Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-17
Dęblin: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 317703 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 3 w Dęblinie , P.O. Box Nr 58, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8830122 w. 226, faks 081 8830248.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzl3.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze przy JW 4219.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów i sprzętu biurowego w podziale na 29 części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Do potwierdzenia wyciągiem z właściwego rejestru. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do potwierdzenia oświadczeniem (załącznik nr 2 do SIWZ). c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Do potwierdzenia oświadczeniem (załącznik nr 2 do SIWZ). d) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych Do potwierdzenia oświadczeniem (załącznik nr 2 SIWZ). Wszystkie wymienionione warunkiudziału w postępowaniu będą oceniane wg zasady spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Stan prawny - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu gospodarczego w zakresie objętym zamówieniem (dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 3. Wypełniony formularz - ogólna informacja o firmie (załącznik nr 3). 4. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna lub konsorcjum - umowa łącząca podmioty występujące wspólnie. 5. Zaakceptowane warunki umowy (projekt umowy) - wg zamieszczonego w SIWZ wzoru umowy - wymagany podpis na ostatniej stronie wzoru umowy. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (podwykonawców). 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważnioną na podstawie wpisu do właściwego organu rejestracyjnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzl3.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 3 w Dęblinie, Lotnisko 08-521 Dęblin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 11:00, miejsce: W sekretariacie siedziby Zamawjającego, budynek nr 27 (biurowiec).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koperty bezpieczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezpieczne koperty depozytowe oraz koperty bąbelkowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koperty samoklejące.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koperty samoklejące brązowe i białe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bloki, zeszyty, notesy, kostki do notowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bloki, zeszyty, notesy, kostki do notowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Papier i tektura.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier i wyroby z papieru i tektury.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Papier - komputerowa składanka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier - koputerowa składanka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.93.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Papier do ksero i faksu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do ksero i faksu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Datowniki i numeratory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Datowniki i numeratory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.50-7, 30.19.21.52-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Poduszki, tusze, zwilżacze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poduszki, tusze, zwilżacze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00-6, 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Długopisy, ołówki, wkłady do długopisów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopisy, ołówki, wkłady do długopisów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.21-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Druki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rejestry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejestry.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Koszulki foliowe, segregatory, skoroszyty, teczki, ofertówki, zakładki indeksujące.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulki foliowe, segregatory, skoroszyty, teczki, ofertówki, zakładki indeksujące.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dziurkacze, rozszywacze i zszywacze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dziurkacze, rozszywacze, zszywacze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.73.20-5, 30.19.73.30-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Linijki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linijki, ekierki, szablony do kółek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.25.00-0, 30.19.48.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Gilotyna, kalkulatory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gilotyna, kalkulatory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.14.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Kalendarze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarze biurowe stojące i książkowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Markery, foliopisy, flamastry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Markery, foliopisy, flamastry.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Okładki i folie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okładki i folie do laminowania i bindowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Płyny czyszczące do sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny czyszczące do sprzętu komputerowego, powietrze sprężone.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.51-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Gotowe wyroby i materiały biurowe z metalu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowe wyroby i materiały biurowe z metalu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.71.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Płyty i dyskietki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyty CD i DVD.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.73.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Przyborniki na biórko, półki i podkładki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyborniki na biórko, półki i podkładki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Taśmy i folie do drukarek i maszyn.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśmy i folie do drukarek i maszyn barwiące, do OKI.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Taśmy pakowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśmy pakowe, klejące, podgumowane.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Tusze do drukarek i faksów, tonery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tusze do drukarek i faksów, tonery.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Gumki. plastelina, kreda.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gumki. plastelina, kreda, korektory, nozyczki i nożyki, kleje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 24.91.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Końcówki do rapitografów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki do rapitografów STAEDTLER.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Plany miast.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plany miast Warszawa, Lublin. Łódź, Katowice, Kraków, Wrocław, Poznań, Bydgoszcz i Gdańsk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.43.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Kronika.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kronika format A3 z wytłoczonym złoconym napisem Kronika WZL-3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa krzeseł biurowych
- Dostawa akcesoriów elektrycznych oraz akcesoriów audiowizualnych, z podziałem na zadania.
- Przedłużenie gwarancji i wsparcia technicznego dla serwerów i przełączników, z podziałem na zadania
- Remont pomieszczeń socjalno-sanitarnych w budynku socjalno-biurowym
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Obsługa informatyczna zawodów organizowanych w 2025 roku m.in. przyjmowanie zgłoszeń, nadawanie numerów startowych i ich dostawa, pomiar czasu.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.