Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-28
Numer ogłoszenia: 317664 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 316336 - 2012 data 27.08.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Miejski Zespół Jednostek Oświatowych, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352700, fax. 032 2352770.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ZAŁĄCZNIK.
- W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30h - grupa 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30h - grupa 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30h - grupa 3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 - Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30h. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 - Realizacja zajęć logopedycznych - 30h - grupa 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6 - Realizacja zajęć logopedycznych - 30h - grupa 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7 - Realizacja zajęć logopedycznych - 30h - grupa 3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8 - Realizacja zajęć socjoterapeutycznych - 30h. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 9 - Realizacja zajęć z gimnastyki korekcyjnej - 30h - grupa 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE 10 - Realizacja zajęć z gimnastyki korekcyjnej - 30h - grupa 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE 11 - Realizacja zajęć z gimnastyki korekcyjnej - 30h - grupa 3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE 12 - Realizacja zajęć terapeutycznych - dogoterapia- 30h - grupa 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZADANIE 13 - Realizacja zajęć terapeutycznych - dogoterapia- 30h - grupa 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ZADANIE 14 - Realizacja zajęć terapeutycznych - dogoterapia- 30h - grupa 3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZADANIE 15 - Realizacja zajęć terapeutycznych - muzykoterapia- 30h. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena..
- W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30h - grupa 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30h - grupa 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30h - grupa 3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 - Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30h. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 - Realizacja zajęć logopedycznych - 30h - grupa 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6 - Realizacja zajęć logopedycznych - 30h - grupa 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7 - Realizacja zajęć logopedycznych - 30h - grupa 3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8 - Realizacja zajęć socjoterapeutycznych - 30h. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 9 - Realizacja zajęć z gimnastyki korekcyjnej - 30h - grupa 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE 10 - Realizacja zajęć z gimnastyki korekcyjnej - 30h - grupa 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE 11 - Realizacja zajęć z gimnastyki korekcyjnej - 30h - grupa 3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE 12 - Realizacja zajęć terapeutycznych - dogoterapia- 30h - grupa 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZADANIE 13 - Realizacja zajęć terapeutycznych - dogoterapia- 30h - grupa 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ZADANIE 14 - Realizacja zajęć terapeutycznych - dogoterapia- 30h - grupa 3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZADANIE 15 - Realizacja zajęć terapeutycznych - muzykoterapia- 30h. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.4.2).
- W ogłoszeniu jest: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
- W ogłoszeniu powinno być: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2..
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg, chodników, ciągów pieszych i rowerowych oraz parkingów na terenie miasta Knurów w ramach zadania pn.: Oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg
- Remont dróg żużlowych
- Budowa rowerowego toru typu pumptrack w Knurowie - Szczygłowicach
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego
- Pielęgnacja i utrzymanie nowych nasadzeń
- Remont chodników w mieście
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.