Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-05
Bielsk Podlaski: Dostawa artykułów biurowych, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Równamy szanse - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 317693 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bielsku Podlaskim , ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332642, faks 085 7308112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbielski.cp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Równamy szanse - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą Równamy szanse, realizowanego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 39.16.21.00-6, 32.32.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbielski.pl/bib
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, pok. 407.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, sekretariat (IV piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany w 85% przez Europejski Fundusz Społeczny.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa artykułów biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - parametry minimalne 1. Dziennik zajęć pozalekcyjnych MEN-I/6 25 szt. 2. Segregator A4/70 polipropylenowy, dźwignia z dociskaczem, wymienna etykieta grzbietowa, wzmocniony otwór na palec 33 szt. 3. Papier ksero A4, białość 146 C i E o parametrach i właściwościach nie gorszych niż Polspeed 60 ryz 4. Koszulka na dokumenty A4 (miękka)-100 szt. w opakowaniu 13 opakowań 5. Teczka tekturowa zawieszana A4 - 25 szt. 6. Toner do drukarki HP Laser Jet 53 A Q7553A czarny (oryginalny, firmowany przez producenta sprzętu) - 2 szt. 7. Toner do drukarki laserowej Samsung ML - 2010 PR czarny (oryginalny, firmowany przez producenta sprzętu) - 2 szt. 8. Toner do kserokopiarki KYOCERA - KM 2540 (oryginalny, firmowany przez producenta sprzętu) - 1 9. Toner do kserokopiarki TOSHIBA E 182 (oryginalny, firmowany przez producenta sprzętu) - 1 szt. 10. Cartridge czarny do drukarki HP Business Inkjet 1000 - czarny C4844A, 69 ml (oryginalny, firmowany przez producenta sprzętu) - 1 szt. 11. Cartridge do drukarki HP Business Inkjet 1000 - kolorowy C4815A, C4816A i C4817A, 14 ml (oryginalny, firmowany przez producenta sprzętu) - 1 komplet.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa dwóch zestawów interaktywnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zestawu wchodzi: 1. Tablica interaktywna Model - min. 80 cal Technologia - pozycjonowanie w podczerwieni Powierzchnia tablicy - twarda, przeznaczona do projekcji Rozdzielczość - min. 1024 x 768 Komunikacja z komputerem - USB Oprogramowanie w języku polskim, obsługiwany system Windows Zasilanie tablicy - poprzez port USB. Gwarancja - min. 2 lata 2. Projektor Rozdzielczość ekranu - min. 800 x 600 pikseli Jasność - min. 2600 ANSI lum. Kontrast - min. 3000:1 Odległość od ekranu - min. 2 - 2 m Przekątna obrazu - 1 - 9 m Złącza zewnętrzne - 2x USB,1x D-Sub,1x Component,1x S-Video,2x RCA Głośniki - tak 1x 1W Moc lampy - min. 200 W Czas pracy lampy - min. 2500 godz. Głośność pracy - max. 32 dB Gwarancja - min. 2 lata 3. Uchwyt sufitowy do projektora biały Obciążenie - do 50 kg Regulacja pochylenia - min.: góra 30,dół 30 Regulacja w poziomie - 360 Maksymalny rozstaw łapek mocujących - 30 cm Minimalna odległość od sufitu - 63 cm Maksymalna odległość od sufitu - 96 cm 4. Głośniki zestaw 2.1. Ilość głośników w zestawie - 3 szt. (2 głośniki satelitarne +1 głośnik niskotonowy) Regulacja głośności - tak Gwarancja - min. 2 lata 5. Kabel VGA 15M/15M, ferryt, długość - 20 m, potrójnie ekranowany. 6. Kabel USB ferryt Standard - USB 2.0 Końcówka 1 - 1x USB A Końcówka 2 - 1x USB B Długość - min. 500 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa atlasów geograficznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Atlasy geograficzne Wielki Atlas Świata, oprawa twarda, format nie mniejszy niż A 4 - szt. 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa zestawów edukacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw edukacyjny - szt. 1 - Tajemnice fotosyntezy inaczej barwniki fotosyntetyczne. Celem doświadczenia jest izolacja, rozdział za pomocą chromatografii cienkowarstwowej oraz identyfikacja barwników fotosytetycznych roślin. Prosta metoda pozwala na ilustrację podstaw fotosyntezy i poznanie metod badawczych stosowanych w biologii oraz chemii. Zestaw zawiera co najmniej: - ilustrowany przewodnik dla nauczyciela - kartę pracy dla uczniów - płytę CD -120 ml mieszaniny etanol - aceton - 5 ml acetonu - 1 ml wzorca barwników fotosyntetycznych - 10 płytek do chromatografii TLC - 20 końcówek kapilarnych - 5 komór chromatograficznych - 5 pipet Pasteura o pojemności 3 ml - 1 zakręcana probówka z podziałką o pojemności 50 ml - 5 kieliszków 2. Zestaw - Badamy DNA szt. 1. Zestaw umożliwia zapoznanie się z podstawową techniką analizy DNA - elektroforezą. Uczniowie otrzymują próbki DNA - namnożone fragmenty sekwencji DNA pochodzące od czterech spokrewnionych ze sobą osób oraz jednej osoby nie spokrewnionej. Celem doświadczenia jest rozdział elektroforetyczny cząsteczek DNA i ustalenie wzoru dziedziczenia poszczególnych alleli. Zapasowy zestaw próbek DNA. Zestaw zawiera co najmniej: - ilustrowany przewodnik dla nauczyciela - kartę pracy dla uczniów - płytę CD - 3 x 0,4 g agarozy w proszku - 100 ml stężonego 15 x buforu TBE - próbki DNA: M, T, A, B, C (10 x 30 mikrolitrów) - 55 mikrolitrów standardu wielkości DNA - 2 x 35 mikrolitrów barwnika do elektroforezy - 4 zestawy aparatów do elektroforezy (pudełko, przewody z krokodylkami, grzebyk) - 50 ml barwnika AZUR A stężonego 2 x 5 pipet - 5 par lateksowych rękawiczek - 60 szt jednorazowych końcówek - 2 płaty elektrod - 1 probówka 50 ml z podziałką 3. Zestaw - szt. 1 - Słodki świat enzymów Zestaw umożliwia rowadzenie trzech niezależnych doświadczeń dotyczących metabolizmu cukrów. Pozwala na badanie reakcji enzymatycznej hydrolizy: skrobi przez amylazę, laktozy z mleka przez laktazę oraz sacharozy przez inwertazę. Zestaw zawiera co najmniej: - ilustrowany przewodnik dla nauczyciela - kartę pracy dla uczniów - płytę CD - 120 ? enzymu amylaza Termamyl - 12 ml enzymu laktaza - 10 ml enzymu inwertaza - 10 g skrobi - 2 x 1 g glukozy - 5 g laktozy - 2,5 g sacharozy w próbówce 50 ml - 1 butelka jodyny - 1 butelka z 1 g alginianu sodu - 7,5 g chlorku wapnia - 50 pasków diagnostycznych do wykrywania glukozy - 5 płytek plastikowych z 24 dołkami - 10 pipet pasterowskich o pojemności 1 ml - 5 strzykawek o pojemności 10 ml - 1 probówka o pojemności 50 ml z podziałką - 1 butelka o pojemności 125 ml na roztwór jodyny - 1 łyżeczka - 5 plastikowych kubeczków - 5 plastikowych kieliszków - 5 sitek - 5 mieszadełek - wata bawełniana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa edukacyjnych programów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Edukacyjny program komputerowy z biologii - pakiet dla szkół ponadgimnazjalnych Materiał dydaktyczny zawierający filmy wideo i animacje przestrzenne, prezentacje multimedialne o różnorodnej tematyce np. funkcje organizmu, biologiczne procesy niewidoczne gołym okiem. 1 szt. 2 Edukacyjny program komputerowy z przedsiębiorczości - pakiet dla szkół ponadgimnazjalnych Materiał dydaktyczny. Program ma za zadanie rozwinięcie u ucznia cech osoby przedsiębiorczej, która będzie potrafiła dobrze funkcjonować w warunkach gospodarki rynkowej, odpowiednio ocenić swoje możliwości i umiejętnie wykorzystać zdobytą wiedzę. 1 szt. 3 Edukacyjny program multimedialny - kompendium wiedzy o roślinach, występujących w Polsce. Kompendium wiedzy o poszczególnych gatunkach roślin występujących w Polsce, zawierające dane m.in. o nazwach naukowych, synonimach, siedliskach, rozmieszczeniu, praktycznym wykorzystaniu roślin. 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ w ramach projektu: "Transformacja kształcenia zawodowego przyszłością Konina" w ZSBiKZ w Koninie
- "Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nidku "
- Dostawa artykułów biurowych
- "Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych i wyposażenia do przedszkola i oddziałów przedszkolnych w Gminie Łobżenica" w ramach projektu pn.: "Gmina Łobżenica stawia na przedszkolaków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.