Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Puławy: Regeneracja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 830 Lublin - Nałęczów - Bochotnica na odcinku od km 35+985 do km 38+550 odc. Celejów - Wierzchoniów o długości 2,565 km w technologii podwójnego powierzchniowego utrwalenia.
Regeneracja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 854 Annopol - Kosin - Gorzyce na odcinku od km 2+500 do km 4+400 odc. Kolonia Opoka - Wymysłów o długości 1,900 km w technologii podwójnego powierzchniowego utrwalenia.
Numer ogłoszenia: 31766 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach , ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, faks 081 8863163.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin..pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Regeneracja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 830 Lublin - Nałęczów - Bochotnica na odcinku od km 35+985 do km 38+550 odc. Celejów - Wierzchoniów o długości 2,565 km w technologii podwójnego powierzchniowego utrwalenia. Regeneracja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 854 Annopol - Kosin - Gorzyce na odcinku od km 2+500 do km 4+400 odc. Kolonia Opoka - Wymysłów o długości 1,900 km w technologii podwójnego powierzchniowego utrwalenia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - oznakowanie strefy robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu na czas robót opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zarządzającego ruchem - Dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie. - roboty pomiarowe, - roboty przygotowawcze w tym dokładne oczyszczenie istniejącej nawierzchni oraz ścinka poboczy w przypadku Zdania - 2, - naprawa lokalnych ubytków, zaniżeń i nierówności w nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami na przyjętej powierzchni około 3 % dla Zadania Nr 1 i 4 % dla Zadania Nr 2, - wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia z użyciem emulsji asfaltowej modyfikowanej i grysów bazaltowych frakcji 8-12 mm i 2-5 mm , - pomiary i badania laboratoryjne, - utrzymanie oznakowania robót w okresie ochronnym (zlotu grysów) wraz z wymaganym zmiataniem wolnych grysów mechanicznie, - usunięcie oznakowania robót i ograniczeń szybkości po okresie zupełnego ustania zlotów grysów i usunięciu nadmiarów, - odbiór robót - operat laboratoryjny. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia w ZDW w Lublinie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, harmonogramu rzeczowego i finansowego robót oraz planu (BIOZ) zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. (Prawo budowlane) wraz z późniejszymi zmianami. Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do opracowania PZJ (programu zapewnienia jakości). Przekazanie placu budowy Wykonawcy przez Zamawiającego nastąpi po przedłożeniu Zamawiającemu zatwierdzonego projektu organizacji ruchu i zgłoszeniu gotowości Wykonawcy do wykonania robót. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze Zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub więcej zadań, wybranych przez siebie spośród Zadań wyszczególnionych w pkt. III. (Opis przedmiotu zamówienia). Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Wartość zamówienia wynosi: 365 551,50 zł netto.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: a) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. b) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie osobą/osobami przewidzianymi do realizacji robót budowlanych posiadającymi uprawnienia dla branży drogowej oraz posiadać aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi w poniższej tabeli: LP. Nazwa i typ jednostki sprzętowej Wymagana minimalna ilość sztuk 1. Ładowarki 2 2. Równiarka /ścinarka do poboczy/ 1 3. Zestaw do powierzchniowych utrwaleń 1 4. Samochody wywrotki 2 5. Walce drogowe samojezdne 2 6. Szczotki mechaniczne 1 7. Zbiorniki na wodę 1 8. Skrapiarki lepiszcza 1 Wykonawca powinien wykazać, że wskazany sprzęt zapewni kompleksowe wykonanie w terminie umownym robót w ilości 100% projektowanego zakresu. Na tę okoliczność wykonawca przedłoży w ofercie wstępny harmonogram robót uwzględniający wszystkie warunki w jakich będą wykonywane roboty. 4. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz minimum 3 robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z załączonymi kserokopiami odpowiednich uprawnień branży drogowej, oraz aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 5) Wykaz potencjału technicznego ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 11 Cena materiałów przetargowych 12,00 zł brutto. Pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres : rdw.pulawy@zdw.lublin.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ul. Składowa 1a; 24-100 Puławy pok. nr 12. Otwarcie ofert w siedzibie Zamawiającego w dniu 18.03.2009 r. godz. 10.30..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (0-81) 886 31 63; 886 41 03 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną , każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami. 1. W sprawach technicznych - inż. Zdzisław Minda, tel. ( 0-81) 886-31-63 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Artur Wiak, tel. (0-81) 886-31-63 UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem nr (0-81) 886 31 63; 886 41 03 lub pocztą elektroniczną na adres: e-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protestach dotyczących SIWZ i rozstrzygnięciach tych protestów, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 Regeneracja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 830 Lublin - Nałęczów - Bochotnica na odcinku od km 35+985 do km 38+550 odc. Celejów - Wierzchoniów o długości 2,565 km w technologii podwójnego powierzchniowego utrwalenia..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - oznakowanie strefy robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu na czas robót opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zarządzającego ruchem - Dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie. - roboty pomiarowe, - roboty przygotowawcze w tym dokładne oczyszczenie istniejącej nawierzchni - naprawa lokalnych ubytków, zaniżeń i nierówności w nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami na przyjętej powierzchni około 3 % , - wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia z użyciem emulsji asfaltowej modyfikowanej i grysów bazaltowych frakcji 8/12 mm i 2/5 mm , - pomiary i badania laboratoryjne, - utrzymanie oznakowania robót w okresie ochronnym (zlotu grysów) wraz z wymaganym zmiataniem wolnych grysów mechanicznie, - usunięcie oznakowania robót i ograniczeń szybkości po okresie zupełnego ustania zlotów grysów i usunięciu nadmiarów, - odbiór robót - operat laboratoryjny. Wartość zadania: 201 631,50 zł netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 Regeneracja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 854 Annopol - Kosin - Gorzyce na odcinku od km 2+500 do km 4+400 odc. Kolonia Opoka - Wymysłów o długości 1,900 km w technologii podwójnego powierzchniowego utrwalenia..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - oznakowanie strefy robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu na czas robót opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zarządzającego ruchem - Dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie. - roboty pomiarowe, - roboty przygotowawcze w tym dokładne oczyszczenie istniejącej nawierzchni oraz ścinka poboczy, - naprawa lokalnych ubytków, zaniżeń i nierówności w nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami na przyjętej powierzchni około 4 % , - wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia z użyciem emulsji asfaltowej modyfikowanej i grysów bazaltowych frakcji 8/12 mm i 2/5 mm , - pomiary i badania laboratoryjne, - utrzymanie oznakowania robót w okresie ochronnym (zlotu grysów) wraz z wymaganym zmiataniem wolnych grysów mechanicznie, - usunięcie oznakowania robót i ograniczeń szybkości po okresie zupełnego ustania zlotów grysów i usunięciu nadmiarów, - odbiór robót - operat laboratoryjny. Wartość zamówienia: 163 920,00 zł netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- "Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę skrzyżowania dróg ul. Pustej i ul. Kołłątaja w Puławach".
- Ochrona obiektów Przedsiębiorstwa "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO PROGRAMU LEKOWEGO WZW "C" DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Zakup ciągnika z osprzętem
- Sukcesywny zakup paliwa w formie bezgotówkowej dla IUNG-PIB oraz RZD przy użyciu elektronicznych bezgotówkowych kart paliwowych
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Równanie i profilowanie dróg na terenie Gminy Linia z podziałem na części
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Malbork.
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco oraz wypełnienie spękań w nawierzchniach zalewową masą asfaltową na gorąco.
- Wykonanie dostaw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchniach żwirowych i bitumicznych - transport wraz z materiałem na 2025 rok
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz dróg pozamiejskich
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Małkinia Górna w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.