmosferycznymi. e. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania rodzajów materiałów budowlanych wg wymagań określonych w dokumentacji projektowej. Użycie w projekcie nazw własnych producentów należy traktować wyłącznie jako przykład, służący dokładniejszemu zobrazowaniu pożądanych standardów. Zamawiający zastrzega, że stosowanie materiałów zamiennych w stosunku do określonych w projekcie, może polegać wyłącznie na użyciu materiałów tego samego rodzaju, o identycznych bądź lepszych parametrach technicznych i cechach, wziąwszy pod uwagę cel techniczny i estetyczny zastosowania materiału w obiekcie. W szczególności należy stosować się do niżej wymienionych wytycznych: - Dla ścian ceglanych zewnętrznych i wewnętrznych należy stosować wyłącznie cegłę ceramiczną pełną o standardowych wymiarach (25x12x6,5), a dla ścian wewnętrznych, nie przewidzianych do tynkowania i osłonięcia panelami akustycznymi (ściany podłużne w sali kameralnej), cegłę klinkierową maszynową o równych krawędziach, również o standardowych wymiarach. - Dla materiałów izolacyjnych należy stosować wytyczne projektowe stosownie do rodzaju materiału i celu jego zastosowania: - Izolacje akustyczne muszą spełniać parametry izolacyjności akustycznej jak materiały wskazane w dokumentacji projektowej dla poszczególnych pomieszczeń. Dotyczy to zwłaszcza gęstości, ciężaru właściwego oraz grubości warstwy akustycznej; - Izolacje termiczne ścian zewnętrznych muszą spełniać parametry izolacyjności termicznej wskazanej w dokumentacji i jednocześnie spełniać parametry izolacyjności akustycznej wg ww. cech. 3. Szczegółowy zakres prac określają: a. Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Sieradz, ul. Jana Pawła II nr 48. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 6. Termin realizacji zamówienia - od 15.07.2012 roku do 15.11.2012 roku. 7. Uwagi realizacyjne: a. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), ale nie częściej niż 1 raz w miesiącu po zakończeniu każdego z miesięcy realizacji zamówienia według wcześniej obustronnie ustalonego na piśmie harmonogramu rzeczowo - finansowego, b) podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c) każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) Zamawiający informuje, iż w chwili obecnej dysponuje środkami finansowymi w wysokości 425.000,00 zł - pozostała część środków w wysokości brakującej do pokrycia pełnej kwoty wynikającej z wartości najkorzystniejszej oferty zostanie Wykonawcy prac zapłacona w terminie nie późniejszym niż do dnia 31.01.2013 roku. W przypadku wcześniejszego pozyskania dodatkowych środków finansowych, płatność na rzecz Wykonawcy zostanie dokonana niezwłocznie. Wykonawca nie będzie rościł sobie żadnych praw z tytułu przesunięcia terminu płatności części należności nie później niż do dnia 31.01.2013 roku. e) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. f) sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. g) do końcowego odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komplet dokumentów w tym: a. protokoły odbiorów częściowych, b. protokoły badań i sprawdzeń, c. oświadczenie kierownika budowy i robót budowlanych o wbudowaniu materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, d. dokumenty potwierdzające wbudowanie materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, e. gwarancje producentów i dostawców na wbudowane materiały i wyroby. 9. Kody CPV: - 45.21.50.00-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej oraz obiektów użyteczności publicznej, - 45.26.10.00-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, - 45.32.10.00-3 - Izolacje cieplne. Uwaga: 1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 2. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 3. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7, 45.26.10.00-4, 45.32.10.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U.H. ESBUD Spółka Jawna Dutka, Jaglic, Raducki, ul. Traugutta 51, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 581403,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 472232,72

  • Oferta z najniższą ceną: 472232,72 / Oferta z najwyższą ceną: 554220,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.